return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
איכות !!! היא לא מילה גסה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תומר מה אתה מזלזל בי יא הומו :D
העיקר זיינתי אותך וזה מה שחשוב
ואני גם יזיין את המאזדה החדשה שלך אם רק תרצה :)

עשיו בקשר למכוניות...
אר 32 חתיכת מכונית חיה!!!!
ולפי מה שהבנתי המיצובישי לא רואה ממטר את האימפרזה...
יש גם סרטון של שתיהן עושות רייס שנראה לי שעדיין יש איפשהו

אר 32 לפי דעתי לא מסוגלת להתמודד איתן יותר מדי
אבל לך תדע...

מה שכן... ראיתי את המיצובישי אקליפס בפולין.... אוטו מדהים!!!!!
ספורטיבי בצורה מטורפת!!!
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עשיו בקשר למכוניות...
אר 32 חתיכת מכונית חיה!!!!
ולפי מה שהבנתי המיצובישי לא רואה ממטר את האימפרזה...
יש גם סרטון של שתיהן עושות רייס שנראה לי שעדיין יש איפשהו


המממממ תאורתית האימפרזה יותר חזקה
לאימפרזה יש 300 כ"ס
ולמיצובישי יש 227 כ"ס

אבל זה גם תלוי במשקל האוטו ובסל"ד שמפיק האוטו

אז ככה שאי אפשר לדעת במדויק

לפי דעתי האוולושיון לוקחת את האס טי איי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
המממממ תאורתית האימפרזה יותר חזקה
לאימפרזה יש 300 כ"ס
ולמיצובישי יש 227 כ"ס

אבל זה גם תלוי במשקל האוטו ובסל"ד שמפיק האוטו

אז ככה שאי אפשר לדעת במדויק

לפי דעתי האוולוטיון לוקחת את האס טי איי


אני יעביר חיפוש מחדש על הסרטון הזה
ויעלה לשרת של חן אם אני ימצא
-CosmicFire-
בן זונה של דבר
TTman
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בן זונה של דבר



תודה תודה
;)
Q-PiXeL
ומי שרוצה הינה הכתבה על שלושת המכוניות המדהימות האלו!!

http://www.vwvortex.com/features/06_03/index.shtml
KrazyDJs
פיייייייי
אני רוצה את הכחולה ההיא...
Q-PiXeL
איזה מהם?
שלושת המכוניות כחולות :D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
איזה מהם?
שלושת המכוניות כחולות :D



כן ? תשבע !
לא מאמין לך !
אין מצב..
שלושתם ? כל השלושה ?

:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
איזה מהם?
שלושת המכוניות כחולות :D


נראה לי זאת הדאחקה שבעניין... :)

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי זאת הדאחקה שבעניין... :)


מן הסתם אתה צודק
אבל חפיפ...

;)
הוא עוד יבין את זה מתישהו...
Q-PiXeL
אל תדאג הבנתי את זה לפני שרשמתי ;)

רק התלבטתי אז רשמתי את זה בכל זאת
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement