| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ לא זוכר באיזה חנות לא מיזמן הייתי אבל השמיעו שם
איזה סט של דני טאנגלה.. ואני יודע שזה סט כי שאלתי ת'מוכר
|
המוכר זיין לך תשכל
דני טנגליה לא מקליט את עצמו בלייב אף פעם
בדוק תחפש בכל האינטרנט לא תמצא סט שלו
רק דיסקים שהוא הוציא.
וגם אם תגיד תמצא משהו בהאב
זה זיוף.
בכל מקרה
יש פול חנויות בקניון שלנו ברעננה שמשמיעות מוזיקה מה זה טובה
אני זוכר שמעתי ב
City Junior
פעם את
Push - Universal Nation
וגם את
Expander
של סאשה
וב
Cameo
גם יש מלא מוזיקה אלקטרונית שווה
אבל רוב החנויות מסתפקות בלאסגו וסילבר שאת זה אני מתעב. |
|
|