return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טראקים ששומעים בחנויות בגדים... (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
da hool - mmet her at the love parade
שמעתי בניו יורק קיץ שעבר...
מזה נדלקתי על השיר מאז...[ לקח לי איזה חצי שנה למצוא אותו :) ]



Alexis Strum - Addicted
בפוקס מן..
Sniper
Deepech moda - free love (Deep Dish Remix)
בדיזל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אה ואללה!
אופס
הייתי קרוב
חחחחחחחחחחחחחח


יופי טמבל
ועוד הוצאת אותי אדיוט מהעניין...
מגיע לך :crazy:
Scorchio
quote:
Originally posted by Sniper
מממ לא זוכר באיזה חנות לא מיזמן הייתי אבל השמיעו שם
איזה סט של דני טאנגלה.. ואני יודע שזה סט כי שאלתי ת'מוכר


המוכר זיין לך תשכל
דני טנגליה לא מקליט את עצמו בלייב אף פעם
בדוק תחפש בכל האינטרנט לא תמצא סט שלו
רק דיסקים שהוא הוציא.
וגם אם תגיד תמצא משהו בהאב
זה זיוף.

בכל מקרה
יש פול חנויות בקניון שלנו ברעננה שמשמיעות מוזיקה מה זה טובה
אני זוכר שמעתי ב
City Junior
פעם את
Push - Universal Nation
וגם את
Expander
של סאשה

וב
Cameo
גם יש מלא מוזיקה אלקטרונית שווה

אבל רוב החנויות מסתפקות בלאסגו וסילבר שאת זה אני מתעב.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בכל מקרה
יש פול חנויות בקניון שלנו ברעננה שמשמיעות מוזיקה מה זה טובה
אני זוכר שמעתי ב
City Junior
פעם את
Push - Universal Nation
וגם את
Expander
של סאשה



זה דדי די ג'יי תיקלט שם
איזה מעפן הוא :D
-CosmicFire-
בחדר כושר יש את המוזיקה הכי טובה:}}

בזולה בכפר-סבא חנות של קאוס ומאמז יש דברים מזה יפים
אני לא זוכר שזיהיתי ממש משהו משם כי אני לא מבקר שם כל יום אבל בטוח שיש שם דברים טובים
Shahar
אחי אם אני אפתח טרד על טראקים ששומעים במקדולנלדס אהת תיפגע?
איזה טרד בלי קשר באמאמאשלכם
אבל חמוד ;]
איזה מגניב דווקא אם היו דיגיים בחנויות בגדים "שמכבדות תצמם" והיו מתקלטים....
סתם סתם
אמממ
יש מלא חנויות ששמות ביו פשוט..
או קונות דיסקים של אוספים טובים ושמים אותם...
בשנקין\בוגרשוב\קינג גורג כל חנות שניה שמה מוזיקה טובה..
שמעתי כבר את
solarcoaster
summer is calling (josh gabriel mix)
ועוד ועוד...
-CosmicFire-
ממתי במקדונלס שמים מוזיקה?
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ממתי במקדונלס שמים מוזיקה?


אה לקחת את זה ברצינות?
Viber
קורה לי הרבה שאני שומע סטים של אוקנפולד אבל מ99 הטובים בחנויות בגדים

וקוסמיק הבנתי שאתה בן 14 איך אתה נכנס לחדר כושר
?

-CosmicFire-
חדר כושר זה מגיל 14...
בהתחלה אני הלכתי ואז חברים שלי באו ועכשיו זה נהיה שיכון
מזה
אנחנו איזה 5-6 שם..
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
אה לקחת את זה ברצינות?


לא בגלל זה אמרתי :}
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement