|
Ralphie B - Massive (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Kamaya Painters - Endless Boppe (Elfsteden Mix)
Paul Van Dyk - For A Fries (Haring Met Uitjes Remix)
:D
Greetz,
Glaniskanis |
haha ROFL deze zijn echt beter..........:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben:rolleyes: |
W00t w00t
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens
Luister eens naar deze clip, vet wreed
Lazy Jones - Let Me Tell You
Van 0 tot 45 sec hoor je Lazy Jones - Let Me Tell You en van 45sec tot het eind hoor je (deel IMO veel mindere B-Kant) Lazy Jones - Goasaurus
Laat ff weten wat jullie van dit nummertje vinden (misschien kan ik er binnenkort wel voor zorgen dat er weer een pubje voor gevonden kan worden) :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
hehe die namen die jij noemde waren goed glanis hehe.
Push - universal frieslan ( De kast remix ) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
W00t w00t
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens
Luister eens naar deze clip, vet wreed
Lazy Jones - Let Me Tell You
Van 0 tot 45 sec hoor je Lazy Jones - Let Me Tell You en van 45sec tot het eind hoor je (deel IMO veel mindere B-Kant) Lazy Jones - Goasaurus
Laat ff weten wat jullie van dit nummertje vinden (misschien kan ik er binnenkort wel voor zorgen dat er weer een pubje voor gevonden kan worden) :p
Greetz,
Glaniskanis |
die eerste vind ik zeker wel goed, die 2de is inderdaad minder, maar op zich ook nog wel ok hoor |
|
|
| Henkie_henk |
Ja Glanis.. vet.. weeres wat anders! tof.. contact me maar :D of kan je zelf aan iets komen :rolleyes: Wat zou dat iets nou weze ;)
Heeft jukx ookes een niet cheesie (hopelijk dan) trance nummer :)
(wij hadde toch die discussie jukx? :-) |
|
|
| Akira |
| superplaatje man :D |
|
|
| djiwan |
Damn foowls :P
d88 jullie nou echt dat deze 2 ta's uit friesland ook echt op en top fries zijn? tsss nou nee, ik haat de friese taal en zelfs het friese bier...
en ook in friesland hebben we toffe lui met toffe platen en toffe muziek ofnie Siesta? :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| DJ_Siesta |
Damn foowls :P
d88 jullie nou echt dat deze 2 ta's uit friesland ook echt op en top fries zijn? tsss nou nee, ik haat de friese taal en zelfs het friese bier...
en ook in friesland hebben we toffe lui met toffe platen en toffe muziek ofnie Siesta?
zeker hebben we vette muziek :-)
we doen zeker niet onder voor de rest v/h land (hoop ik :-)
GreetZ Siesta |
|
|
| DJ_Siesta |
of deze
Paul van Dyk - Fryslan is alive :-)
GreetZ van DJ Fryslan, voor 1 x dan |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
of deze
Paul van Dyk - Fryslan is alive :-)
GreetZ van DJ Fryslan, voor 1 x dan |
hehe ja die is ook leuk |
|
|
| Glaniskanis |
Voor de mensen zonder Real Player
of die gewoon de Real Player niet hebben geconfigureerd of aanstaan heb ik het 1e deel van de clip ff omgezet in mp3
Het is ing slechte kwaliteit maar dat maakt niet echt uit :)
En Lex, is zal niet zeggen dat jij een van die mensen was hoor :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
W00t w00t
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens
Luister eens naar deze clip, vet wreed
Lazy Jones - Let Me Tell You
Van 0 tot 45 sec hoor je Lazy Jones - Let Me Tell You en van 45sec tot het eind hoor je (deel IMO veel mindere B-Kant) Lazy Jones - Goasaurus
Laat ff weten wat jullie van dit nummertje vinden (misschien kan ik er binnenkort wel voor zorgen dat er weer een pubje voor gevonden kan worden) :p
Greetz,
Glaniskanis |
die 1e vind ik wel goed, die 2e ruk:D:D:D |
|
|
|
|