|
Ralphie B - Massive (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by djiwan
haha eindelijk iemand op TA die binnen een straal van 10km bij mij vandaan woont :) |
LOL
Er zijn dus al 2 friezen
Jeez, das ed op :D
Misschien moet Swamper ff een nieuw forumpje voor ze aanmaken ;)
Kunnen ze over de nieuwste friese trance hits en feesten praten als:
Harlingercity
en
DJ Scot Project - F (Fishquote)
:p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
| Hehe LOL en die b kant is ook lekker trackie |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
LOL
Er zijn dus al 2 friezen
Jeez, das ed op :D
Misschien moet Swamper ff een nieuw forumpje voor ze aanmaken ;)
Kunnen ze over de nieuwste friese trance hits en feesten praten als:
Harlingercity
en
DJ Scot Project - F (Fishquote)
:p
Greetz,
Glaniskanis |
kunnen ze lullen over de Kast en over Twarres:D |
|
|
| Akira |
| lekker downen!!! :) |
|
|
| DJ_Siesta |
kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!!
ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!!
ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven! |
haha de kast en al die andere friese bandjes ken ik niet echt waarderen joh. Wat een klote muziek |
|
|
| DJ_Siesta |
ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers
GreetZ Siesta |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers
GreetZ Siesta |
Nou sorry maar vind Twarres erger hoor, dat is de grootste die je maar kan produceren |
|
|
| Blik |
| ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben:rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben:rolleyes: |
ja het friese volks lied is best cool, daar moeten ze is een vette remix van maken LOL |
|
|
| DJ_Siesta |
goed idee! :-)
ik ken dat hele volkslied niet, lol
ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
goed idee! :-)
ik ken dat hele volkslied niet, lol
ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-) |
ja idd best wel nummertje cool nummertje hoor,met een vette beat eronder toppertje |
|
|
|
|