return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Geslaagd of gezakt? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro
gecondoleerd man......

Ik ben ook geslaagd
6 6 6 6 6 7 7
das me lijst
yesssssssss
Lekker lam worden nu
woohhoo
Remy D
Sterkte Glanis en gecondoleerd.
Optimus Trance
gecondoleerd glanis
Boss
Eej, ik denk dat iedereen ook wel mijn lijst wil weten he... :D
NL- 7
EN- 7
EE- 8
ET- 8
WA- 9
WB- 6
GS- 8
AK- 8
Hehe, ik ben de masterSTUUD !!! :D :) :D
En nu ff flink zuipen....hmmm, waar is het bier.... :cool:
Blik
gecondoleerd Glanis, en iedereen nogmaals gefeliciteerd met het slagen
Glaniskanis
Tnx iedereen
En ik zal mijn lijst ook ff posten

Wis A - 8
Wis B - 6
Nat - 6
Eng - 8
Nl - 7
Eco - 6


Greetz,
Glaniskanis
moogwai
Gecondoleerd Glaniskanis :(


Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd
Dj Lex
ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Gesl;aagd dan he
Glaniskanis
quote:
Originally posted by moogwai
Gecondoleerd Glaniskanis :(


Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd



Heej man (tnx btw)
heb je de groetjes nog gekregen van JP Arts
Nou ja misschien wel, maar anders krijg je de groetjes van me :D

Hehe, nou dat ook weer gedaan :p


Greetz,
Glaniskanis
Jesse
quote:
Originally posted by Dj Lex
ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Geslaagd dan he


Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens...

Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1....

Henkie_henk
Ik belde na mn examens altijd naar laks hoor..boeide me nix of het makkelijk of moeilijk was.. maybe wordt t opgehoogd.. alle beetjes helpe :) en als iedereen zo denkt en zo belt :)

Trouwes gehoord over zon leraar wiens huis is afgebrand haha.. die had de ne opstelle thuisligge haha.. moete julie lekker allemaal alles overdoen haha.. lekker he! ;) Een zon meidje vond t meer "zielig" voor de leraar dan dat ze het vervelend vond.. nou die verdient ook een kogel.. de 2e van vanavond. :)

Nou ik gaat weer verder met marco luistere :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jesse


Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens...

Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1....


nou bij mij op school is het dus echt niet goed gemaakt he, veel gasten en meiden uit de zesde komen volgend jaar bij mij in de klas
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement