return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
dronken
View this Thread in Original format
robin
om maar weer eens met de gebruikelijke nutteloze tread te komen :p

als jullie dronken zijn.. wat 'worden' jullie dan? blij, melig, agressief, sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft :D*

dat laatste geld voor mij.. en k geloof dat k nu ruzie heb met practies de hele buurt :rolleyes: again :rolleyes:
Duke2003
jij zuiplap! ik word trouwens vet blij
jploveparade
Ik werd tot 2 keer wakker naast 's werelds lelijkste mokkel, en besloot toen maar nooit meer dronken te worden. Het was ook de tijd dat ik met de auto wegging als ik uitging. Drinken toen maar afgeschaft en overgestapt op 'andere middelen'.

Om je vraag te beantwoorden: geil, hitserig, vermogen tot rationeel denken tot nul gedaald, flauw, strontvervelend

Niet agressief gelukkig :D
eieregooie
Kwordt er duf van...
robin
k wordt inprincipe blij maar dat slaat heeel snel om naar sjagerdinges.. en wat losser ja, en k open nutteloze treads ja

-owja zet ook even je grootste fout dr bij *als die dr is*

mijne: na binnen 10 min 3/4 fles malibu (puur) naar binnen gegoten te hebben.. heb k aan de bewaker *was op camping* gevraagt of k dronken was..:rolleyes: in t nederlands dan he.. *owja de camping was in frankrijk :toothless en hij begreep me maar niet.. :conf: das toch wel een redelijke blunder..:o en dr is nog iets over een oerlelijk engels wijf.. waarvanalles me gebeurt zou zijn.. zou ja.. k weet het echt niet.. volgens mij niet maar iedereen houd nou al bijna jaar vol van wel.. :conf:
basd
Post by SnuggLe

Wat een useless thread.
Ik ben nooit bezopen. Ik drink nooit, want ik ben student. Ik lust dus geen bier.
franzelare
ik word zo duf als het maar kan! dus op feesten voor mij 1 of 2 bier en dan is het mooi geweest!
Fkwebeman
ik word vrolijker en losser.

ik schijn ook de grootste onzin uit te gaan kramen. over buitenaards leven en einstein enzo. DAT kan ik me dan niet herinneren, verder word ik wel vaak irritant gevonden omdat ik van anderen WEL altijd alles nog weet.. :D

verder kan ik in combo met anderen superserieus worden..
DJ_Massive
quote:
Originally posted by robin
om maar weer eens met de gebruikelijke nutteloze tread te komen :p


na-apert ! :p


quote:
als jullie dronken zijn.. wat 'worden' jullie dan? blij, melig, agressief, sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft :D*


ik wordt nooit dronken ! oja en als ik wel *iets* op heb wordt ik alleen maar enorm flauw en vooral wazig voor de ogen :thepirate
MaGiK54
Het hangt helemaal van mijn bui af als ik begin te drinken, als ik niet happy ben, word ik vaak nog downer van alcohol.

Maar als ik een goed humeur heb, als ik begin te drinken, word ik over het algemeen erg vrolijk en druk.

Kakao
Hangt een beetje af van de mensen met wie ik uit ben. Kan heel rustig strontlazerus aan de bar staan, maar kan ook stuiteren op de debielste nummers.
Switch
quote:
Originally posted by DJ_Massive
na-apert ! :p




ik wordt nooit dronken ! oja en als ik wel *iets* op heb wordt ik alleen maar enorm flauw en vooral wazig voor de ogen :thepirate


dan moet je maar geen breezers drinken :D


na de eerste paar pilsjes wordt ik ook melig, maar dat slaat gauw om naar rustig gedrag. mijn lichaam weet dat er iets niet goed is, dus schakelt het vanzelf over zodat ik niet te gek ga doen. heel vreemd, maar ik heb dat niet in de hand :/

ergste moment:

examenfeestje bij een kameraad, begon om 8 uur
drankenlijst:

3 flesjes Grolsch
3 Flesjes Alfa bier
3 flesjes russisch bier dat al een jaar overdatum was
halve fles Blue Curacao
compleet glas Hooghoudt jenever in 1 teug (jezus wat smerig)
op een gegeven moment was er alleen nog maar 1 fles Bessen en Jus. dus die jongen van wie het feest was gaf mij dat pak met die fles, ging naar de keuken om zelf een glas te halen, tegen de tijd dattie terug was (1 minuut later) was de hele fles leeg :D

toen effe naar buiten gegaan want daar was het gezellig (al lopend van de ene muur naar de ander). daar me complete inhoud uitgekotst, verkeerde (veel te kleine) spijkerjas meegekregen, werd ik op me eigen brommer naar huis gebracht.
paar keer van de rijdende brommer afgeflikkerd, in een tuin gekotst waar de mensen nog gewoon tv zaten te kijken. eindelijk thuis, werd ik door 2 man meegesleurd naar de deur, mijn benen hingen er achter, naar de wc, nog een half uur boven de pot gehangen, toen moest ik poepen, deur op slot gedaan, kreeg ik de deur niet meer open! :(
vader brak dus de deur open, sleurde mij naar me kamer, en 15 uur in een streep doorgeslapen :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement