return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Heb je mensen in je ignore lijst staan?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ik zelf niet, ik doe niet aan censuur. Ik wil wel lezen wat iedereen te melden heeft, ook al is het onzinnig :D.

edit: zo ja, WIE?
Optimus
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
jploveparade
Ik erger me op dit forum aan niemand behalve aan mezelf.

Dit is nu eenmaal een community waar je niet met iedereen even goed kan opschieten. Toch is het fijn te weten wat mensen ondanks dat te zeggen hebben...

De nieuwsgierigheid wint het sowieso altijd van de irritatie :D
Optimus
:D
John
kwisnie eens dat er een ignore list was... staan dus ook weinig mensen in:)
Chicane
Dankzij een grapje van ene "Kolkiewolkie" had ik TranceZoner een keer in me ignorelijst geloof ik..


Zeg, iemand nog wat leuks te melden, iemand die NIET met zichzelf aan het spelen is? :D
basd
Nee, ik ben het wat dat betreft helemaal met jp eens..
Rinus
Nope, nog niet.
Flipper01
Ik had Trancezoner er in staan door Kolkie, maar die is er alweer uit ;)
eieregooie
Neej, niet nodig... en idd, de nieuwsgierigheid wint het toch... En als ik iemand wil negeren heb ik daar geen ignore lijst voor nodig...

Duke2003
i'm with eieregooie
Dj Lex
Vind het juist leuk om te zien wat sommige figuren posten, dus bij mij staat er ook niemand in me ignore list :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement