|
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen :D |
en die breedlachende smiley in jouw post ook niet :D |
|
|
| Jappio |
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden ;)
en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden ;)
en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad ;) |
Als je dan gelijk d'r nummer derbij zet zullen we d'r echt niet bellen... :o |
|
|
| Chicane |
Geldt ook voor MSN, ik zal der niet in me nieuwe l33t MSN 6.0 Beta zetten hoor :D
AAAHHH TOEEEE NOUUUU JAPPIEWAPPIEFLAPPIE...
Anders ga ik je zus stalken hoor, met het mierenliedje enzo ;) |
|
|
| Chicane |
Woei, krijg allemaal maar het heen en weer.. ik ben maffen whehehe :D
morgen weer verder spammerdespemmen |
|
|
| Jappio |
lol wat dacht je van nee :P
trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer
muahahaha
doet je bnc het trouwens al weer?
:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol wat dacht je van nee :P
trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer
muahahaha
doet je bnc het trouwens al weer?
:D |
ja post dan maar gelijk 2 keer hetzelfde he :p
goeiemorgen btw.nl :cool: |
|
|
| Jappio |
| gewist.nl ik wil wel op een eerlijke manier aan mijn posts komen :D |
|
|
|
|