| Segev |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל הכי קטע זה באמצע בגרות כשכולם בשקט, להתחיל להעביר את העגיל
על השינים
:D :D
כולם מתחילים לצעוק ישר |
חחחחחחחחח כמה שזה הכון!!!!
ומי שמתכנן לעשות בפיטמה אז רק שתדעו זה המקום הכי כואב לעשות בו וגם הפטמה שלך תשאר נפוחה גם אחרי שתוריד את העגיל ואז תהיה לך פיטמה אחד נפוחה ואחת לא חחחחח |
|
|