return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
MP3's ruilen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
Gaan we galgje doen?? Bewijst maar weer hoe kansloos je bent!!!! RUKKER!
Dirkie
quote:
En ik kan op werk wel gaan zitten kazaaën maar ik zal niet weten wat ik dan in moet tikken...

Tsja, ten eerste Kazaa :stongue: en je weet niet eens wat je moet intypen om muziek te vinden. Heb je wel een muziekstyle die je leuk vind of ben je zo'n persoon die alleen maar schijfruimte verspilt en niet eens de nummers beluisterd :rolleyes:
mooijaart
het woord F U C K E R wordt blijkbaar in kruisjes weergegeven...

volgens mij ben jij zo'n kerel die voor de ruzie uitgaat.
jij moet gewoon iemand in elkaar slaan om een leuke avond te hebben.

DAT ZIJN DE MEEST WALGELIJKE LUI
maarja je verpest het forum maar als je wilt, ik reageer er niet meer op..
Duke2003
REMY, YOU GOT DISSED

:rolleyes:
Dirkie
quote:
Originally posted by mooijaart

volgens mij ben jij zo'n kerel die voor de ruzie uitgaat.
jij moet gewoon iemand in elkaar slaan om een leuke avond te hebben.



Vind je dat ook geen leuke opmerking Remy. Ineens ben je een persoon die altijd ruzie moet hebben als je uitgaat.
Ik snap niet hoe je die vergelijking nu maakt eerlijk gezegt, heb je gisteren zelf ruzie gehad ofzo ?

Maar ja je hebt wel gelijk dat dat de meest walgelijke lui zijn ;)
mooijaart
quote:
Originally posted by Dirkie
Vind je dat ook geen leuke opmerking Remy. Ineens ben je een persoon die altijd ruzie moet hebben als je uitgaat.
Ik snap niet hoe je die vergelijking nu maakt eerlijk gezegt, heb je gisteren zelf ruzie gehad ofzo ?

Maar ja je hebt wel gelijk dat dat de meest walgelijke lui zijn ;)


Nee hoor, kep nooit ruzie.
Maar als "Alleen op de wereld" begint te zeiken dat ik kansloos ben vraag ik me af wie er kansloos is, of hij is zo'n agressieve gozer

CASE CLOSED, AND LET's TALK ABOUT MUSIC!:gsmile:
magrec
Kerel ik denk dat je niet veel succes zult hebben hier.
Iedereen van hier kan op de hub en anders op soulseek of winmx of ftp en ruilen is dan niet echt nodig.
Remy D
Wahaaa wat stomme rukker ben je zeg, door al die posts van je maak je jezelf alleen nog maar kansloser. Ik kan er ook niks aan doen dat jij vroeger op school altijd het lulletje was, er tegen je aan gepist werd onder de douche bij voetbal en dat je door een zware aanranding het homoschap bent gaan waarderen. Maar dat je mij dan meteen afschildert als agressieve gozer die altijd ruzie zoekt vind ik wel heel zielig en KANSLOOS. Misschien moet je maar weer met je zusje op het Tina forum gaan praten want daar word Kazaa wel gewaardeerd. Sorry dat ik het moet zeggen maar na 3 jaar Donald Duck ben je hier nog niet klaar voor. Maar KOP OP, je komt er wel.
Dirkie
quote:
Originally posted by Remy D
Misschien moet je maar weer met je zusje op het Tina forum gaan praten want daar word Kazaa wel gewaardeerd. Sorry dat ik het moet zeggen maar na 3 jaar Donald Duck ben je hier nog niet klaar voor. Maar KOP OP, je komt er wel.

Ik verwacht nu weer een leuke opmerking van mooijaart :p :p :p
mooijaart
quote:
Originally posted by Dirkie
Ik verwacht nu weer een leuke opmerking van mooijaart :p :p :p




Precies zoals ik verw8 had.
Die REMY ( :stongue: ) barst van de agressie.

Met zijn "Ik hoor erbij handtekening"
Denk je nou echt als je 1 keer naar een feestje gaat dat je er dan HELEMAAL bij hoort??
Ik ging al naar feesten toen jij nog aan je kont zat te ruiken (maar volgens mij doe je dat nog steeds :haha: )

Ik kan er ook niks aan doen dat jij vroeger op school altijd het lulletje was, er tegen je aan gepist werd onder de douche bij voetbal en dat je door een zware aanranding het homoschap bent gaan waarderen.
HAHA volgens mij ben jij dit? Je hoeft niet in 1 keer je hele levensverhaal hier neer te zetten. Misschien dat de kinder Psychiater wel naar je wil luisteren als je tenminste genoeg betaald.
Maar aan je niveau te zien kan je dat toch niet betalen, of deal je pillen op feestjes?

HOW LOW CAN YOU GO!!

Remy D
quote:
Originally posted by mooijaart
Die REMY ( :stongue: ) barst van de agressie.

HAHA volgens mij ben jij dit? Je hoeft niet in 1 keer je hele levensverhaal hier neer te zetten. Misschien dat de kinder Psychiater wel naar je wil luisteren als je tenminste genoeg betaald.
Maar aan je niveau te zien kan je dat toch niet betalen, of deal je pillen op feestjes?

HOW LOW CAN YOU GO!!


Haha dus zotezien ben jij zo'n oude Dutroux die op een forum indruk wil maken op jongetjes zoals ik die eigenlijk nog niet naar feesten mogen. Hoeveel heb je er al in je kelder liggen van het Tina forum?? Wat is hier je doelgroep??? Hoeveel probeer je er te krijgen??? Wordt je al opgewonden als je deze berichtejs leest???

En de enige aan wie ik pillen verkopen is aan je lekkere zusje want daar wordt ze zo geil van. En die zie ik 1 x per jaar op dat ene feestie.
Blik
ik kan hem natuurlijk wel dichtgooien maar daar is de thread te mooi voor

ga maar door :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement