return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
סוף סוף עשיתי עגיל בגבה!! למי עוד פה יש פירסינגים? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Segev
אני לא יודע איפה היא עשתה אבל לי עלה 140 בלשון אז כך שאין ממש הבדל עם מדובר במחיר...
Tarantula
איפה שעשיתי זה עלה 150.. אבל בשבילי 100:tongue3
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
מה רע בלשחות באמבטיה :D


לוקח הרבה זמן למלות את המים...
וזה סתם ביזבוז כסף
לא חרם ?
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לוקח הרבה זמן למלות את המים...
וזה סתם ביזבוז כסף
לא חרם ?


גם בשביל זה יש פתרון
תשחה בכיור
itamarsan
quote:
Originally posted by Shahar
גם בשביל זה יש פתרון
תשחה בכיור

חחחחחחחחחחח!!!!!!
אני חושב לעשות את זה בעצמייי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
גם בשביל זה יש פתרון
תשחה בכיור


לא נכנס לשם...:rolleyes:
-CosmicFire-
BLOP BLOP

אנשים
אני רוצה לעשות עגיל בגבה
אבל רציתי באמת לשאול
זה עושה את הגבה נפולה כזאת וצריך אישור הורים?!?!?
כי בעקרון ההורים שלי יהרגו אותי אם אני יעשה אבל אם אני יעשה בלי שהם ידעו הם לא יעשו לי כלום

היום חימצני וצבעתי לאפור כסוף בזה יצאתי בזול אבל בעגיל אין מצב שאני יצא מזה...
באוזן הורדתי כי נמאס אבל עדיין
באמת זה משאיר סימנים?!?!?
KrazyDJs
אמ..אחרי שאני הורדתי יש צלקת אבל ממש קטנה..
ואתה מרגיש כאילו יש לך בלוטה שם..אבל זה לא רציני

בכל מקרה אני הורדתי את זה אחרי חודשיים בגלל הבצפר המזדיין שלי
ככה שאני לא יכול להגיד לך בדיוק :\
nFaivel
אני גםם רוצהה עגיל בגבהההההה:confused:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בכל מקרה אני הורדתי את זה אחרי חודשיים בגלל הבצפר המזדיין שלי
ככה שאני לא יכול להגיד לך בדיוק :\


אתה צוחק עליי?!
הורדת בגלל הבית ספר?!
הייתי משתין להם על כל החדר מורים אם היו אומרים לי מה לעשות... למה מי מת

KrazyDJs
כן אני יודע שיצאתי חמור מזה :\
2 חברים שלי שגם עשו
ככה שבועיים לפני..
לא הורידו
:rolleyes:

אני החמור היחיד שמקשיב לבצפר :\
איזה זין..

ביום הראשון של הלימודים
אחרי שהורדתי
מזה התבאסתי
ראיתי חצי בצפר
אפילו ילדים בכיתה ז' עם עגילים בכל מקום
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
BLOP BLOP

אנשים
אני רוצה לעשות עגיל בגבה
אבל רציתי באמת לשאול
זה עושה את הגבה נפולה כזאת וצריך אישור הורים?!?!?
כי בעקרון ההורים שלי יהרגו אותי אם אני יעשה אבל אם אני יעשה בלי שהם ידעו הם לא יעשו לי כלום

היום חימצני וצבעתי לאפור כסוף בזה יצאתי בזול אבל בעגיל אין מצב שאני יצא מזה...
באוזן הורדתי כי נמאס אבל עדיין
באמת זה משאיר סימנים?!?!?


מצבך קשה אם מתעצבנים עליך בגלל חמצון מסכן
:/
בכל מקרה, אני אישית לא עשיתי עגיל בגבה אבל אח שלי כן ואחרי שהוא הוריד לא הייתה צלקת והגבה שלו לא נפולה אז זה נראה לי די בטוח
ונראה לי שאתה צריך אישור של ההורים עד איזשהו גיל אבל אני לא יודע עד איזה גיל
:/



quote:
סליחה על השינוי אבל הייתי מקשר את זה
עכשיו התחילו הקעקועים אצלנו כבר עשיו איזה 5 ילדים קעקועה יש פה משהו עם קעקועה?



בראסמי... זה הפך למכה..
יש אצלנו אחד בשכבה שקעקע על ה"בטן" של האמה בסינית "חייך הכל לטובה"
יצא יפה
ויש עוד אחד שעשה קעקוע של עין כחולה כזאת יפה שיוצאת מכאילו קרע כזה על הכתף

אני אישית מת לעשות קעקוע... אבל אני אחליט של מה רק בזמן או אחרי הצבא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement