|
Geslaagd of gezakt? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
Ah, ik heb die uitslag morgen pas... Maar wees gerust mensen, ik denk dat ik wel geslaag ben.. ;)
En dan ff enoRme hoeveelheden geld vangen van m'n familie en buren... :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ampburner
thx!zeker...De timing van Mysteryland had niet beter kunnen zijn :D:D:D |
Jazeker dat komt ff super goed uit! ga je al smiddags? |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
suc6, gecondoleerd of gefeliciteerd :D |
Jammer genoeg geldt dat sinds gister voor mij (oma overleden gisteravond)
Eigenlijk zou ik nu dus moeten gaan feesten, want natuurlijk ben IK GESLAAGD, maar ik heb daar niet zo'n ontzettende zin in (jullie begrijpen vast wat ik bedoel ;))
Nou iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd
Iedereen die herkansingen moet doen, zet hem nog ff op het lukt vast
Iedereen die gezakt is, tough luck
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Boss |
| Eej, lullig voor je man.... Sterkte ermee |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jammer genoeg geldt dat sinds gister voor mij (oma overleden gisteravond)
Greetz,
Glaniskanis |
gecondoleerd man, sterkte ermee! |
|
|
| Henkie_henk |
| Gecondoleerd Glaniskanis :( |
|
|
| Boss |
| Anyway..... ik ben geslaagd, hoor ik net...:D |
|
|
| michiel |
ja glanis ook gecondoleerd van mij
later
michiel
ps: ik ben geslaagd |
|
|
| TranceFool |
| Sterkte he Glanis |
|
|
| Rudy |
YESSSSSSSSS! Ook geslaagd, VWO oude-stijl! Nette lijst, naar mijn mening!
Nederlands: 7
Engels: 8
Frans: 7
Duits: 6
Eco 1: 7
Eco 2: 7
Gesch: 7
Wis B: 6
Alleen met Nederlands ben ik genaaid, ik stond een 7,9! Hebben ze me een 7,0 gegeven! Sta ik nu een 7,45 GVD :(:(! BOEIUH!!!!!!!! Ik ben geslaagd, nu wordt het knallen geblazen!
Ps. Glanis, gecondoleerd met je oma :(:(, gelukkig ben je geslaagd! :):)! |
|
|
| Dj Lex |
| Sterkte glanis ik weet wat het is als er iemand sterft die dichtbij staat |
|
|
| magrec |
Gecondoleerd glanis
Veel sterkte!! |
|
|
|
|