return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Hur hittade ni till TA?
View this Thread in Original format
reveal
sj�lv s� s�g jag adressen i ett filnamn, best�mde mig f�r att kolla in st�llet :)
SteveTranz4ever
Ahh en favorit i repris :)

N�r jag f�rst fixade en datorn i slutet av �99 eller n�r det var s� s�kte jag p� mp3 och trance och n�r jag hitta detta st�llet minns jag inte exakt men det var strax efter men det var inte f�r�n l�ngt senare i April 2001 som jag signade upp och var verksam i dom internationella delarna som var dom enda d�...

Jag �r medlem nummer 2515 iaf :) mindshooter var den f�rsta svensk jag l�rde k�nna :)
reveal
jag �r medlem 3127 :)
senaste som reggade �r nummer 19709

(och jepp, en gammal klassiker i repris :p finns ju m�nga nya nu som har kommit hit)
Smekbar
hmm... det va reveal som fick hit mig... thnx ;)
Connector
S�kte p� trance livesets och d� hittade jag den h�r sidan. Det var h�r jag laddade hem min f�rsta �kta trance mp3'a :)
ShyTrance
Hysterix tipsade mig om denna sida =)
dj_hysterix
oj det var l�ngesen..kommer inte ens ih�g :conf:
mjz
har ingen aning faktiskt, k�nns som TA alltid har funnits och man alltid vetat om det...
Nyx
sidan tranceaddict.com har jag k�nnt till fr�n starten..tankade ner en del mp3s med mitt gamla 56k modem p� den tiden..kommer ih�g mp3sidorna beam.to/mp3factory & homeofmusic.com som jag bes�kte regelbundet d� ocks�.. :D

forumet hade jag aldrig lagt m�rke till innan jag registrerade mig f�rra �ret..jag hade helt enkelt inget b�ttre f�r mig den dagen :rolleyes: (och tur var v�l det)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement