return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טראקים ששומעים בחנויות בגדים... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא בגלל זה אמרתי :}


אממ למה
-CosmicFire-
התכוונתי

לא, בגלל זה אמרתי
cluBBer
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ממתי במקדונלס שמים מוזיקה?


בשנקין חופשי
אבל שמים לך סתם איזה צ'יז
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
בשנקין חופשי
אבל שמים לך סתם איזה צ'יז


אתה מתכוון בחנויות?
יש שם פול עם קלאב טראנס \ נצחונות
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חדר כושר זה מגיל 14...
בהתחלה אני הלכתי ואז חברים שלי באו ועכשיו זה נהיה שיכון
מזה
אנחנו איזה 5-6 שם
..


סעמק אצלנו בסביבה זה רק 16 ומעלה:whip: :whip:
-CosmicFire-
מאיפה אתה אחי
בעקרון החוק אומר שמותר מגיל 14
אבל אסור לך להרים כל משקל שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה
כל תרגיל יש מינון מסויים שהמאמן קובע לך
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
אתה מתכוון בחנויות?
יש שם פול עם קלאב טראנס \ נצחונות


לא , במקדונלדס
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מאיפה אתה אחי
בעקרון החוק אומר שמותר מגיל 14
אבל אסור לך להרים כל משקל שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה
כל תרגיל יש מינון מסויים שהמאמן קובע לך



איך אני אגיד לך.. מסביבת ירושלים אנאערף
בטח מפחדים שיפצעו ויתבעו אותם המניאקים
אבל שנה הבאה אני בתיכון יהיה שם חדר כושר קצת נאחס יהיה אבל למה לא חסר חראות שישבו שם כול היום מקסימום עוד 9 חודשים אני בן 16 ניכנס חופשי לאיפה שבראשלי
Hell_Copter
טוב חלאס עם הזיוני שכל הלא קשורים פה
אתם רוצים לדבר על חדר כושר תפתחו ט'רד על חדר כושר
לזה אני ממש לא מתנגד
אבל היו פה עכשיו שני עמודים שלא קשורים לחרא אפילו!!
אז חלאס עם זה
Shahar
חחחחחחחחח לא הייתי שם במק
ברוב החנויות יש מסיקה טובה..

Sniper
צח ת'רוצה להגיד לי שאף פעם לא עשו איזה ריפ לסט של דני טאנגלה מהרדיו???

אני מיתכוון שהוא הוריד את זה מהאינטרנט
ככה לפחות הוא אמר לי
Scorchio
אין אחי
דני טנגליה לא מנגן באירועים שמקליטים אותו בגלל שהוא תקליטן שמכבד את הזכויות יוצרים
תבין הוא מקבל איזה 40 וייטים ופרומואים ביום
וזה דברים שמי שיצר לא רוצה שישמיעו אז הוא לא מוכן להקליט בלי רשות.
זה למה הוא רק מוציא דיסקים
זה התקליטן שאני הכי מכבד
הוא לא מקליט לייב אף פעם אחי...

קבל
זה מהפורום באתר שלו


SO.......... Now on to my reasoning for not making top ten or more charts. PS: I ALSO NEVER EVER RECORD MY SETS.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement