return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Produkten die positief opvallen (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by TranceFool
Mona frambozen yoghurt rocks! :D jummie


ik vind die smaakjoghurt altijd naar hetzelfde smaken, zoals veel dingen van mona smaken bijna altijd hetzelfde bij ons in de super heb je ook wel eens van die duitse kwarken enzo die smaken tenminste naar echt fruit
Jappio
quote:
Originally posted by Original
Negatief:
Cola met Citroen erdoor


zullen we het er maar op houden dat coca cola lemon zwaar ownt :)

daar doe ik nogal eens een promotie voor ;)
eieregooie
Chocolade slagroomvla :D Weet niet welk merk het is, maar als ik daaraan begin kan ik echt niet meer ophouden!

En Vanilla Coke is echt te ranzig voor woorden... BAH!
Blik
Aardbeientaart van de AH :crazy: :crazy:

Gatorade Limoen (gratis te verkrijgen bij Ordina Open)

heerlijk
mantisnl
pizza van de AH, yumm0r! met flink wat knoflooksaus erop:D
Duke2003
top: passie voor choco van mona (over te koop) en oreo's DOUBLE STUFFED (alleen bij america today)

kut: dame blanche van mona :mad: en die ranzige lasagna voor in de microwave van de AH :whip:
Punt
Positief:
Fanta Red Fruit (vooral lekker bij nadorst)
Icetea van de Lidl (2 liter voor maar € 0,59)

Negatief:
Vanille cola, gadver wat een bocht.
Duke2003
wat heeft iedereen toch tegen vanilla coke...
eieregooie
quote:
Originally posted by Duke2003
wat heeft iedereen toch tegen vanilla coke...

Moet je ut eens proeven...
Eye-Riz
je moet ook niet xi strength hebben maar xi climax! die vind ik persoonlijk lekkerder dan red bull! iets minder zoet, iets wateriger.

verder vind ik de cola van de lidl echt goed te drinken! ik hoef eigenlijk nooit geen andere cola dan coca cola, maar deze is echt heel goed te drinken! en 2x zo goedkoop!!
ik vind de Lidl trouwens helemaal fantastisch! voor minder dan 10 euro kun je echt je wagentje volladen. Met allemaal lekkere dingen!

Remy D
Vanilla coke ruled net zoals Cola light lemon. :D:D Vanilla coke ging ik ook pas nma het 3e blikje lekker vinden maar daarna is het echt SUPER!! En Vincent Vega drinkt het ook. :D ;)

Verder POSITIEF!!! HOTPOP!!!!!:crazy: Amstel Bright Erdinger Weissbier. HEINEKEN!!!!!!!!!


NEGATIEF!!
Lelijke dikke hoeren op Zeedijk!!
Remy D
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik vind de Lidl trouwens helemaal fantastisch! voor minder dan 10 euro kun je echt je wagentje volladen. Met allemaal lekkere dingen!

De 12 multivitaminen sap van de LIDL ook megapositief. Drink ik zeker iedere dag pak van. :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement