return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Produkten die positief opvallen (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Positief: Grills, baconchips zijn dat van Smiths, wow wat lekker.

Negatief: Vannile Coca Cola, helemaal coca cola freak, maar dit is totaal niet te zuipen.
eieregooie
quote:
Originally posted by Remy D
Vanilla coke ruled net zoals Cola light lemon. :D:D Vanilla coke ging ik ook pas nma het 3e blikje lekker vinden maar daarna is het echt SUPER!! En Vincent Vega drinkt het ook. :D ;)

Ik heb d'r al 3 flessen van op en vindt het nog steeds niet te zuipen...

Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;)
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie

Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;)

Hehehe kon hij niet echt wat aan doen, hij kwam natuurlijk niets vermoedend van de wc. ;) haha
Ding Chavez
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb d'r al 3 flessen van op en vindt het nog steeds niet te zuipen...

Ow, en Vincent Vega is dom... Laat zich voor z'n kop schieten... :toothless Daar zou ik mijzelf toch niet mee willen identificeren ;)


En als ik mij goed herinner was er geen eentje in z'n kop ;) :p

[/mierenneukermode]
Joost008
Rijstepap toetjes bij aldi slechts 0,29cent
En ZOWWWW lekker.....
eieregooie
quote:
Originally posted by Remy D
Hehehe kon hij niet echt wat aan doen, hij kwam natuurlijk niets vermoedend van de wc. ;) haha

Alsie niet dom was hadtie z'n gun wel meegenomen naar de plee :D
Rinus
Positief:

- Heineken 6 and 12 packs, altijd goed.
- AH Bapoa broodjes, goed voor na werk of school.
- Mora Varkens Sate, voor de vreetkick.
- Mora Bitterbal 50st, voor de film.
- Taksi, lekker hoor.
- Lasanga magnetron maaltijd.
- Shoarma broods, thuis kaas tussen douwen en in je broodrooster douwen.

Negatief
- Heel Pepsi
- 3es
- Shoarma pizza uit de vriezer.:wtf:
Donna
quote:
Originally posted by Remy D
De 12 multivitaminen sap van de LIDL ook megapositief. Drink ik zeker iedere dag pak van. :D:D


Echt dis archief materiaal....
TimeportE
super:

- straciatella yoghurt van frieze vlag (ben verslaafd aan geweest :D)
- kaas uien stokbrood van de appie
- ribber ships van appie of lays
- creme en shives van lays
- weggooi lensen van et kruidvat (3 maanden te bruiken :))
- doner kebab van pak doner (lekkerste tent in eindhoven of lekker zeg maken :D)
- ijsthee van de lidl (2 liter voor 60 cent jummmmiiee)

minder:

- meeste opwarm maaltijden bij appie, veeeeel te weinig voor veeeeeel te veel..

mmm verder weinig wat ik me zo kan bedenken..
Valhalla
Top

ice tea van de lidl
red oktober (ook red bull clone)
die magnetron loempia's van beckers ofzo
coca cola light met citroen
spa rood :p
Bawls , laatst op party gedronken, soort van energy drank maar smaakt echt super. Ook nie zo zoet als Red Bull

minder :

pepsi x
cola lola vanile (ga der gewoon van over me nek)
de halve AH :p

Yarnie
's ochtends als ik naar de uni ga haal ik meestal op station wel ff zo'n drinkonbijt :) Goedemorgen en dan nog zo'n ander merk smaak rode bosvruchten is wel lekker.
Voor de rest heb je natuurlijk nog icetea wat altijd wel lekker is

Negatief:
Laatst deelde ze hier van die breakers uit in de stad...was gloof zo'n nieuwe smaak die was niet echt lekker :thepirate
Flipper01
Een pak met 20 frikandellen van de AH
Golden Powerrr van de Aldi
De curry van de Aldi
Kaas van de Aldi, heerlijke kass voor weinig geld

Negatief:
PZA Shoarma, dat kreng is verzopen in knoflooksaus..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement