| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
BLOP BLOP
אנשים
אני רוצה לעשות עגיל בגבה
אבל רציתי באמת לשאול
זה עושה את הגבה נפולה כזאת וצריך אישור הורים?!?!?
כי בעקרון ההורים שלי יהרגו אותי אם אני יעשה אבל אם אני יעשה בלי שהם ידעו הם לא יעשו לי כלום
היום חימצני וצבעתי לאפור כסוף בזה יצאתי בזול אבל בעגיל אין מצב שאני יצא מזה...
באוזן הורדתי כי נמאס אבל עדיין
באמת זה משאיר סימנים?!?!? |
מצבך קשה אם מתעצבנים עליך בגלל חמצון מסכן
:/
בכל מקרה, אני אישית לא עשיתי עגיל בגבה אבל אח שלי כן ואחרי שהוא הוריד לא הייתה צלקת והגבה שלו לא נפולה אז זה נראה לי די בטוח
ונראה לי שאתה צריך אישור של ההורים עד איזשהו גיל אבל אני לא יודע עד איזה גיל
:/
| quote: | סליחה על השינוי אבל הייתי מקשר את זה
עכשיו התחילו הקעקועים אצלנו כבר עשיו איזה 5 ילדים קעקועה יש פה משהו עם קעקועה?
|
בראסמי... זה הפך למכה..
יש אצלנו אחד בשכבה שקעקע על ה"בטן" של האמה בסינית "חייך הכל לטובה"
יצא יפה
ויש עוד אחד שעשה קעקוע של עין כחולה כזאת יפה שיוצאת מכאילו קרע כזה על הכתף
אני אישית מת לעשות קעקוע... אבל אני אחליט של מה רק בזמן או אחרי הצבא |
|
|