|
איכות !!! היא לא מילה גסה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אווווההה אני מנחש שאתה מתכוון לשאבו
לבנאדם יש מערכת שמחוברת לכל הבית
יענו יש לך דיסקמנים על הקיר ואתה יכול לנגן מכל מקום
וזה גם מחובר לחצר
אני מנחש שזה עולה בסביבות ה-20-30 אלף שקל
ליאור מה הוא הרכיב באוטו כבר ?
יענו מה שם בלוני תחמוצת?
או הרכיב 8 מגדשי טורבו?
:)
ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי |
כן אחי, זה ידוע
אם אני לא טועה אז השם שלה זה
Eclipse
עכשיו נחזור למכוניות האלה
הגולף והאס טי איי משווקות בארה"ב, המיצובישי רק באנגליה ביתניים |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אווווההה אני מנחש שאתה מתכוון לשאבו
לבנאדם יש מערכת שמחוברת לכל הבית
יענו יש לך דיסקמנים על הקיר ואתה יכול לנגן מכל מקום
וזה גם מחובר לחצר
אני מנחש שזה עולה בסביבות ה-20-30 אלף שקל
ליאור מה הוא הרכיב באוטו כבר ?
יענו מה שם בלוני תחמוצת?
או הרכיב 8 מגדשי טורבו?
:)
ואגב המכונית של השוטר במהיר ועצבני הראשון זה גם מיצובישי |
חחחחחחח לא הבנת אותי נכון יש לו מערכות באוטו ששוות איזה 100 אלף שקל
וגם אמרתי שאני לא משווה בכלל... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Segev
חחחחחחח לא הבנת אותי נכון יש לו מערכות באוטו ששוות איזה 100 אלף שקל
וגם אמרתי שאני לא משווה בכלל... |
???נו אז מה שיש לו
בטח יש לו דיוידי
3 סאבים
2 מגברים
4 קומפוננטים
6 רמקולים |
|
|
| Segev |
| אני לא גר בעיר ורואה את זה כל יום מותר לי להתלהב לא? :D |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Segev
אני לא גר בעיר ורואה את זה כל יום מותר לי להתלהב לא? :D |
בכיף שלך אחי
:D ;) |
|
|
| Segev |
| חחחח אנשים סרוטים משקיעים את החיים על אוטו :D |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
וכן הEVO והSTI
משווקות באנגליה
ועל ההגה של
STI
כתוב בוורוד
STI
בכתב מחובר
:wtf: |
בדיוק מה שאמרתי |
|
|
| AnthemFreak |
ותגידו רגע..
כמה עולה גולף בארץ??
דגם לא כזה חדש כמו זה
רגיל כזה אולי שנת 2000 או 2001 2002
ולא נפח מנוע 2
משהו יותר נמוך
1.5
או משהו כזה
אני רוצה להתחיל לחסוך |
|
|
| DjChook |
גולף מתחיל ב 1.6
ופולו יש 1.4 / 16וי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ותגידו רגע..
כמה עולה גולף בארץ??
דגם לא כזה חדש כמו זה
רגיל כזה אולי שנת 2000 או 2001 2002
ולא נפח מנוע 2
משהו יותר נמוך
1.5
או משהו כזה
אני רוצה להתחיל לחסוך |
אז ככה, הנה המחירון אחי
1.6 128,500
1.6 A 134,000
2.0 135,500
2.0 A 144,000
ואם במקרה תרצה להביא
V6
אז אתה צריך לחסוך סה"כ
227,000
;) :D :toothless |
|
|
|
|