|
Produkten die positief opvallen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Positief: Grills, baconchips zijn dat van Smiths, wow wat lekker.
Negatief: Vannile Coca Cola, helemaal coca cola freak, maar dit is totaal niet te zuipen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vanilla coke ruled net zoals Cola light lemon. :D:D Vanilla coke ging ik ook pas nma het 3e blikje lekker vinden maar daarna is het echt SUPER!! En Vincent Vega drinkt het ook. :D ;) |
Ik heb d'r al 3 flessen van op en vindt het nog steeds niet te zuipen...
Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;) |
Hehehe kon hij niet echt wat aan doen, hij kwam natuurlijk niets vermoedend van de wc. ;) haha |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb d'r al 3 flessen van op en vindt het nog steeds niet te zuipen...
Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;) |
En als ik mij goed herinner was er geen eentje in z'n kop ;) :p
[/mierenneukermode] |
|
|
| Joost008 |
Rijstepap toetjes bij aldi slechts 0,29cent
En ZOWWWW lekker..... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hehehe kon hij niet echt wat aan doen, hij kwam natuurlijk niets vermoedend van de wc. ;) haha |
Alsie niet dom was hadtie z'n gun wel meegenomen naar de plee :D |
|
|
| Rinus |
Positief:
- Heineken 6 and 12 packs, altijd goed.
- AH Bapoa broodjes, goed voor na werk of school.
- Mora Varkens Sate, voor de vreetkick.
- Mora Bitterbal 50st, voor de film.
- Taksi, lekker hoor.
- Lasanga magnetron maaltijd.
- Shoarma broods, thuis kaas tussen douwen en in je broodrooster douwen.
Negatief
- Heel Pepsi
- 3es
- Shoarma pizza uit de vriezer.:wtf: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
De 12 multivitaminen sap van de LIDL ook megapositief. Drink ik zeker iedere dag pak van. :D:D |
Echt dis archief materiaal.... |
|
|
| TimeportE |
super:
- straciatella yoghurt van frieze vlag (ben verslaafd aan geweest :D)
- kaas uien stokbrood van de appie
- ribber ships van appie of lays
- creme en shives van lays
- weggooi lensen van et kruidvat (3 maanden te bruiken :))
- doner kebab van pak doner (lekkerste tent in eindhoven of lekker zeg maken :D)
- ijsthee van de lidl (2 liter voor 60 cent jummmmiiee)
minder:
- meeste opwarm maaltijden bij appie, veeeeel te weinig voor veeeeeel te veel..
mmm verder weinig wat ik me zo kan bedenken.. |
|
|
| Valhalla |
Top
ice tea van de lidl
red oktober (ook red bull clone)
die magnetron loempia's van beckers ofzo
coca cola light met citroen
spa rood :p
Bawls , laatst op party gedronken, soort van energy drank maar smaakt echt super. Ook nie zo zoet als Red Bull
minder :
pepsi x
cola lola vanile (ga der gewoon van over me nek)
de halve AH :p |
|
|
| Yarnie |
's ochtends als ik naar de uni ga haal ik meestal op station wel ff zo'n drinkonbijt :) Goedemorgen en dan nog zo'n ander merk smaak rode bosvruchten is wel lekker.
Voor de rest heb je natuurlijk nog icetea wat altijd wel lekker is
Negatief:
Laatst deelde ze hier van die breakers uit in de stad...was gloof zo'n nieuwe smaak die was niet echt lekker :thepirate |
|
|
| Flipper01 |
Een pak met 20 frikandellen van de AH
Golden Powerrr van de Aldi
De curry van de Aldi
Kaas van de Aldi, heerlijke kass voor weinig geld
Negatief:
PZA Shoarma, dat kreng is verzopen in knoflooksaus.. |
|
|
|
|