|
Produkten die positief opvallen
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
Iedereen doet boodschappen. Sommige artikelen vallen verschrikkelijk tegen terwijl andere juist erg goed smaken of waar voor hun geld zijn.
Welke tips heb je?
Positief:
-Croky Thick Taste Slices Chips - Heerlijke smaken en lekker dik. Waarschijnlijk de lekkerste chips van Nederland maar helaas nog niet overal verkrijgbaar
-Philips Powerlife Batterijen - Voor je digitale photocamera ideaal. In vergelijking met Duracell maakt ik makkelijk 2 x zoveel fotos (400 ipv 200)
-Freeway Energydrink (Lidl) en Golden Power (Aldi) - Slechts 35 cent en best lekker!
-Eristoff Blue - Alsof engeltjes op je tong pissen (vooral na een uurtje vriesvak
Negatief:
-Pepsi X Cola - Bah wat goor! |
|
|
| Original |
Mona Passie voor chocola "Melk/puur met toffee of caramelsaus"

Zeker een aanraaier.
Negatief:
Cola met Citroen erdoor en Cola met Vanille erdoor:whip: :whip: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Positief:
-Croky Thick Taste Slices Chips - Heerlijke smaken en lekker dik. Waarschijnlijk de lekkerste chips van Nederland maar helaas nog niet overal verkrijgbaar |
Dat meen je toch niet :) Overdreven veel smaak ja, niet te vreten :p Geef mij nog maar gewoon Lay's
ff vergeten wat ik positief vond :)
Positief:
Milk & Fruit: beetje prijzig vergeleken bij gewone melk, maar dan heb je ook wat!
Karvan Cevitam: Jawel :) beetje spa erbij en klaar ben je. Kun je zelfs nog variëren als je een keertje flink zoet wil, of juist niet :)
Negatief:
Red Bull light: heb je weleens op dat etiket gekeken? Net zoveel energiewaarde als een biscuitje. Volkomen nutteloos als je het mij vraagt. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dat meen je toch niet :) Overdreven veel smaak ja, niet te vreten :p Geef mij nog maar gewoon Lays |
lays paprika zit dus overdreven weinig smaak aan, geef mij maar de oude croky (de nieuwe zijn heus niet veel dikker naar mijn mening) of c1000 selectie paprika of die van de aldi.
verder positief:
-bullit: de goedkopere en betere variant van red bull ook slecht 0.35 en smaakt beter dan red bull
-zo'n magnetron shoarma/frikandel boordje van merk vergeten, zeer goed te eten
-heartbreakers chips: de enige natural chips die te eten is, niet een klein beetje ook
negatief ook:
-pepsi x: vet gave reclame maar niet wat ik verwachtte, ranzig misschien koud nog wel te drinken maar anders echt gewoon kauwgomballensmaak
-xi strength (die xi red bull geloof ik strength): ranzige smaak |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
-Philips Powerlife Batterijen - Voor je digitale photocamera ideaal. In vergelijking met Duracell maakt ik makkelijk 2 x zoveel fotos (400 ipv 200)
|
jammer dat fabrikanten van digitale cmaera's nog steeds camera's maken met aa batterijen ipv lithium batterijen die veel langer meegaan. wat voor camera heb je trouwens? |
|
|
| MaGiK54 |
Karvan Cevitam: Jawel :) beetje spa erbij en klaar ben je. Kun je zelfs nog variëren als je een keertje flink zoet wil, of juist niet :)
|
Dan moet je wel Spa Citroen hebben en een lekkere laag Karvan, mmmmmmmmmmmm, lekker hoor. |
|
|
| arjoderoon |
die pepsi x reclame is echt super! die stem vind ik zo gaaf. dan heb je net het idee alsof je een echte bios movie aan het kijken bent.
en die calve 2 today saus reclame met die bloemkool is wel goed. die met die ouders die "groentesex" hebben vind ik gewoon superranzig. de saus ken ik verder niet.
over produkten zelf... de ice tea van de aldi, positief dan.
die goedkope merkloze ice tea van de super was veel minder lekker dan die van de aldi en die van de aldi is nog goedkoper ook... |
|
|
| Teknikol |
| Ze maakte een tijdje trug reclame voor "zinniz" vage reclames iig. wat een BOCHT, gatverdamme dat was echt vies. Positief? sja kweet niet hoe die dingen heten; o terwijl ik dit typ kom ik erachter: FILLIPINOS! woei das pas lekkol :D vorm van een soort mini donut met chocola dr omheen, binnenkant biscuit. ook met witte chocola :D |
|
|
| TranceFool |
| Mona frambozen yoghurt rocks! :D jummie |
|
|
| Three 'O Three |
Negatief:
Red Bull light: heb je weleens op dat etiket gekeken? Net zoveel energiewaarde als een biscuitje. Volkomen nutteloos als je het mij vraagt. |
Die energiewaarde oftewel voedingswaarde zegt niks over de cafeine, taurine en andere troep die erin zit, das precies hetzelfde. Alleen de suiker is eruit gehaald, maar daar doe je het toch niet voor ;)
postitief:
kant en klaar maaltijden van de AH en die diepvrieszakken van iglo :p |
|
|
| SnuggLe |
Positief:
Drinkontbijt....heerlijk als je gezopen hebt!!
Van die invriesijsjes, heerlijk goedkoop, en je zuigt het fruit er ook niet uit, want dat zit er niet in!
Turkse Pizza's bij de Turk bij mij in Transvaal. 1,40 per stuk, en als je er 2 op hebt is het een maaltijd.
Negatief:
GlaD Wc papier. Daar ken je je kont niet mee afvegen. |
|
|
| jploveparade |

Yum Yum! (Live picture) :D |
|
|
|
|