|
Geslaagd of gezakt? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
gecondoleerd man......
Ik ben ook geslaagd
6 6 6 6 6 7 7
das me lijst
yesssssssss
Lekker lam worden nu
woohhoo |
|
|
| Remy D |
| Sterkte Glanis en gecondoleerd. |
|
|
| Optimus Trance |
| gecondoleerd glanis |
|
|
| Boss |
Eej, ik denk dat iedereen ook wel mijn lijst wil weten he... :D
NL- 7
EN- 7
EE- 8
ET- 8
WA- 9
WB- 6
GS- 8
AK- 8
Hehe, ik ben de masterSTUUD !!! :D :) :D
En nu ff flink zuipen....hmmm, waar is het bier.... :cool: |
|
|
| Blik |
| gecondoleerd Glanis, en iedereen nogmaals gefeliciteerd met het slagen |
|
|
| Glaniskanis |
Tnx iedereen
En ik zal mijn lijst ook ff posten
Wis A - 8
Wis B - 6
Nat - 6
Eng - 8
Nl - 7
Eco - 6
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| moogwai |
Gecondoleerd Glaniskanis :(
Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd |
|
|
| Dj Lex |
| ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Gesl;aagd dan he |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Gecondoleerd Glaniskanis :(
Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd |
Heej man (tnx btw)
heb je de groetjes nog gekregen van JP Arts
Nou ja misschien wel, maar anders krijg je de groetjes van me :D
Hehe, nou dat ook weer gedaan :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Geslaagd dan he |
Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens...
Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1.... |
|
|
| Henkie_henk |
Ik belde na mn examens altijd naar laks hoor..boeide me nix of het makkelijk of moeilijk was.. maybe wordt t opgehoogd.. alle beetjes helpe :) en als iedereen zo denkt en zo belt :)
Trouwes gehoord over zon leraar wiens huis is afgebrand haha.. die had de ne opstelle thuisligge haha.. moete julie lekker allemaal alles overdoen haha.. lekker he! ;) Een zon meidje vond t meer "zielig" voor de leraar dan dat ze het vervelend vond.. nou die verdient ook een kogel.. de 2e van vanavond. :)
Nou ik gaat weer verder met marco luistere :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jesse
Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens...
Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1.... |
nou bij mij op school is het dus echt niet goed gemaakt he, veel gasten en meiden uit de zesde komen volgend jaar bij mij in de klas |
|
|
|
|