|
signaturarkiv
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
tja... eftersom de e kul å kolla på folks signaturer så kan vi slänga upp våra gamla här.. för de finns ju sparade eller? kul å se folks talanger!!! (och min otalang för att göra signaturer.. men de e kul iaf..)
Och det e synd om de bara ska ligga å skräpa i folks datorer :) hehe... vi kan ju ha en minnestråd iom denna :D hohoho

Earcandy: Mike Shiver Featuring Xan -Feelings (Vocal Mix)
Midway - Amazon
Rob Tissera - Burnin (Prime Mover Mix)
Rapid eye - Stealing beauty
Masters & Nickson feat. Justine Suissa - 5th Dimension
NRC - Here comes the rain (push vocal rmx)

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :) |
|
|
| reveal |
mina signaturer är väl berömda för att vara ytterst kreativa och helgjutna?
eller inte... :stongue:
har (iaf för tillfället) slutat med signatur |
|
|
| Connector |
| jag är riktigt dålig på signaturer. Så jag håller mig till den jag har nu. Har inga sparade. Kanske ska börja spara..... :) |
|
|
| Amnezia |
minns inte vad jag haft om jag haft nåra:rolleyes:
men denna dansande sak va d nu e en en klar favvo asså...:cool: |
|
|
| ShyTrance |
You asked for them :p |
|
|
| Aendy |
| Hmm... alla mina gamla sigs brann upp med HD:n. Det skulle isåfall vara om Reveal inte tagit bort de gamla från sin server så kan jag visa mina gamla. Kommer inte ihåg att jag haft mer än två stycken inklusive den jag använder nu. |
|
|
| Glorie |
shytrance... ja de var inte illa :) trean och sexan e ju skitsnygga :)
å loggan (kiko) återkommer ser ja ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by Aendy Det skulle isåfall vara om Reveal inte tagit bort de gamla från sin server så kan jag visa mina gamla. |

här är en gammal DJ_ExOn-signatur:
 |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
|
mmmm... det är vid såna här tillfällen man önskar man hade talang... :) |
|
|
| mindshooter |
Nåja...du frågade :) Har försökt att rota fram dom flesta och även försökt lägga dom i kronologisk ordning...fan va dåliga vissa e haha...riktigt gamla!! vissa är jag dock riktigt nöjd med :) några har jag gjort åt andra som ni oxå ser ;)






 |
|
|
| Glorie |
hmmmm Mindshooter....fyran kommer ja ihåg.. men hade du inte nian direkt efter det? du skrev ju att du posta dem i kronologisk ordning? :) sammanlagt har ja bara sett, 4, 7, 8 ,9 10 & 11 :)
ja ska iaf be shytrance om lite tips snart :p :p |
|
|
|
|