|
Heb je mensen in je ignore lijst staan?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ik zelf niet, ik doe niet aan censuur. Ik wil wel lezen wat iedereen te melden heeft, ook al is het onzinnig :D.
edit: zo ja, WIE? |
|
|
| Optimus |
| This person is on your Ignore List. To view this post click [here] |
|
|
| jploveparade |
Ik erger me op dit forum aan niemand behalve aan mezelf.
Dit is nu eenmaal een community waar je niet met iedereen even goed kan opschieten. Toch is het fijn te weten wat mensen ondanks dat te zeggen hebben...
De nieuwsgierigheid wint het sowieso altijd van de irritatie :D |
|
|
| John |
| kwisnie eens dat er een ignore list was... staan dus ook weinig mensen in:) |
|
|
| Chicane |
Dankzij een grapje van ene "Kolkiewolkie" had ik TranceZoner een keer in me ignorelijst geloof ik..
Zeg, iemand nog wat leuks te melden, iemand die NIET met zichzelf aan het spelen is? :D |
|
|
| basd |
| Nee, ik ben het wat dat betreft helemaal met jp eens.. |
|
|
| Flipper01 |
| Ik had Trancezoner er in staan door Kolkie, maar die is er alweer uit ;) |
|
|
| eieregooie |
| Neej, niet nodig... en idd, de nieuwsgierigheid wint het toch... En als ik iemand wil negeren heb ik daar geen ignore lijst voor nodig... |
|
|
| Duke2003 |
| i'm with eieregooie |
|
|
| Dj Lex |
| Vind het juist leuk om te zien wat sommige figuren posten, dus bij mij staat er ook niemand in me ignore list :D |
|
|
|
|