|
Ralphie B - Massive (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
klopt, |
haha gelukkig ben jij niet zo mongool, maar is er gewoon met jou te praten |
|
|
| DJ_Siesta |
haha gelukkig ben jij niet zo mongool, maar is er gewoon met jou te praten
klopt! :-) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
haha gelukkig ben jij niet zo mongool, maar is er gewoon met jou te praten
klopt! :-) |
was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor |
Lexie zet meisjes op blokeren dus dat is toch wel een moeilijke jongen hoor hehehe ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Akira
Lexie zet meisjes op blokeren dus dat is toch wel een moeilijke jongen hoor hehehe ;) |
ohhh, stoute jongen, gaat toch geen meisjes blokkeren!!!!!!
(doe ik ook trouwens:p) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Blik
ohhh, stoute jongen, gaat toch geen meisjes blokkeren!!!!!!
(doe ik ook trouwens:p) |
Ah jongen dat gezeur aanhoren is soms te mooi voor woorden...en natuurlijk heb ik altijd een oor om alles aan te horen.JA als ze echt vervelend bent dan zeg je gewoon niks terug....
Maar blokkkeren doe ik echt nooit :) |
|
|
| Dj Lex |
| ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen. | HAHAHAHA dat ken ik wel zeikmeisjes...hahaha gewoon denken dat ze nog pubers zijn.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
HAHAHAHA dat ken ik wel zeikmeisjes...hahaha gewoon denken dat ze nog pubers zijn.... |
ja dat zijn ze zeker. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | | was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor |
jah dat was als quote bedoeld, wist ff niet hoe dat werkte dus deed ik ctrl c ctrl v :-) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jah dat was als quote bedoeld, wist ff niet hoe dat werkte dus deed ik ctrl c ctrl v :-) |
hehe maakt niet uit jongen. Je kan op het knopje quote drukken of quote in de reply drukken met de text |
|
|
|
|