return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
איכות !!! היא לא מילה גסה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
אווווההה אני מנחש שאתה מתכוון לשאבו
לבנאדם יש מערכת שמחוברת לכל הבית
יענו יש לך דיסקמנים על הקיר ואתה יכול לנגן מכל מקום
וזה גם מחובר לחצר
אני מנחש שזה עולה בסביבות ה-20-30 אלף שקל

ליאור מה הוא הרכיב באוטו כבר ?

יענו מה שם בלוני תחמוצת?
או הרכיב 8 מגדשי טורבו?
:)

ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי
TTman
quote:
Originally posted by Scorchio
ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי


כן אחי, זה ידוע
אם אני לא טועה אז השם שלה זה
Eclipse


עכשיו נחזור למכוניות האלה

הגולף והאס טי איי משווקות בארה"ב, המיצובישי רק באנגליה ביתניים
Segev
quote:
Originally posted by Scorchio
אווווההה אני מנחש שאתה מתכוון לשאבו
לבנאדם יש מערכת שמחוברת לכל הבית
יענו יש לך דיסקמנים על הקיר ואתה יכול לנגן מכל מקום
וזה גם מחובר לחצר
אני מנחש שזה עולה בסביבות ה-20-30 אלף שקל

ליאור מה הוא הרכיב באוטו כבר ?

יענו מה שם בלוני תחמוצת?
או הרכיב 8 מגדשי טורבו?
:)

ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי


חחחחחחח לא הבנת אותי נכון יש לו מערכות באוטו ששוות איזה 100 אלף שקל
וגם אמרתי שאני לא משווה בכלל...
TTman
quote:
Originally posted by Segev
חחחחחחח לא הבנת אותי נכון יש לו מערכות באוטו ששוות איזה 100 אלף שקל
וגם אמרתי שאני לא משווה בכלל...



???נו אז מה שיש לו

בטח יש לו דיוידי
3 סאבים
2 מגברים
4 קומפוננטים
6 רמקולים
Segev
אני לא גר בעיר ורואה את זה כל יום מותר לי להתלהב לא? :D
TTman
quote:
Originally posted by Segev
אני לא גר בעיר ורואה את זה כל יום מותר לי להתלהב לא? :D



בכיף שלך אחי
:D ;)
sputnik_IL
כמה דברים על דיוקם.
אין R32
בארץ.
כנראה ראית אותה
http://www.max-tuning.com/isrgal/us...tzadok/pics.htm

וכן הEVO והSTI
משווקות באנגליה

ועל ההגה של
STI
כתוב בוורוד
STI
בכתב מחובר

:wtf:
Segev
חחחח אנשים סרוטים משקיעים את החיים על אוטו :D
TTman
quote:
Originally posted by sputnik_IL
וכן הEVO והSTI
משווקות באנגליה

ועל ההגה של
STI
כתוב בוורוד
STI
בכתב מחובר

:wtf:



בדיוק מה שאמרתי
AnthemFreak
ותגידו רגע..
כמה עולה גולף בארץ??
דגם לא כזה חדש כמו זה
רגיל כזה אולי שנת 2000 או 2001 2002
ולא נפח מנוע 2
משהו יותר נמוך
1.5
או משהו כזה
אני רוצה להתחיל לחסוך

DjChook
גולף מתחיל ב 1.6
ופולו יש 1.4 / 16וי
TTman
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ותגידו רגע..
כמה עולה גולף בארץ??
דגם לא כזה חדש כמו זה
רגיל כזה אולי שנת 2000 או 2001 2002
ולא נפח מנוע 2
משהו יותר נמוך
1.5
או משהו כזה
אני רוצה להתחיל לחסוך


אז ככה, הנה המחירון אחי

1.6 128,500
1.6 A 134,000
2.0 135,500
2.0 A 144,000

ואם במקרה תרצה להביא
V6
אז אתה צריך לחסוך סה"כ
227,000
;) :D :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement