|
Infected Mushroom Till Sverige ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| teski |
Mindshooter, Långt till Jönköping ju ;)
Men det kommer väl fler gånger antar jag :)
Men, har iaf fixat bussbiljett nu via saturn return :D
250:- tur o retur.. inte illa alls ju ;) Bra så billigt :D
Hur tar ni andra er dit? *fundera*
/teski |
|
|
| Dioxys |
sådärja, nu börjar det närma sig lite :)
hur många från forumet är det som kommer nudå? |
|
|
| Vizay |
| sket sig fatalt för mig :/ |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
sket sig fatalt för mig :/ |
mig med =/ |
|
|
| verminator |
så hva blir det til
noen om drar? |
|
|
| St_Andrew |
Ser ut att ha varit grymmt! |
|
|
| impulze |
| det var så jävla grymt, bättre fest har jag aldrig vart med om... infected var så jävla duktiga liksom alla andra bakom spelarna, kommer aldrig glömma den här festen |
|
|
| verminator |
fyfan headroom spilte HAARDT!!!!!
fyttigrisen så hardt
hehe
helt vanvittig
klarte ikke å danse mer enn 1,5 timer inn i settet dems - ble for hardt og slitsomt. og volumet på technorommet var for høyt til å bare stå der. glad jeg hadde ørepropper
ellers hadde jeg nok blitt døv :) |
|
|
| Aendy |
| Jag gillar avslutningen på filmen! |
|
|
|
|