return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
סוף סוף עשיתי עגיל בגבה!! למי עוד פה יש פירסינגים? (pg. 3)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by nargila-man
לא אני כנראה יעשה בטאטו בכפר סבא
עולה 160 טיטניום אם אני לא טועה
ואל דאג אח שלי אני כבר מעל 18....
18 ושלוש חודש אם אתה רוצה לדייק


לי בעקרון אין כלום
היה לי באוזן והורדתי..
נמאס לי מהקטע של הגילים והכל
סתם שטויות
ואחי אתה אומר טאטו בכפר-סבא
אם אני מבין נכון את מתכוון לחנות במדרחוב ליד פיצה טנגו..
חבר שלי עשה שם ב100 טיטניום בלי אישור בלי כלום..
Segev
סליחה על השינוי אבל הייתי מקשר את זה
עכשיו התחילו הקעקועים אצלנו כבר עשיו איזה 5 ילדים קעקועה יש פה משהו עם קעקועה?
nimrod levi
ממתי צריך לבקש סליחה על שינוי נושא בט'רד?
:crazy:
KrazyDJs
woooooooopy
גם אני עשיתי עגיל היוםםםםםםם
יצא בן זונה..


ואתם פראיירים איפה שעשיתם..
כי אני עשיתי טיטניום ב 160
במקום סטרילי לחלוטין
מקום של איזה אחד בשם מלול

:p
LioR
quote:
Originally posted by KrazyDJs
woooooooopy
גם אני עשיתי עגיל היוםםםםםםם
יצא בן זונה..


ואתם פראיירים איפה שעשיתם..
כי אני עשיתי טיטניום ב 160
במקום סטרילי לחלוטין
מקום של איזה אחד בשם מלול

:p


מברוק אחי תתחדש
אבל אני בסוף לא שילמתי 190 אלא 150
KrazyDJs
quote:
Originally posted by LioR
מברוק אחי תתחדש
אבל אני בסוף לא שילמתי 190 אלא 150



וואלה ייבשת אותי עכשיו :)
תביא מים...
LioR
quote:
Originally posted by KrazyDJs
וואלה ייבשת אותי עכשיו :)
תביא מים...

קח לבד
:toothless

אבל הכי מבאס זה לחטות אותו 3 פעמים ביום!!!

בלילה לשים משחה וחודש לא להכנס לבריכה רק לים


חחחחח
אליאור חודש בלי הבריכה בבית
:haha:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by LioR
קח לבד
:toothless

אבל הכי מבאס זה לחטות אותו 3 פעמים ביום!!!

בלילה לשים משחה וחודש לא להכנס לבריכה רק לים


חחחחח
אליאור חודש בלי הבריכה בבית
:haha:


הקטע של החיטוי בקטנה...
ותאמת אני מסתדר לא רע בלי הבריכה..סתם...אוףף אין לי בריכה לודש
ועוד ביום שישי הכיתה לשי עושים אצלי מסיבת סיום בבריכ..
כאילו מסיבת בריכה...לסיםו השנה

ומחר גם יש לי יום בריכה בחוף כאן...
אבל בקטנה...
אני הוך להשוויץ :)

:D
eXeTik
בלשון :tongue3
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הקטע של החיטוי בקטנה...
ותאמת אני מסתדר לא רע בלי הבריכה..סתם...אוףף אין לי בריכה לודש
ועוד ביום שישי הכיתה לשי עושים אצלי מסיבת סיום בבריכ..
כאילו מסיבת בריכה...לסיםו השנה

ומחר גם יש לי יום בריכה בחוף כאן...
אבל בקטנה...
אני הוך להשוויץ :)

:D


מה רע בלשחות באמבטיה :D

Tarantula
quote:
Originally posted by LioR
מברוק אחי תתחדש
אבל אני בסוף לא שילמתי 190 אלא 150


אני שילמתי 100 על טיטניום:tongue3 :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אני שילמתי 100 על טיטניום:tongue3 :D


מממממ אני מאמין שיש טיפה הבדל בין עגיל בלשון ועגיל בגבה... לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement