|
18 år!
|
View this Thread in Original format
| Xo|oX |
WIEE!! ja e 18!:D :D :D :D :D :D :D :D
hehe...
måste sova...:o |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
måste sova...:o |
jag med...:) |
|
|
| dj_hysterix |
WOW .. GRATTIS ...:D
1) Gå och köp öl
2) ta körkortslektioner
3) Gift dig med någon
:) |
|
|
| Nyx |
GRATTIS Xo|oX  |
|
|
| x-dream |
| Grattis killen...Ha en trevlig dag... |
|
|
| dbl |
| grattis.... nu e det bara den tråkiga 19års dagen kvar och sen bär det mot 20 :) |
|
|
| Xo|oX |
:D :D :D :D :D :D man tackar man tackar!
hehe, fick en resa till Six Flags i Holland:eyespop: :eyespop: :eek: :D :D :D :D :D |
|
|
| Dioxys |
grattis mannen! :) fan, jag vill ju också fylla 18 nu ju :(
btw, sen har jag tänkt på en sak! :) hur många 85'or har vi på forumet? :D
vad jag vet:
dioxys
mindshooter
vizay
Xo|oX |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Dioxys
grattis mannen! :) fan, jag vill ju också fylla 18 nu ju :(
btw, sen har jag tänkt på en sak! :) hur många 85'or har vi på forumet? :D
vad jag vet:
dioxys
mindshooter
vizay
Xo|oX |
jag är också 85:a |
|
|
| Kongo_kim |
grattis |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by Dioxys
grattis mannen! :) fan, jag vill ju också fylla 18 nu ju :(
btw, sen har jag tänkt på en sak! :) hur många 85'or har vi på forumet? :D
vad jag vet:
dioxys
mindshooter
vizay
Xo|oX |
JAG MED!!! jag vill va med =P |
|
|
|
|