|
Wanted:Dj's!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Komt snel een gebruiksaanwijzing voor het shoutcast gebruik,Nastra of 1 van ons zal t hier ff posten
Greetz |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Donna
Komt snel een gebruiksaanwijzing voor het shoutcast gebruik,Nastra of 1 van ons zal t hier ff posten
Greetz |
hopelijk snel want Djrv zou het al bijna een week geleden voor me doen.maar ik wacht nog steeds :(
GREETZ!! |
|
|
| Donna |
surryyy Bellie,komt er snel aan nu:D
Greetz bek;) |
|
|
| Miss Proximus |
| Heb gisteren geprobeerd met luisteren, maar dat klote buferen was gewoon om de 3 seconden! wel verrot....en ik heb nu ook mirc...en zo'n s/c progje..maar jah..ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat m'n viend eens kan (mag) draaien...we willen verhuizen zodat hij wat meer ruimte heeft voor z'n dj-gear..en ik weet niet wanneer er iets beschikbaar komt...sorry....maar suc6 verder en als ik snap hoe het werkt kom ik snel s chatten, owkay? :) |
|
|
| New Wave |
| Ik heb een shoutcast proggie Live365...is best goed te doen, vind ik......groeten |
|
|
| Donna |
| Wat voor connectie heb je miss p? |
|
|
| Miss Proximus |
| Cable, Upc/chello met een Terayon (?) modem..pc = Packard Bell, 800 Mhz, 64 Mb etc.....??? daaarom vind ik t zo raar dat ie t zo slecht doet..hoewel..eigenlijk mogen wij geen internet (van Upc haha) omdat wij een gedeelde kabelaansluiting hebben (met 9 man, hoewel we allemaal ons eige appartement hebben..dom hè?)..dus loopt de connectie op z'n teentjes..na jah..zodra we verhuisd zijn komt het allemaal goe want dan krijgen we eindelijk een EIGEN aansluiting...en de PC is nú al snel, moet je nagaan hoe ie dan loopt..als een torpedo! ha! :) |
|
|
| Donna |
hehe indeed,naja eigenlijk mag niemand internetten van upc daarom treiteren ze ook zo vaak;)
Maar zou idd kunnen dat door die 9 man de vertraagt word:) hoewel ik soms ook last heb van die buffer en als er dan een vette set gedraait word zijn de godvers hier niet echt van de lucht;p
Magoed take it nice and easy,#DDB loopt nie weg and is to stay:) |
|
|
| Miss Proximus |
| haha..gelukkig maar donna! heb ik nog wat extra's om naar vooruit te kijken, behalve een verhuizing! :) |
|
|
| Optimus Trance |
ha DjRv, je bent jarig, zie ik, gefeliciteerd!!!  |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ha DjRv, je bent jarig, zie ik, gefeliciteerd!!! |
same for me!! gefeliciteerd legato!!!!! |
|
|
|
|