return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
robin
key.. neem de hoofdvaart-westzijde *die kant dichts bij schiphol* ga rechts de tweeduizend el op, rij die helemaal uit ga rechts, dat doodlopende stuk in, dan 400 meter rechtdoor en dan aan de linker kant woonde ik :D .. huis is gesloopt nu,*schiphol* vandaar.. reed dr altijd langs als k ging zwemmen in hoofddorp.. en dan kwam k daar langs :D :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by stevesimon
wicky wicky,

en Massive komt nog wel uit hetzelfde dorp als ik!

Hoofddorrpp Hoofddorpp!

(ga je donderdag nog naar HardhouseGeneration in de challenge Massive?)


idd hoofddorp HET dorp

maarre, HardhouseGeneration? no f0kking way, geen hardhouse voor mij ;)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by robin
zeg over hoofddorp he.. bij t stadhuis daar, bij de markt enzo.. daar heb je toch die rondonde, met die fontijn in t midden, weten julie wat k bedoel.. hangt daar nog steeds dat naam bordje op..?

is t jullie wel eens gelukt om dat uit te spreken?

.. dat vroeg k me eigenlijk eens af

groeten

robin


ja dat naambordje hangt er nog steeds ja, naam van een of andere Hongaarse zusterstad, en nee dat kan je toch niet uitspreken man :) ik iig niet, en ik kijk er al 17 jaar tegen aan
Cosmic Guy
Massive, je hebt de meest kansloze draad geopend van dit TA-seizoen. Petje af :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Massive, je hebt de meest kansloze draad geopend van dit TA-seizoen. Petje af :D


eerlijk gezegd was dat ook de bedoeling :clown:
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DJ_Massive
eerlijk gezegd was dat ook de bedoeling :clown:


Hehe, lig je nou nog niet op bed? Tis al half 1! :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hehe, lig je nou nog niet op bed? Tis al half 1! :D


erg he! ach ben toch vrij morgen :p
Chicane
jezus man, jij hoort allang je teddybeer vol te spuiten met sarsma :p :rolleyes:
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
jezus man, jij hoort allang je teddybeer vol te spuiten met sarsma :p :rolleyes:


neej!
hij heb gister avond het loodje gelegd.. iets aan zn longen :conf:
Chicane
opdesietemieterop ja, jij hond

DJ_Massive
quote:
Originally posted by Chicane
opdesietemieterop ja, jij hond


miauw:sadgreen:
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
opdesietemieterop ja, jij hond

Hoor ik daar iemand pizza bestellen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement