return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
סוף סוף עשיתי עגיל בגבה!! למי עוד פה יש פירסינגים? (pg. 2)
View this Thread in Original format
LioR
quote:
Originally posted by nargila-man
אז אולי לא עשית את זה טוב...

אני התנשקתי עם מישהי שהיה לה עגיל בלשון והבת זונה ידעה מה לעשות איתו
זאת הייתה נשיקה סוף הדרך!

אההה ואני גם רוצה לעשות בגבה...

כמה שילמת ואיפה?


טוב זה היה לי סיפור עם הבנן זונה הזה!!!

חבר שלי אמר כנס לשם תבחר עגיל אחד שאתה רוצה יש אפשרות לבחור מתוך 2

אחד עוה 150 טיטניום ואחד 110

אמרתי סבבה הלכתי עם אמא שלי לשם....

המניאק עושה לי טיטניום 190!! ורגיל 140!!!

אז אמא שלי הייתה חכמה ושכנעה אותו לעשות ב170 את הטיטניום....

ואז "נזכרה" שיש לך רק 150 חחחחח אז שילמנו 150 והוא אמר שהיא תביא לו 20 שקל בהזדמנות (בטח!!!) בכל מקרה עשיתי את העגיל ברחובות ליד הקניון הישן ועלה לי 150 אבל לך כנראה יעלה 190

אהההה ומתחת לגיל 18 חובה אישור הורים... זה לא כזה בעיה אפשר להתקשר לחבר שיעשה כאילו הוא אבא שלך
Tarantula
quote:
Originally posted by LioR
הישן ועלה לי 150 אבל לך כנראה יעלה 190


190
שקל טיטניום?! איזה הגזמות
nargila-man
quote:
Originally posted by LioR
טוב זה היה לי סיפור עם הבנן זונה הזה!!!

חבר שלי אמר כנס לשם תבחר עגיל אחד שאתה רוצה יש אפשרות לבחור מתוך 2

אחד עוה 150 טיטניום ואחד 110

אמרתי סבבה הלכתי עם אמא שלי לשם....

המניאק עושה לי טיטניום 190!! ורגיל 140!!!

אז אמא שלי הייתה חכמה ושכנעה אותו לעשות ב170 את הטיטניום....

ואז "נזכרה" שיש לך רק 150 חחחחח אז שילמנו 150 והוא אמר שהיא תביא לו 20 שקל בהזדמנות (בטח!!!) בכל מקרה עשיתי את העגיל ברחובות ליד הקניון הישן ועלה לי 150 אבל לך כנראה יעלה 190

אהההה ומתחת לגיל 18 חובה אישור הורים... זה לא כזה בעיה אפשר להתקשר לחבר שיעשה כאילו הוא אבא שלך


לא אני כנראה יעשה בטאטו בכפר סבא
עולה 160 טיטניום אם אני לא טועה
ואל דאג אח שלי אני כבר מעל 18....
18 ושלוש חודש אם אתה רוצה לדייק
Sniper
ממ להתנשק עם עגיל בלשון זה שיא הכיףףף
חבל על הזמן
אבל שעושים משו אחר זה דיי מפחיד
היא יכולה ליפצוע את .... לחבר שלי זה קרה:\\
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper
ממ להתנשק עם עגיל בלשון זה שיא הכיףףף
חבל על הזמן
אבל שעושים משו אחר זה דיי מפחיד
היא יכולה ליפצוע את .... לחבר שלי זה קרה:\\


פאקינגגגגגגגגגג אוץץץץץץץ'
Shahar
היה לי באוזן רגיל ובאוזן למעלה... הורדתי את שניהם בגלל אינפקציה מזדיינת......

רציתי לפני כמה זמן לעשות בפיטמה או מתחת לשפה ושכנעו אותי שלא..
אבל אולי בחופש אני ארצה שוב....


quote:
Originally posted by Hell_Copter
ודרך אגב... לא יצא לי עוד... אבל זה נראה לי סוף להתנשק עם מישהי עם עגיל בלשון :)


כן...... כיףףףףף....:)

ד"א בקשר לעגיל בלשון ידידה שלי אמרה אחד הדברים הכי מזדיינים זה לאכול ולנשוך תעגיל וזה מזיין את כל הפה..
Segev
quote:
Originally posted by Tarantula

אבל הכי קטע זה באמצע בגרות כשכולם בשקט, להתחיל להעביר את העגיל
על השינים
:D :D
כולם מתחילים לצעוק ישר


חחחחחחחחח כמה שזה הכון!!!!

ומי שמתכנן לעשות בפיטמה אז רק שתדעו זה המקום הכי כואב לעשות בו וגם הפטמה שלך תשאר נפוחה גם אחרי שתוריד את העגיל ואז תהיה לך פיטמה אחד נפוחה ואחת לא חחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
ומי שמתכנן לעשות בפיטמה אז רק שתדעו זה המקום הכי כואב לעשות בו וגם הפטמה שלך תשאר נפוחה גם אחרי שתוריד את העגיל ואז תהיה לך פיטמה אחד נפוחה ואחת לא חחחחח


קודם כל יש לי חברים שעשו ואנלא רואה תפיטמה שלהם נפוחה..
חוץ מזה אצל אנשים שהחזה שלהם מנופח גם ככה זה לא יהיה מוזר :D
Segev
לא יודע יש לי שני חברים שעשו יחד והפטמות שלהם ממש ממש נפוחות ואז שאחד שמע על זה שזה לא יורד הוא עשה גם בשניה
ועכשיו גם השני רוצה :D
Shahar
ממממ.. לא ראיתי כזה דבר.... מוזר....

Tarantula
quote:
Originally posted by Shahar

ד"א בקשר לעגיל בלשון ידידה שלי אמרה אחד הדברים הכי מזדיינים זה לאכול ולנשוך תעגיל וזה מזיין את כל הפה..


אאאאאאאא!@#$@
כואב לי רק מלחשוב על זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
לא יודע יש לי שני חברים שעשו יחד והפטמות שלהם ממש ממש נפוחות ואז שאחד שמע על זה שזה לא יורד הוא עשה גם בשניה
ועכשיו גם השני רוצה :D


חחחחחחחחחחחחחח צחוקים אחושרמוטה!!!!!
מישהו עם עגיל בכל פיטמה
זה אחד הדברים היותר מוזרים לעשות :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement