return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
איכות !!! היא לא מילה גסה (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אל תדאג הבנתי את זה לפני שרשמתי ;)

רק התלבטתי אז רשמתי את זה בכל זאת
:p



מוזר..הנוער של היום
:rolleyes:
Tarantula
מה זאת המכונית המכוערת הזאת?
היו יכולים כבר להשקיע קצת יותר...:rolleyes: :p
warpedd_
קודם כל

יש R32 בארץ
בדוק

וכל מי שלא מאמין שיבוא לרידינג
עכשיו במקרה איזה יום ראיתי לא רחוק מהבית שלי את האקליפס
אמנם קצת לא מטופלת אבל בטח חייה של דבר
Scorchio
אני לא יודע אם המיצובישי לוקחת את האימפרזה בפתיחות כי האימפרזה זה אוטו שמאיץ מהר אחושרמוטה אבל המהירות המקסימלית שלו לא משהו
זה למה הוא לא אוטו למירוצי כביש
רק ראלי.

עכשיו המיצובישי במהיר ועצבני היא אקליפס
אמת ועושה 0-100 ב-6 שניות


אני מת לדעת אבל מה היה האוטו של וין דיזל בסרט
האדום במירוץ הראשון
נראה לי טויוטה אבל אני לא בטוח
sputnik_IL
quote:
Originally posted by warpedd_
קודם כל

יש R32 בארץ
בדוק

וכל מי שלא מאמין שיבוא לרידינג
עכשיו במקרה איזה יום ראיתי לא רחוק מהבית שלי את האקליפס
אמנם קצת לא מטופלת אבל בטח חייה של דבר


מר כבודו.
אולי תוכל לספר לנו באיזה צבע היא?
ואם אתה זוכר איך אולי מסתיים הלוחית רישוי שלה ?
ב 15?


כ99%מה שראית זה לא R32 אה בטח
GTI
:whip:
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Scorchio
אני מת לדעת אבל מה היה האוטו של וין דיזל בסרט
האדום במירוץ הראשון
נראה לי טויוטה אבל אני לא בטוח


נדמה לי זאת מאזדה מיאטה
Scorchio
לא חושב שזאת מאזדה
זה אוטו הרבה יותר גדול ממאזדה
TTman
quote:
Originally posted by Scorchio
עכשיו המיצובישי במהיר ועצבני היא אקליפס
אמת ועושה 0-100 ב-6 שניות




התכוונתי שבמהיר ועצבני 2 יש את הלנסר אוולושיון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
נדמה לי זאת מאזדה מיאטה


אתה יודע שמיאטה זה
mazda mx5
נכון?
זה לא אוטו למירוצים כל כך...
TTman
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
נדמה לי זאת מאזדה מיאטה


כמעט הצלחת לנחש

Mazda RX-7

זה האוטו של וין דיזל
וזה בדוק

Q-PiXeL
וואלה צודק! :)

זכרתי שזה מאזדה אבל ברח לי ה
RX-7

ואם כבר מדברים על המנועים רוטוריים של מאזדה אז ה
RX8
פשוט מדהימההההההההההההה
ואיזה יפה היא מבפנים :sadgreen:
http://www.rx7uknet.dircon.co.uk/rx8prod.html
Scorchio
יש אותה ב
Gran Turismo 3
שקניתי אתמול אגב
:)


איזה חיה הסוני הזה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement