return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Zou zo'n AbTronic echt werken??
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Ik keek net even naar dat Telsell, nou ja, ik zapte er langs. Daar zag ik een commercial over die AbTronic. Normaal gesproken zou ik meteen zeggen "bull" maar gezien ik echt bezig ben met mijn buikspieren (en het schiet niet op) wil ik toch wel weten of zoiets nou echt werkt,.kan iemand me hier meer over vertellen?

Thanx and greetz,
Blighty
Optimus Trance
hehehe, koop maar zou ik zeggen, dan zie je t vanzelf wel (of niet):D:D:D
maar serieus: ik train(de) ook redelijk veel, en tis gewoon een kwestie van elke keer dat je hebt getraind ff een kwartiertje aan je buik besteden (niet alleen maarouwehoeren in de sportschool dus;)) dan komt t na een maandje ofzo wel goed....:D:D:D
Henkie_henk
K weet nie hoor... je wordt iniedergeval wel zwaar genaaid met die "voor en na" shots... de voor shots zijn altijd zonder belichting make up etc.. in gore klere... en de na shots...iedereen mooi opgemaakt goeie belichting etc... vette crap...

Volgens mij kan je je spieren er ook mee overbelaste... want als je het ff niet doorhebt en dat ding wat te lang aan laat staan.. dan heb je de volgende dag allejezus veel spierpijn... met zelf sit-ups doen of met zon sit up apparataat (met of zonder gewicht) kan je dat zelf veel beter controlere...

ik zou gewoon thuis of op de fitness school gaan.. kwestie van bijhoude ist het.. mijn buikje is al keihard whaha! Henkie power!
Miss Proximus
Of je nou zo'n ABTronic hebt of niet...het duurt toch gewoon een tijdje...maar het is natuurlijk onzin dat je met een eenvoudige buikspieroefening exta vet gaat verbranden...dat willen mensen in de US nl. graag denken...die denken nl. ook dat ze vet verbranden als ze een peanutbutter-jelly sandwich aan het smeren zijn :D
Mr-Burns
Oh, je bedoelt zon apparaat:



Volgens mij werkt dat voor geen meter, loop je voor lul (schuddend in de supermarkt) en t lijkt me niet gezond.
Blik
quote:
Originally posted by Mr-Burns
Oh, je bedoelt zon apparaat:



Volgens mij werkt dat voor geen meter, loop je voor lul (schuddend in de supermarkt) en t lijkt me niet gezond.


helpt denk ik wel op zich, maar als je er 300 piek voor moet betalen om elektrische schokken te krijgen, vind ik het niet de moeite waard
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Blik


helpt denk ik wel op zich, maar als je er 300 piek voor moet betalen om elektrische schokken te krijgen, vind ik het niet de moeite waard


nee, dan steek ik me vinger wel in t stopcontact, is nog gratis ook:p:D:D:D
Akira
nou het zal in theorie moeten werken om de spieren te behouden...maar ik heb er wel mijn twijfels bij of het daadwerkelijk helpt met massa aanbouwen dus dikke buikspieren.

Ten eerste de meeste mensen denken dat je een wasbord kunt krijgen door alleen sit ups te gaan doen maar dat is natuurlijk onzin.Je moet eerst je vet zien kwijt te raken en dan komen je buikspieren pas te voorschijn.

Ja ik weet verder niet hoe je lichaamsbouw eruit ziet maar als jij inderdaad een laag(je) vet erop hebt zal ik het cardio werk gaan verhogen wel natuurlijk gewoon je buikspier oefeningen blijven doen en dan als je aanleg er voor hebt komen die buikspieren vanzelf wel te voorschijn :D als je nog meer vragen over dat hebt PM je me mij maar ff.

Ik had toen wel es met een soortgelijk apparaat een test gedaan of het daadwerkelijk zou helpen. Mijn linkerbeen trainde ik met de legpress machine en mijn rechter door die elektrische dingen. Na een maand tijd bleek dus dat ik mijn rechterbeen wel evengroot was gebleven maar qua kracht was afgenomen....
Henkie_henk
haha...

Voor 300 piek kan je trouwes 3 maanden onbeperkt wanneer je maar wil fitnesse hiero.. das dikke chill..
Akira
bij ons 350 peik maar dan voor een heel jaar...

hehe en ik betaal helemaal niks omdat ik af en toe les geef :p

Henkie_henk
350 wtf... heb je zeker daar 2 toestellen ofzow? een loopband en 2 gewichtjes?

lol..

Ow ja.. ach..

eerst zat ik erges anders wel stukke goedkoper.. maar dan moest je zeg maar tusse 6 en 8.. op dezelfde dag elke keer.. man dat zuigt hoor.. en nieuwe afspraak make als je niet kan.. ja u.. mog nieteens meefitnesse met de dames.. tsss.. niet dat je dat zou wille.. want de meeste vrouwtjes op fitness... fitnesse niet voor nix..

de echte mooie zitte vooral bij jazzballet en streetdance enzow.. daar ga ik dus volgende week op lol
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha...

Voor 300 piek kan je trouwes 3 maanden onbeperkt wanneer je maar wil fitnesse hiero.. das dikke chill..


haha, das dus echt aso duur, bij ons kost het 180 piek voor 3 maanden!!!!!! je word afgezet jongen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement