|
Gezamelijke Myplay locker 2 (VERGEET NIET "SIGN-OUT" TE DOEN!)
|
View this Thread in Original format
| tango |
ja jongens, hier is de verklaring van de oude locker:
| quote: | Originally posted by tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.
Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.
Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer :(
grtz,
TNG |
Maar we moeten dus een nieuwe locker starten. Hoe gaan we hem noemen (althans de email?) want die oude is dus al bezet ;)
post on!!
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
| misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat? |
|
|
| tango |
Ha lex, je brent me op een idee! :D
we pakken gewoon: [email protected]
Die heb ik nu aangemaakt, gewoon met hetzelde password ;)
veel plezier.
Grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat? |
was [email protected] dan ook een echt e-mailadres??
ik zou in ieder geval iets gemakkelijks doen, wat je kan onthouden en wat kort is, password in ieder geval "holland" is wel lekker makkie en dan e-mail dan iets van "[email protected]" |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
Ha lex, je brent me op een idee! :D
we pakken gewoon: [email protected]
Die heb ik nu aangemaakt, gewoon met hetzelde password ;)
veel plezier.
Grtz,
TNG |
haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk
dus dit is em dan:
**DELETED**
PM me maar voor de details, krijgt pas antwoord vanaf vrijdag avond, want dan ben ik er pas weer:p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
was [email protected] dan ook een echt e-mailadres??
ik zou in ieder geval iets gemakkelijks doen, wat je kan onthouden en wat kort is, password in ieder geval "holland" is wel lekker makkie en dan e-mail dan iets van "[email protected]" |
volgens mij was dat geen echte, want hier eindigt het toch op net???? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Blik
haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk
dus dit is em dan:
e-mail: [email protected]
**DELETED** |
Tering blik, ben jij nou mod ? :p
Het is natuurlijk niet slim dat je de pass zo spread. :o Nu kan iedere visitor die hier toevallig komt de locker dus deleten ofzo. Daar gaan we weer ;)
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk
dus dit is em dan:
e-mail: [email protected]
**DELETED** |
ssssssstttttt......stil man, niet iedereen mocht m hebben toch???? |
|
|
| tango |
Ik heb de pass weer veranderd :p
pm mij,blik,lex of henkie voor de details.
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb de pass weer veranderd :p
pm mij,blik,lex of henkie voor de details.
grtz,
TNG |
heb ik net al de passwords deleted de van mij gequote waren:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| leuk password Tango, is een goeie, die blijft in je hoofd hangen (hoop ik):D |
|
|
|
|