return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Infected Mushroom Till Sverige ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nicke
Hej Teski och välkommen hit :)

Jaså, jag ville ha hit dej? Heh, det måste jag ha glömt :p

(MSN ;))
teski
Awww... nicke det var visserligen för ngt år sedan.. heh... :P
Jag är seg... och nu var jag dessutom uttråkad... *lol*

;)

tack för välkomningen *kramar om dig*
verminator
olala
billetter at hand soono:)

bacto må bare få ræva i gir og sende de! :D
teski
Sååå....
Måste bara fråga igen: vilka ska diit? :D

Och: Verminator... nog för att du kommer från grannlandet.. men jag förstod inget av det du skrev :D
mindshooter
dom ville tyvärr inte ha eld till denna festen... so im out...

Drar på Trinity och Devotion och är nöjd med det ;)
dbl
vill dra men har inte råd ju :(
typ 700 spänn att leva på nu tills jag får jobb och lön :(

och jag börjar få spasmer snart.. måste på nån ny trance fest... börjar typ dansa hela tiden så fort jag sätter på musik...

och varje låt jag gör lägger jag en massa reeverb på typ för att det blir mer live känsla i det hela vilket inte låter speciellt bra när nån annan lyssnar.. tänker typ inte på det själv....

JJJJAAAAAGGGGG MMMMMMÅÅÅÅÅÅSSSSSSTTTTTTEEEEEEEEEEE FFFÅÅÅÅÅÅÅ DDDDDDAAAAANNNNNNNSSSSSSAAAAAAAAA...................
teski
quote:
Originally posted by dbl
vill dra men har inte råd ju :(
typ 700 spänn att leva på nu tills jag får jobb och lön :(

och jag börjar få spasmer snart.. måste på nån ny trance fest... börjar typ dansa hela tiden så fort jag sätter på musik...

och varje låt jag gör lägger jag en massa reeverb på typ för att det blir mer live känsla i det hela vilket inte låter speciellt bra när nån annan lyssnar.. tänker typ inte på det själv....

JJJJAAAAAGGGGG MMMMMMÅÅÅÅÅÅSSSSSSTTTTTTEEEEEEEEEEE FFFÅÅÅÅÅÅÅ DDDDDDAAAAANNNNNNNSSSSSSAAAAAAAAA...................

Jag kan dansa åt dig... *nickar*

Och Mindshooter.. synd de inte ville ha dig där :(
Hade velat se dig i action... verkar magiskt.. *nickar* (;
AC.
Om man inte har biljett redan så verkar det kört eller hur är det med köp vid dörren? Kanske styra upp en bilresa ner från sthlm?
impulze
snart är det dags, eller snart o snart, 50 dagar kanske :D det kommer bli så bra, och jag lider med dom som inte hann köpa biljett, jag ska ha kul som aldrig förr, alltid önksat mig infected behind the decks :D
impulze
quote:
Originally posted by AC.
Om man inte har biljett redan så verkar det kört eller hur är det med köp vid dörren? Kanske styra upp en bilresa ner från sthlm?

det är nog kört ja.. skulle vara om någon säljer sin biljett, kan säga till om jag hör något ;)

lonne
quote:
Originally posted by AC.

Ifall det finns några biljetter kvar ( mot all förmodan ), så är jag
intresserad av en bilplats.:)
mindshooter
quote:
Originally posted by teski
Jag kan dansa åt dig... *nickar*

Och Mindshooter.. synd de inte ville ha dig där :(
Hade velat se dig i action... verkar magiskt.. *nickar* (;

The time will come! :) Ska du inte på nån av dom andra festerna nu i september?

Fan alltså, händer sjukt mycket...detta är dock det enda jag missar...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement