|
Geslaagd of gezakt?
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
Hey mensen,
Voor iedereen die het jaar nog moet afsluiten:SUCCES!!
en voor de rest die dit jaar examen hebben gedaan:
Hoe hebben jullie het er vanaf gebracht?
Ik ben gelukkig geslaagd met één 5. Eindelijk dat verrotte VWO diploma op zak :) |
|
|
| Blik |
| gefeliciteerd iedereen, en de mensen die nog een "Her" moeten maken veel succes |
|
|
| Jesse |
kan jij misschien even de titel veranderen van geslaagF in geslaagd?
staat zo stom :D |
|
|
| Miss Proximus |
| suc6, gecondoleerd of gefeliciteerd :D |
|
|
| -=WVG=- |
GEFELCITEERD & SUC6 allemaal...
Ik wens mezelf ook veel succes morgen met m'n proefwerken zucht...... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jesse
kan jij misschien even de titel veranderen van geslaagF in geslaagd?
staat zo stom :D |
is gebeurt, staat inderdaad stom:D |
|
|
| Henkie_henk |
Ja succes iedereen.. die nog wat ***** moet doen
en gefeliciteerd iedereen die geslaagd is.. |
|
|
| ampburner |
| Ik had een 3.4 op m'n eindexamen VWO (Wiskunde B)...Maar ik sta no net een 4 en geen onvoldoendes verder..in 1 keer geslaagd :D:D:D:);) ROFLMAO! Lachen man... en ik heb er geen hol aan gedaan. :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ampburner
Ik had een 3.4 op m'n eindexamen VWO (Wiskunde B)...Maar ik sta no net een 4 en geen onvoldoendes verder..in 1 keer geslaagd :D:D:D:);) ROFLMAO! Lachen man... en ik heb er geen hol aan gedaan. :D |
hee man! gefeliciteerd! en nu de komende tijd dus helemaal los??? :D |
|
|
| Dj Lex |
| Oke allemaal gefeliciteerd. ik heb die dingen volgend jaar gelukkig pas |
|
|
| ampburner |
| thx!zeker...De timing van Mysteryland had niet beter kunnen zijn :D:D:D |
|
|
| Remy D |
Gefeliciteerd,
En succes voor de mensen met hun proefwerkweek. |
|
|
|
|