| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by nargila-man
לא אני כנראה יעשה בטאטו בכפר סבא
עולה 160 טיטניום אם אני לא טועה
ואל דאג אח שלי אני כבר מעל 18....
18 ושלוש חודש אם אתה רוצה לדייק |
לי בעקרון אין כלום
היה לי באוזן והורדתי..
נמאס לי מהקטע של הגילים והכל
סתם שטויות
ואחי אתה אומר טאטו בכפר-סבא
אם אני מבין נכון את מתכוון לחנות במדרחוב ליד פיצה טנגו..
חבר שלי עשה שם ב100 טיטניום בלי אישור בלי כלום.. |
|
|