|
MP3's ruilen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
| hehe, na onze Trancezoner, is het nu de beurt aan mooijaart om het forum op z'n kop te zetten :D lol! :):eyespop: :crazy: |
|
|
| magrec |
Humor dit :D
Remy 1x naar een feest geweest?
Heb je ons allemaal voor de gek zitten houden jongen :p
:p ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dj_Jean_-_The_Launch.mp3 voor je?
Mara dan wil ik wel echte trance he, vanm Cosmic Gate ofzo....echt vet goed die zooi! |
Anders hou jij effe je mond |
|
|
| mooijaart |
| quote: | Originally posted by Remy D
Haha dus zotezien ben jij zo'n oude Dutroux die op een forum indruk wil maken op jongetjes zoals ik die eigenlijk nog niet naar feesten mogen. Hoeveel heb je er al in je kelder liggen van het Tina forum?? Wat is hier je doelgroep??? Hoeveel probeer je er te krijgen??? Wordt je al opgewonden als je deze berichtejs leest???
En de enige aan wie ik pillen verkopen is aan je lekkere zusje want daar wordt ze zo geil van. En die zie ik 1 x per jaar op dat ene feestie. |
En de enige aan wie ik pillen verkopen is aan je lekkere zusje want daar wordt ze zo geil van
Lekkere zinsopbouw jongen :clown: , moeilijk hé normaal Nederlands.
En bij mijn weten is dat feest van Tiësto nog maar 1x geweest, dus hoe kan je al meerdere jaren daar pillen verkopen aan mijn zusje (die ik overigens niet heb).
Volgens mij heb ik jou wel gezien bij Tiësto,
Jij was toch die gozer die in een roze string rondliep? |
|
|
| MaGiK54 |
Het requesten van Mp3's is uit den boze, van CD's helemaal. Vaak zijn livesets en dergelijke te downloaden met de Direct Connect Hub, voor meer informatie
(bron info-thread)
En Mooijaart je bent een kansloze rukker, blijf alsjeblieft gewoon weg van dit forum, want tot nu toe ben je geen aanwinst voor het forum. Beetje zielig lopen bedelen of iemand een ruilhandel wilt beginnen voor een paar MP3'tjes. Ga lekker op TMFchat mensen lastig vallen, als je dat nog niet doet.
Lang leve de genialiteit van Remy-D :crazy:
Met vriendelijke groet,
MaGiK54 |
|
|
| Dirkie |
Wel weer een waanzinnig goeie thread is dit. De reacties over en weer zijn echt om te lachen.
Ik denk alleen dat Remy wel een beetje voor staat met punten (VET) want die opmerkingen zijn gewoon veel leuker dan die van mooijaart.
Alleen Remy moet wat doen aan zijn nederlands.
Ik lig in ieder geval dubbel :haha: :haha: :haha: |
|
|
| AlFerox |
hmmm.. ik bespeur hier nou niet een bepaald objectieve en consequente uitvoering van het modereer-beleid :rolleyes:
wanneer een foreign TA een thread opent omdat hij vragen heeft over een feest dat hij hier wil gaan bezoeken, wordt de thread binnen no-time dichtgegooid. terwijl het me toch hartstikke normaal lijkt om zo iemand gewoon fatsoenlijk antwoord te geven en hem ook de ruimte te bieden een thread te openen.
en in een thread als deze, die helemaal ontspoort is, wordt dan niet ingegrepen omdat het leuk is om een newbie gek te maken ofzo :conf: :conf: |
|
|
| jploveparade |
Snap dit niet helemaal. Indien er ruzie is hoor je als mod de boel te sussen ipv te stimuleren. Daar zijn vast richtlijnen voor :conf:
En wat betreft mooijaart: wat bezielt iemand om zit 3 jaar geleden aan te melden voor een forum en dan pas nu te gaan posten :conf:
Al met al kan dit in zijn geheel richting afzeik thread worden verhuist :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
he joh gasten!!
Eindelijk een thread waar de vonken vanaf schieten, toch!!!
daarom is hij nog open... en houden zo!
Misschien zien jullie het niet maar er zit zeker wel een achterliggende gedachte in deze thread, die nog wel eens van pas zal gaan komen bij menig TA-er in de toekomst! So keep that in mind! :p |
|
|
| total woot |
HA! Tijs! jij snapt m ;)
enne Remy: keep up the good work... (na 3 jaar ben je toch geen newbie meer? dan heb je iig imo geen recht meer op n newbiebehandeling :D)
Enne trance mp3's? doe ik niet aan, mp3's zijn voor mietjes :P |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Snap dit niet helemaal. Indien er ruzie is hoor je als mod de boel te sussen ipv te stimuleren. Daar zijn vast richtlijnen voor :conf:
|
Idd hier ben ik het helemaal mee eens dit soort dingen verzieken het forum alleen maar. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Blik
ik kan hem natuurlijk wel dichtgooien maar daar is de thread te mooi voor
ga maar door :p |
 |
|
|
|
|