| Scorchio |
אני לא יודע אם המיצובישי לוקחת את האימפרזה בפתיחות כי האימפרזה זה אוטו שמאיץ מהר אחושרמוטה אבל המהירות המקסימלית שלו לא משהו
זה למה הוא לא אוטו למירוצי כביש
רק ראלי.
עכשיו המיצובישי במהיר ועצבני היא אקליפס
אמת ועושה 0-100 ב-6 שניות
אני מת לדעת אבל מה היה האוטו של וין דיזל בסרט
האדום במירוץ הראשון
נראה לי טויוטה אבל אני לא בטוח |
|
|