|
Hur hittade ni till TA?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| själv så såg jag adressen i ett filnamn, bestämde mig för att kolla in stället :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ahh en favorit i repris :)
När jag först fixade en datorn i slutet av ´99 eller när det var så sökte jag på mp3 och trance och när jag hitta detta stället minns jag inte exakt men det var strax efter men det var inte förän långt senare i April 2001 som jag signade upp och var verksam i dom internationella delarna som var dom enda då...
Jag är medlem nummer 2515 iaf :) mindshooter var den första svensk jag lärde känna :) |
|
|
| reveal |
jag är medlem 3127 :)
senaste som reggade är nummer 19709
(och jepp, en gammal klassiker i repris :p finns ju många nya nu som har kommit hit) |
|
|
| Smekbar |
| hmm... det va reveal som fick hit mig... thnx ;) |
|
|
| Connector |
| Sökte på trance livesets och då hittade jag den här sidan. Det var här jag laddade hem min första äkta trance mp3'a :) |
|
|
| ShyTrance |
| Hysterix tipsade mig om denna sida =) |
|
|
| dj_hysterix |
| oj det var längesen..kommer inte ens ihåg :conf: |
|
|
| mjz |
| har ingen aning faktiskt, känns som TA alltid har funnits och man alltid vetat om det... |
|
|
| Nyx |
sidan tranceaddict.com har jag kännt till från starten..tankade ner en del mp3s med mitt gamla 56k modem på den tiden..kommer ihåg mp3sidorna beam.to/mp3factory & homeofmusic.com som jag besökte regelbundet då också.. :D
forumet hade jag aldrig lagt märke till innan jag registrerade mig förra året..jag hade helt enkelt inget bättre för mig den dagen :rolleyes: (och tur var väl det) |
|
|
|
|