return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
MP3's ruilen?
View this Thread in Original format
mooijaart
Wie heeft er ook veel trance mp3's??

Ik heb er ongeveer 3000 (1000 in alle genres)

Wie wil ruilen? (liefst volledige albums met goede naam en hoesje..)
Kakao
Als we toch bezig zijn ; ik heb nog 321 flippo's in de aanbieding(in de verpakking!). Wie wil er ruilen :rolleyes:
raoel
Iedereen die hier komt heeft volgens mij veel MP3's

en wat heb je aan ruilen als je alles kunt downloaden?
Blijkbaar heb je kabel oid want je hebt redelijk wat MP3's, dus ik zie het nut dan niet...

Er is al ooit een n00b meer geweest die hier livesets op CD wilde ruilen. Dat werd toen ook niet echt enthousiast ontvangen al waren er wel een paar die dat iets vonden.

da was DEZE thread

en DEZE ook.
New Wave
Dj_Jean_-_The_Launch.mp3 voor je?
Mara dan wil ik wel echte trance he, vanm Cosmic Gate ofzo....echt vet goed die zooi!
mooijaart
Ik heb geen kabel maar ISDN,
en een heleboel mensen hebben volgens mij ook wel complete cd's als mp3 (ik bijna x).

En ik kan op werk wel gaan zitten kazaaën maar ik zal niet weten wat ik dan in moet tikken...
Dus als iemand gewoon een dvd'tje met mp3'tjes heeft zou ik die graag aan mijn verzameling toe willen voegen.
arj1o1
Total Posts: 2 (0.00 posts per day)
mooijaart
quote:
Originally posted by New Wave
Dj_Jean_-_The_Launch.mp3 voor je?
Mara dan wil ik wel echte trance he, vanm Cosmic Gate ofzo....echt vet goed die zooi!


Dat nummer had ik een paar jaar geleden al..:crazy:

Maar ik heb een Excel lijst toegevoegd, met de nummers die ik heb, met de TITEL, ARTIEST, ALBUM, BITRATE, FILESIZE, LENGTE
New Wave
quote:
Originally posted by arj1o1
Total Posts: 2 (0.00 posts per day)



Date Registered: Sep-04-2000
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 3 (0.00 posts per day)

Moet je de register date der wel bij pakken he.
Staat leuker :)
Mooijaart, dat je je paswoord nog weet man!! whoeehoee
mooijaart
quote:
Originally posted by New Wave
Date Registered: Sep-04-2000
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 3 (0.00 posts per day)

Moet je de register date der wel bij pakken he.
Staat leuker :)
Mooijaart, dat je je paswoord nog weet man!! whoeehoee


Ik wou me vandaag registreren, maar het bleek dat ik al geregistreerd was :haha:

(gelukkig is er een knop die het w8woord naar je mail stuurd
mooijaart
quote:
Originally posted by mooijaart
Ik wou me vandaag registreren, maar het bleek dat ik al geregistreerd was :haha:

(gelukkig is er een knop die het w8woord naar je mail stuurd

Hmm, ik zie ook mijn ICQ nummer erbij staan (72746425 )

Dat programma gebruik ik ook al bijna 3 jaar niet meer:eyespop:

Remy D
Je bent best wel een kanslose rukker zo te zien!!!
mooijaart
quote:
Originally posted by Remy D
Je bent best wel een kanslose rukker zo te zien!!!


Hoezo ben je dan kansloos??
Ik heet geen "REMY" ******!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement