|
mp3 discman
|
View this Thread in Original format
| arno |
| ik heb ergens gehoord dat er discmans bestaan waar je een cdtje waar je mp3's op hebt gebrand mee kunt afspelen, weet iemand of dat echt waar is en wat zo'n ding dan kost. |
|
|
| moogwai |
| Ja die mp3 discman's bestaan zeker.. een vriend van mij heeft ook zo'n kast (tja.. ziet er niet uit) in huis. Kostte geloof ik iets van 300/400 piek. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb ergens gehoord dat er discmans bestaan waar je een cdtje waar je mp3's op hebt gebrand mee kunt afspelen, weet iemand of dat echt waar is en wat zo'n ding dan kost. |
Ja dit is zeker zo, zo'n ding kost volgens mij iets van 600,- piek en kan gewone maar ook mp3's cd's afspelen, dus daar gaat dus wel zo'n 650mb aan mp3 filetjes op, dus dan kun je wel vooruit in de bus naar spanje deze zomer....;) |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja die mp3 discman's bestaan zeker.. een vriend van mij heeft ook zo'n kast (tja.. ziet er niet uit) in huis. Kostte geloof ik iets van 300/400 piek. |
zijn die dingen echt zo groot? want anders haal ik gelijk zo'n mp3man, maar daar kan weer maar 32 of 64 mb op :( |
|
|
| Partyhardy! |
zijn die dingen echt zo groot? want anders haal ik gelijk zo'n mp3man, maar daar kan weer maar 32 of 64 mb op :( |
Zou ik niet doen, ik heb zo'n mp3-man van grundig, kreng kostte 399,- piek met een schijfje waar 32 mb op kan. Ik heb er toen nog 32mb bijgekocht voor het belachelijke bedrag van 164,- :mad: piek(!!!)
En er kan dus maar met een bitrare van 128 zo'n 50 minuten muziek op!!! Mijn advies; koop iig geen mp3man. ;) |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zou ik niet doen, ik heb zo'n mp3-man van grundig, kreng kostte 399,- piek met een schijfje waar 32 mb op kan. Ik heb er toen nog 32mb bijgekocht voor het belachelijke bedrag van 164,- :mad: piek(!!!)
En er kan dus maar met een bitrare van 128 zo'n 50 minuten muziek op!!! Mijn advies; koop iig geen mp3man. ;) |
ok bedankt voor het advies, ik denk dat ik maar eens bij media markt ga kijken voor zo'n mp3 discman want dat lijkt me wel heel handig, dan kan je gewoon een paar livesets bij je hebben in de bus, maar dat ding moet dan wel in mn zak passen. |
|
|
| moogwai |
Zo groot zijn ze ook weer niet.... iets groter als een discman |
|
|
| Henkie_henk |
Dude die dingen hebben zich in hele korte tijd heel snel ontwikkeld hoor! je hebt nu zelfs goedkope kleine cd mpr players.... owww julie lope hopeloos achter :p
www.mp3man.nl voor allerlei soorten mp3 spelers cd mp3 spelers jukeboxx (ook mp3) Kan zoveel gieg op hehe :D
Voorbeeld van cd mp3 speler:
Voorbeeld van gewone mp3speler (en niet zo heel duur)
Een nadeelte van cd mp3 spelers vind ik de tijd die je nodig hebt om je cds te branden.. en de nummers uit te zoeken. En natuurlijk dat je hetzelfde krijgt bij je discman..af en toe dat schokken (als je bijvoorbeeld hard rent) Natuurlijk is de "shockprotection" vele male hoger dan toen ik mijn discman kocht.. maar je zal er weles last van hebben. Ook zijn ze wat groter (ietsie groter dan een cd ;-)
Bij zon gewone mp3 speler kan nu meestal standaar 64mb..opzich "kan" dat genoeg zijn maar toch is het wat weinig. Wel gaat de overdrachtsnelheid van je PC naar je mp3speler..ontzettend snel dus ff nieuwe nummers eropzette is zo gedaan.. Dat schokken heb je totaal geen last van
TIP: Let er bij allebij de aankopen op dat je ID-3 tags hebt.. kan je zien welk nummer zich afspeelt
Bye |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dude die dingen hebben zich in hele korte tijd heel snel ontwikkeld hoor! je hebt nu zelfs goedkope kleine cd mpr players.... owww julie lope hopeloos achter :p
www.mp3man.nl voor allerlei soorten mp3 spelers cd mp3 spelers jukeboxx (ook mp3) Kan zoveel gieg op hehe :D |
WOW! dat is nou nog eens een handige site die me echt verder helpt, tnx henkie :) |
|
|
| Robvef |
| Vind die prijzen dus echt nog wel aan de hoge kant. Wacht wel tot ze gezakt zijn. Maar aan de andere kant, misschien dat ik wel zo'n autoradio ga kopen voor mijn wagentje (die ik van de baas ga krijgen :D :D :D) |
|
|
| Henkie_henk |
Ik wil deejzuh!
http://www.mp3man.nl/product.php?productid=01-0503-00
Damn tof man.. gewoon heel lang w8e totdat ie uitverkocht is dan kan ik em tenminste nie meer kope...
128mb.. MMmmM
Fl. 595, mp3speler en verzendkosten.
+ uitbreiding 3 keer 32mb = 477
Bijelkaar!=1072
Ja bestel er maar 4! Toch maar die andere dan :p |
|
|
| moogwai |
Ja Henkie de nieuwste mp3' discman's zien er wel strak uit.. maar die kosten ook nog de nodige knaken :(
Ik vind die mp3-discman's nog te duur.. mijn discman doet het nog steeds uitstekend :) |
|
|
|
|