|
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| key.. neem de hoofdvaart-westzijde *die kant dichts bij schiphol* ga rechts de tweeduizend el op, rij die helemaal uit ga rechts, dat doodlopende stuk in, dan 400 meter rechtdoor en dan aan de linker kant woonde ik :D .. huis is gesloopt nu,*schiphol* vandaar.. reed dr altijd langs als k ging zwemmen in hoofddorp.. en dan kwam k daar langs :D :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by stevesimon
wicky wicky,
en Massive komt nog wel uit hetzelfde dorp als ik!
Hoofddorrpp Hoofddorpp!
(ga je donderdag nog naar HardhouseGeneration in de challenge Massive?) |
idd hoofddorp HET dorp
maarre, HardhouseGeneration? no f0kking way, geen hardhouse voor mij ;) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by robin
zeg over hoofddorp he.. bij t stadhuis daar, bij de markt enzo.. daar heb je toch die rondonde, met die fontijn in t midden, weten julie wat k bedoel.. hangt daar nog steeds dat naam bordje op..?
is t jullie wel eens gelukt om dat uit te spreken?
.. dat vroeg k me eigenlijk eens af
groeten
robin |
ja dat naambordje hangt er nog steeds ja, naam van een of andere Hongaarse zusterstad, en nee dat kan je toch niet uitspreken man :) ik iig niet, en ik kijk er al 17 jaar tegen aan |
|
|
| Cosmic Guy |
| Massive, je hebt de meest kansloze draad geopend van dit TA-seizoen. Petje af :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Massive, je hebt de meest kansloze draad geopend van dit TA-seizoen. Petje af :D |
eerlijk gezegd was dat ook de bedoeling :clown: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
eerlijk gezegd was dat ook de bedoeling :clown: |
Hehe, lig je nou nog niet op bed? Tis al half 1! :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hehe, lig je nou nog niet op bed? Tis al half 1! :D |
erg he! ach ben toch vrij morgen :p |
|
|
| Chicane |
| jezus man, jij hoort allang je teddybeer vol te spuiten met sarsma :p :rolleyes: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
jezus man, jij hoort allang je teddybeer vol te spuiten met sarsma :p :rolleyes: |
neej!
hij heb gister avond het loodje gelegd.. iets aan zn longen :conf: |
|
|
| Chicane |
| opdesietemieterop ja, jij hond |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
opdesietemieterop ja, jij hond |
miauw:sadgreen: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
opdesietemieterop ja, jij hond |
Hoor ik daar iemand pizza bestellen? |
|
|
|
|