return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Infected Mushroom Till Sverige ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
nja..svamp låter lite farligt ...kan bli helt cp-hallucinationer...en snubbe berättade till mig att han såg väggar blöda...hur äckligt e det ! :eyes: :eek:
lonne
quote:
Originally posted by dj_hysterix
nja..svamp låter lite farligt ...kan bli helt cp-hallucinationer...en snubbe berättade till mig att han såg väggar blöda...hur äckligt e det ! :eyes: :eek:


Kan nog stämma, men det går ju mkt skröner på stan.. Aja, jag menade det inte som ett tips, utan mer som en fråga. Ja, det stämmer att det
är otroligt hallucigent och det är ingen bra ide att prova det så länge du inte känner dig trygg i dig själv. Personligen upplever jag det inte alls som obehagligt, utan snarare intressant och på sitt sätt lärorikt.
Vizay
de e dan innan min födelsedag...va säger ni, e ni med på å köra lite fira där nere med infected å ett dansgolv? :D:D:D
Dioxys
quote:
Originally posted by Vizay
de e dan innan min födelsedag...va säger ni, e ni med på å köra lite fira där nere med infected å ett dansgolv? :D:D:D


helt klart! :) här ska firas :D
AC.
quote:
Originally posted by lonne
Kan nog stämma, men det går ju mkt skröner på stan.. Aja, jag menade det inte som ett tips, utan mer som en fråga. Ja, det stämmer att det
är otroligt hallucigent och det är ingen bra ide att prova det så länge du inte känner dig trygg i dig själv. Personligen upplever jag det inte alls som obehagligt, utan snarare intressant och på sitt sätt lärorikt.


Kanske borde hålla sig till något av det mera syntetiska slaget och hallucigentfritt för att slippa dessa mindre trevliga upplevelser?

Även om detta må reta gallfeber på reveal, varför styr de inte upp det i sthlm? Varför jönköping av alla bondhålor? Samma sak med lab4 festen, sthlm hade varit så fasiken mycket skönare :tongue2


Lonne, Night hawks -Grymt härlig låt! Helt såld på denna jag också
Dioxys
quote:
Originally posted by AC.
Kanske borde hålla sig till något av det mera syntetiska slaget och hallucigentfritt för att slippa dessa mindre trevliga upplevelser?

Även om detta må reta gallfeber på reveal, varför styr de inte upp det i sthlm? Varför jönköping av alla bondhålor? Samma sak med lab4 festen, sthlm hade varit så fasiken mycket skönare :tongue2


Lonne, Night hawks -Grymt härlig låt! Helt såld på denna jag också


heeh, så du har inte räknat ut det än?

geografiskt bättre, samt tror jag att det är just därifrån arrangörerna bor och är födda, de vill väll föra scenen mer till sin egna stad? :)

kanske lika trötta som reveal (?) att behöva åka långt för nått sånthär?
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay
de e dan innan min födelsedag...va säger ni, e ni med på å köra lite fira där nere med infected å ett dansgolv? :D:D:D


FETT ME :D :D :D :D ^^^^^^
tjockis
vem har dött av lite svamp?
dom växer ju på samma planet som vi kommer från...
inga tillsatser, inga kemikalier.
så farligt kan det väl inte vara?
verminator
sopp skader ingen:)

må spise ca 10kg FERSK sopp for å dø på overdose.. og så mye klarer man rett og slett ikke å spise, ergo - det er ufarlig sånt sett
teski
Så... för er som inte visste det här kommer lite information ;)

När? Lördagen 25 Oktober
Vilka kommer?

PSYGOLVET
Live:
Infected Mushrooms
LOGIC BOMB

Dj's
GEN 6 (Creon rec)
Tege (Mandarin)
Kricke (DeltaForce)

TECHNOGOLVET

DJ's

HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)
Delta (DeltaForce)

Vart?Jönköping, Kulturhuset

Biljetter? Begränsat till 900, slutsålda överallt på "IRL-ställena" såsom Saturn Return etc..

Mer information?
www.dioderecords.nu

He he he.. har ju min biljett hemma ;)
Fick tag på sista leveransen på saturn return *phew*
Annars är det väldigt slutsålt överallt... Too bad :(

reveal
quote:
Originally posted by teski
Annars är det väldigt slutsålt överallt... Too bad :(



välkommen till TA i vilket fall som helst :p
teski
Oj oj... tackar för välkomnandet...
heh.. är ingen n00b :P
Nicke har velat att jag ska komma hit hur länge sedan som helst..
och nog har jag vart här förr.. bakom kulisserna ;)
Gillade "snyggaste tjej-dj"-tråden som för alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat *skrattar*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement