return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Ralphie B - Massive (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by djiwan


haha eindelijk iemand op TA die binnen een straal van 10km bij mij vandaan woont :)


LOL
Er zijn dus al 2 friezen
Jeez, das ed op :D
Misschien moet Swamper ff een nieuw forumpje voor ze aanmaken ;)
Kunnen ze over de nieuwste friese trance hits en feesten praten als:
Harlingercity
en
DJ Scot Project - F (Fishquote)
:p


Greetz,
Glaniskanis
Dj Lex
Hehe LOL en die b kant is ook lekker trackie
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis


LOL
Er zijn dus al 2 friezen
Jeez, das ed op :D
Misschien moet Swamper ff een nieuw forumpje voor ze aanmaken ;)
Kunnen ze over de nieuwste friese trance hits en feesten praten als:
Harlingercity
en
DJ Scot Project - F (Fishquote)
:p


Greetz,
Glaniskanis


kunnen ze lullen over de Kast en over Twarres:D
Akira
lekker downen!!! :)
DJ_Siesta
kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!!
ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven!
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!!
ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven!


haha de kast en al die andere friese bandjes ken ik niet echt waarderen joh. Wat een klote muziek
DJ_Siesta
ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers

GreetZ Siesta
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers

GreetZ Siesta


Nou sorry maar vind Twarres erger hoor, dat is de grootste die je maar kan produceren
Blik
ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben:rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben:rolleyes:


ja het friese volks lied is best cool, daar moeten ze is een vette remix van maken LOL

DJ_Siesta
goed idee! :-)
ik ken dat hele volkslied niet, lol
ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-)
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
goed idee! :-)
ik ken dat hele volkslied niet, lol
ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-)


ja idd best wel nummertje cool nummertje hoor,met een vette beat eronder toppertje
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement