|
טראקים ששומעים בחנויות בגדים... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לא בגלל זה אמרתי :} |
אממ למה |
|
|
| -CosmicFire- |
התכוונתי
לא, בגלל זה אמרתי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ממתי במקדונלס שמים מוזיקה? |
בשנקין חופשי
אבל שמים לך סתם איזה צ'יז |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
בשנקין חופשי
אבל שמים לך סתם איזה צ'יז |
אתה מתכוון בחנויות?
יש שם פול עם קלאב טראנס \ נצחונות |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חדר כושר זה מגיל 14...
בהתחלה אני הלכתי ואז חברים שלי באו ועכשיו זה נהיה שיכון
מזה
אנחנו איזה 5-6 שם
.. |
סעמק אצלנו בסביבה זה רק 16 ומעלה:whip: :whip: |
|
|
| -CosmicFire- |
מאיפה אתה אחי
בעקרון החוק אומר שמותר מגיל 14
אבל אסור לך להרים כל משקל שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה
כל תרגיל יש מינון מסויים שהמאמן קובע לך |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מתכוון בחנויות?
יש שם פול עם קלאב טראנס \ נצחונות |
לא , במקדונלדס |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מאיפה אתה אחי
בעקרון החוק אומר שמותר מגיל 14
אבל אסור לך להרים כל משקל שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה
כל תרגיל יש מינון מסויים שהמאמן קובע לך |
איך אני אגיד לך.. מסביבת ירושלים אנאערף
בטח מפחדים שיפצעו ויתבעו אותם המניאקים
אבל שנה הבאה אני בתיכון יהיה שם חדר כושר קצת נאחס יהיה אבל למה לא חסר חראות שישבו שם כול היום מקסימום עוד 9 חודשים אני בן 16 ניכנס חופשי לאיפה שבראשלי |
|
|
| Hell_Copter |
טוב חלאס עם הזיוני שכל הלא קשורים פה
אתם רוצים לדבר על חדר כושר תפתחו ט'רד על חדר כושר
לזה אני ממש לא מתנגד
אבל היו פה עכשיו שני עמודים שלא קשורים לחרא אפילו!!
אז חלאס עם זה |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחח לא הייתי שם במק
ברוב החנויות יש מסיקה טובה.. |
|
|
| Sniper |
צח ת'רוצה להגיד לי שאף פעם לא עשו איזה ריפ לסט של דני טאנגלה מהרדיו???
אני מיתכוון שהוא הוריד את זה מהאינטרנט
ככה לפחות הוא אמר לי |
|
|
| Scorchio |
אין אחי
דני טנגליה לא מנגן באירועים שמקליטים אותו בגלל שהוא תקליטן שמכבד את הזכויות יוצרים
תבין הוא מקבל איזה 40 וייטים ופרומואים ביום
וזה דברים שמי שיצר לא רוצה שישמיעו אז הוא לא מוכן להקליט בלי רשות.
זה למה הוא רק מוציא דיסקים
זה התקליטן שאני הכי מכבד
הוא לא מקליט לייב אף פעם אחי...
קבל
זה מהפורום באתר שלו
SO.......... Now on to my reasoning for not making top ten or more charts. PS: I ALSO NEVER EVER RECORD MY SETS. |
|
|
|
|