|
Hello! Jag är ny =)
|
View this Thread in Original format
| A-Gren |
| Döda mig inte... =P |
|
|
| mindshooter |
Nämen tjenare... välkommen :)
Presentera dig gärna under "Svenska folket" :)
Här dödar vi inte folk...vi kittlas bara |
|
|
| Glorie |
weeeeeeeeeeeee :) hej hej.. trodde nästan det var agge ja känner från lkpg, när ja såg din sig.. men de vare ju inte :)
känn dig som hemma :p :rolleyes: :cool: ;) |
|
|
| ShyTrance |
Välkommen :D
Ska tortera dig lite när jag får tid över :toothless hehe :p nä skojja bara
hoppas du trivs :cool: |
|
|
| x-dream |
| Välkommen å join the club...;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Här dödar vi inte folk...vi kittlas bara |
snacka för dig själv :p
välkommen... kom tillbaka lagom till lunch imorgom.. alltså när jag vaknar :) kommer nog vara rätt hungrig då |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ahhh en färsking!!!! (inte för att jag är nån av de "riktiga SWE-TAsen" (dom som skriver 1000 inlägg/dag))
hoppas du kommer att trivas... och vi kommer inte döda dej... bara kittlas lite bara som mind sa.. :)
//
GyLLe |
|
|
| dj_hysterix |
TJENARE ! Välkommen till gänget !
du joinar gänget som har bäst humor i sverige ! ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by A-Gren
Döda mig inte... =P |
ja skratta när ja läste de där ;) gullit... neeeee... ska vi inte :) vi ska va såå snälla :) :crazy: :rolleyes: ;) :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
TJENARE ! Välkommen till gänget !
du joinar gänget som har bäst humor i sverige ! ;) |
Med undantag från han som skrev detta inlägg ^^^^^^
:D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Med undantag från han som skrev detta inlägg ^^^^^^
:D |
hahhahhaa..:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ser du hur kul vi har det ? :D :p :D |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by dbl
snacka för dig själv :p
välkommen... kom tillbaka lagom till lunch imorgom.. alltså när jag vaknar :) kommer nog vara rätt hungrig då |
aha, okej =) vi får se hur det blir =) Men lite tid ska man väll spendera här. Så länge man får bra tips etc. |
|
|
|
|