|
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
van de site :
| quote: | Illusion @ the beach is coming...
The most successfull party of last year is returning to Oostende... This time the party will be held @ Hangaar 1 and there will be 3 parties on 3 party-nights:
• Friday, July 18th: BELGIAN RETRO NIGHT:
the best retro classix with Belgians' best retro dj's:
DJ's: Sven Lanvin, Jan Vervloet, Wout, Philip, Jan, David, Jean, Kane & Christophe
• Saturday, July 19th: DJ FERRY CORSTEN [dj set]:
One of the best dj's of the world is behind the turntables at Illusion @ the beach...
DJ's: Ferry Corsten, Philip, Jan, David, Jean, Nico, Kane & Christophe
• Sunday, July 20th: DJ MARCO V. [dj set] & PUSH [live]:
The producer of c:\del *.mp3, Simulated, Godd, ... and the producer of Universal nation, Strange world, ... meet at illusion @ the beach.
Marco V. has become one of the most successfull dj's in Europe. His style is hardtrance and he will kick the bass in Oostende !! More info: http://www.marcov.nl
Push a.k.a. M.I.K.E. is one of the leading producers in Europe. He has worked with stars like Sinead O'Connor and produced records together with Yves Deruyter, Airwave, John 00 Fleming and many others.
More info: http://www.mike.be
DJ's: Marco V., Regi, Wout, Philip, Jan, David, Jean, Nico & Kane + Live: Push
check out the website from June, 15th: http://www.illusionbeach.be |
de prijzen
vrijdagavond : 10€
zaterdagavond : 15€
zondagavond : 17€
ticketje voor de 3 dagen (vvk) : 32€
Dit lijkt me wel een leuk feestje, de kans is groot dat ik ga. Zijn er nog die gaan hier? |
|
|
| tor8024 |
| ik wil er zeker naartoe, maar ik weet nog niet welke dag(en).. alle drie lijken ze wel deftig te gaan worden, maar drie dagen op rij zal zwaar zijn, denk ik.. :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik wil er zeker naartoe, maar ik weet nog niet welke dag(en).. alle drie lijken ze wel deftig te gaan worden, maar drie dagen op rij zal zwaar zijn, denk ik.. :p |
Ik weet ook nog niet welke dagen ik uitkies. Ferry wil ik zeker zien, maar hij zou naar't schijnt in't najaar naar de Versuz komen :crazy: |
|
|
| JdDark |
| als jullie www.ivibes.nu lezen, konden jullie dat nieuws al een lange tijd weten :à |
|
|
| Tiger777 |
| wij zijn monogaam en we only love tranceaddict :haha: |
|
|
| JdDark |
hehe tranceaddict doet geen nieuws, reviews, ...
zelfs swamper beveel ivibes aan! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by JdDark
als jullie www.ivibes.nu lezen, konden jullie dat nieuws al een lange tijd weten :à |
Tim, in plaats van uwe site hier te spammen :p, zoude beter zeggen of ge ook gaat of niet? ;) |
|
|
| JdDark |
| das nog meer dan 3 weken van nu, maar ik zie het wel zitten voor de laatste twee dagen, als er anderen ook gaan natuurlijk |
|
|
| Tiger777 |
| Ik moet wel zeggen da ge daar een schone site hebt jdDark... Erg bruikbare informatie :gsmile: |
|
|
| TatanaGirl |
Ik wil ook heel graag gaan. Vooral Ferry Corsten wil ik zien. Dat is zo een beetje mijne god naast Tatana. Ik denk dat het een heel leuk feestje kan worden ;)
Greetz
TatanaGirl |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik moet wel zeggen da ge daar een schone site hebt jdDark... Erg bruikbare informatie :gsmile: |
thanks ;) |
|
|
| djcresto |
| Ik zal zeker de tweede en derde dag proberen gaan, Oostende is heel gemakkelijk met de trein te bereiken. Ferry wil ik zeker eens zien, Marco V en push, tja wat moet je nog meer hebben. |
|
|
|
|