| Hell_Copter |
תומר מה אתה מזלזל בי יא הומו :D
העיקר זיינתי אותך וזה מה שחשוב
ואני גם יזיין את המאזדה החדשה שלך אם רק תרצה :)
עשיו בקשר למכוניות...
אר 32 חתיכת מכונית חיה!!!!
ולפי מה שהבנתי המיצובישי לא רואה ממטר את האימפרזה...
יש גם סרטון של שתיהן עושות רייס שנראה לי שעדיין יש איפשהו
אר 32 לפי דעתי לא מסוגלת להתמודד איתן יותר מדי
אבל לך תדע...
מה שכן... ראיתי את המיצובישי אקליפס בפולין.... אוטו מדהים!!!!!
ספורטיבי בצורה מטורפת!!! |
|
|