return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 11)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by eieregooie
Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen :D


en die breedlachende smiley in jouw post ook niet :D
eieregooie
LOL :D
Jappio
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden ;)

en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden ;)

en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad ;)

Als je dan gelijk d'r nummer derbij zet zullen we d'r echt niet bellen... :o
Chicane
Geldt ook voor MSN, ik zal der niet in me nieuwe l33t MSN 6.0 Beta zetten hoor :D

AAAHHH TOEEEE NOUUUU JAPPIEWAPPIEFLAPPIE...

Anders ga ik je zus stalken hoor, met het mierenliedje enzo ;)
Chicane
Woei, krijg allemaal maar het heen en weer.. ik ben maffen whehehe :D

morgen weer verder spammerdespemmen
eieregooie
Truste :)
Jappio
lol wat dacht je van nee :P

trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer

muahahaha

doet je bnc het trouwens al weer?

:D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Jappio
lol wat dacht je van nee :P

trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer

muahahaha

doet je bnc het trouwens al weer?

:D


ja post dan maar gelijk 2 keer hetzelfde he :p

goeiemorgen btw.nl :cool:
Jappio
gewist.nl ik wil wel op een eerlijke manier aan mijn posts komen :D

DJ_Massive
:p
Dj Lex
mafkezen!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement