return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Wanted:Dj's!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Donna
cmon Bellie,kom naar #ddb en give us a very nice set:)Downloaden kan altijd nog,live is much more fun;p
En de frequentie zal zo'n aantal keer per week zijn dat je draait,zou cool zijn als je er zin in hebt,duzzz kunnen we je binnekort op efnet verwachten??:)
Greetz Donna
Bellie
quote:
Originally posted by Donna
cmon Bellie,kom naar #ddb en give us a very nice set:)Downloaden kan altijd nog,live is much more fun;p
En de frequentie zal zo'n aantal keer per week zijn dat je draait,zou cool zijn als je er zin in hebt,duzzz kunnen we je binnekort op efnet verwachten??:)
Greetz Donna


Ik wil best wel komen.Maa WTF is #ddb??
is dat Mirc gedoe ofzo?
ennuh moet ik dan shoutcasten??
aantal x per week = ???

geef eff meer info k..;)

GREETZ!!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Bellie


Ik wil best wel komen.Maa WTF is #ddb??
is dat Mirc gedoe ofzo?
ennuh moet ik dan shoutcasten??
aantal x per week = ???

geef eff meer info k..;)

GREETZ!!


1. Download MIRC (mIRC)
2. Install en run MIRC
3. Tik in het grote scherm /server irc.homelien.no (of wat Donna zei)
4. Tik in /join #DDB

Je bent nu in DDB, je zal me wel eens voorbij zien komen, maar ik ben daar niet 24/7 :p
Ik ben wel 24/7 in #TGX btw als je me nodig hebt :D


Greetz,
Glaniskanis
Miss Proximus
Bellie..je weet wat ik van je vind..;)(haha....goed dus)..maarree..ik vindt ze nou niet echt hard..die sets van je...kan immers nog vel harder...die nrs die je me toestuurt zijn nl altijd veel harder..en minder bekend...kun je niet s een techno mixje maken dan..i.p.v zo'n trrancesetje?? ben er wel benieuwd naar...ennu....AAAAAAAAA!!! de order van Dancegrooves is net binnen...Saccoman - the recall!!!! woo!! en andere sh*t..BXR roooooooeles.. :D
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bellie..je weet wat ik van je vind..;)(haha....goed dus)..maarree..ik vindt ze nou niet echt hard..die sets van je...kan immers nog vel harder...die nrs die je me toestuurt zijn nl altijd veel harder..en minder bekend...kun je niet s een techno mixje maken dan..i.p.v zo'n trrancesetje?? ben er wel benieuwd naar...ennu....AAAAAAAAA!!! de order van Dancegrooves is net binnen...Saccoman - the recall!!!! woo!! en andere sh*t..BXR roooooooeles.. :D


Jajaja rustig maar :)
ben al druk bezig met een nieuwe mix aan het voorbereidem..De eerstvolgende mix zal een mix zijn met ALLEEN maar BXR/NUKLEUZ platen.Dus dit wordt een harde.Daarna zal ik een PHATTE TECHNOSLAMMER MIX maken :D
zo goed babe...
ennuh Saccoman - The recall nu pas binnen???Die had ik al bijna weer een maand geleden ;)

GREETZ!!
Donna
idd Bellie,je gaat dan shoutcasten,en t zal zo'n 3/4 keer per week,of iig wat je zelf wilt,wanneer je tijd/zin hebt of whaever,dat zijn de details die je met RV zal moeten bespreken:) en daar heb je idd mirc voor nodig,en glanis is zo kind geweest t nog ff uit te leggen:)
Dus pleur je mircie op gang,kom naar #DDB (das dus t radiostation,afk. voor Deep Down Below) en rock de daar;p
See Ya,
Greetz
Bellie
quote:
Originally posted by Donna
idd Bellie,je gaat dan shoutcasten,en t zal zo'n 3/4 keer per week,of iig wat je zelf wilt,wanneer je tijd/zin hebt of whaever,dat zijn de details die je met RV zal moeten bespreken:) en daar heb je idd mirc voor nodig,en glanis is zo kind geweest t nog ff uit te leggen:)
Dus pleur je mircie op gang,kom naar #DDB (das dus t radiostation,afk. voor Deep Down Below) en rock de daar;p
See Ya,
Greetz


Ok ik zal wel effe langskomen.Maar dat zal op zn vroegst zondag pas zijn.Mn meisie is n.l. jarig dus daar ga ik vanavond naar toe.En zaterdag Mysteryland.Ik heb Mirc wel ja maar gebruik het zo goed als nooit.Vroeger alleen voor Quake 3 :)

Oow ja btw.Thnx voor de uitleg Glanis :D
Spreek jullie wel binnenkort op IRC.

GREETZ!!
DjRV
misschien is zoiezo leuk voor de TA'ers om eens te komen draaien...
ik draai ook regelmatig daar en zit er elke dag..er zijn nog andere dj's,it's all about tha music!:)
verder af en toe speciale gast dj's zoals dj dazzle en dj cor fijneman
gewoon dope dus :D

look forward to meet you peeps there....
Miss Proximus
ik denk op zich dat mijn b/f ook wel s wil draaien maar dan niet 3/4 x in de week want hij werkt in de horeca dus errug veel tijd heeft ie niet..hij is wel vet goed (duh! dat hoor ik te zeggen als zijn no. 1 fan haha) en hij draait progressive à la PvD en Timo Maas...nou jah..ik trap m wel s dit forum op okè? :D
Robvef
Kunnen we eindelijk eens een keer vragen of al die verhalen waar zijn, Miss P!!! :D :D :D

Mzzl

djiwan
CMON PEOPLE!!!!!

Er zijn toch wel meer dj's? als ik hier nu ff turntables had staan hak het wel geweten want Deep Dwon Below ROELT JE ASS GEWOON!

zeker ff luisteren naar dit kanaal.... info is te vinden op het ddb kanaal (op eefnet, mIRC dus...)
trancenation
hmmm... ik wil het ook wel een keertje proberen. ik gebruik nu live365, dus iemand zal wel effe moeten uitleggen hoe s/c werkt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement