|
Wanted:Dj's!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt ed up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......
groeten |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by New Wave
wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt ed up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......
groeten |
true |
|
|
| Donna |
| quote: | | hmmm... ik wil het ook wel een keertje proberen. ik gebruik nu live365, dus iemand zal wel effe moeten uitleggen hoe s/c werkt... |
Er zijn genoeg mensen die je dat uit kunnen leggen,kom gewoon maar eens kijken op #ddb,zowieso gezellig:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt ed up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......
groeten |
Jeezz...hey new wave..hoeveel stufie krijg je dan wel niet? ik nl. maar 450 gulden ofzow...en een goeie draaitafel kost toch (umm....) al gauw 1000-2000 piek, zelfs 2e hands! maar jah, iz nun of ma dang bizniz...:D je zou het gewoon moeten doen..want dj's zijn COOL haha :p |
|
|
| Donna |
| Dj's zijn cool jah,en we zoeken nog steeds een paar lefdj's die een vette set gaan neerpleuren,waaaaaar zijn ze??:) |
|
|
| Bellie |
Ja ik wilde gisteren nog wel effe komen.maar ik was zo verneukt door mysteryland dat ik echt nergens zin in had.Ik zal proberen deze week effe langs te wippen....
GREETZ!! |
|
|
| Donna |
hehe very begrijpeble Bellie:p
Blijft dat ik wel nieuwsschierig ben,see ya;) |
|
|
| Nastra Azzurro |
ik wil ook wel een keertje setje draaien voor jullie..
maar dat mIRC is eggt russisch voor mij...dus dan moeten jullie het wel allemaal uitleggen...
En ik moet me record box ff updaten..ga ik morgen doen.
later
(lijk me ook lachen om andere te horen) |
|
|
| Miss Proximus |
| techno techno, touchdown touchdown :p |
|
|
| Donna |
| quote: | | ik wil ook wel een keertje setje draaien voor jullie.. |
Leuk man,kijk voor mirc ff naar de uitleg van glaniskanis,eerder in deze thread,kom je er niet uit,mail me dan ff dan stuur ik je ff details.
Greetz |
|
|
| Robvef |
| Zat gisteren nog op #ddb maar ik hoorde weinig muziek. Heb jou trouwens niet gezien daar, Donna!! Wel je b/f. |
|
|
| Donna |
Ikke was werken van 1500-2300,en sjemig heej heeft me b/f niet eens een setje gedaan,wat is dat nou?!:D
Mja op t mom hebben wat mensen probs met de pjoeters,bf gooide een glas gele puschkin/redbull over zn hd en ookal is die nog zo lekker,Mr.Peeseej vond er niks aan:p
En we zoeken niet voor niks dj's,is wat *gedoe* geweest in #ddb en we zijn nu bezig een fresh new start te maken,komt een nice website bij etc etc.
Dus in principe degenen die nu member worden gaan helpen de boel weer op poten te zetten,beswel nice toch:) |
|
|
|
|