Hur hittade ni till TA?
|
View this Thread in Original format
reveal |
sj�lv s� s�g jag adressen i ett filnamn, best�mde mig f�r att kolla in st�llet :) |
|
|
SteveTranz4ever |
Ahh en favorit i repris :)
N�r jag f�rst fixade en datorn i slutet av �99 eller n�r det var s� s�kte jag p� mp3 och trance och n�r jag hitta detta st�llet minns jag inte exakt men det var strax efter men det var inte f�r�n l�ngt senare i April 2001 som jag signade upp och var verksam i dom internationella delarna som var dom enda d�...
Jag �r medlem nummer 2515 iaf :) mindshooter var den f�rsta svensk jag l�rde k�nna :) |
|
|
reveal |
jag �r medlem 3127 :)
senaste som reggade �r nummer 19709
(och jepp, en gammal klassiker i repris :p finns ju m�nga nya nu som har kommit hit) |
|
|
Smekbar |
hmm... det va reveal som fick hit mig... thnx ;) |
|
|
Connector |
S�kte p� trance livesets och d� hittade jag den h�r sidan. Det var h�r jag laddade hem min f�rsta �kta trance mp3'a :) |
|
|
ShyTrance |
Hysterix tipsade mig om denna sida =) |
|
|
dj_hysterix |
oj det var l�ngesen..kommer inte ens ih�g :conf: |
|
|
mjz |
har ingen aning faktiskt, k�nns som TA alltid har funnits och man alltid vetat om det... |
|
|
Nyx |
sidan tranceaddict.com har jag k�nnt till fr�n starten..tankade ner en del mp3s med mitt gamla 56k modem p� den tiden..kommer ih�g mp3sidorna beam.to/mp3factory & homeofmusic.com som jag bes�kte regelbundet d� ocks�.. :D
forumet hade jag aldrig lagt m�rke till innan jag registrerade mig f�rra �ret..jag hade helt enkelt inget b�ttre f�r mig den dagen :rolleyes: (och tur var v�l det) |
|
|
|
|