return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טראקים ששומעים בחנויות בגדים... (pg. 4)
View this Thread in Original format
EternalMusic
שמעתי לא לפני זמן בחנות בגדים את
האלבום של יהל
Waves Of Sound
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יופי טמבל
ועוד הוצאת אותי אדיוט מהעניין...
מגיע לך :crazy:


סליחה מושמוש :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
התלבלבתי....
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
אין אחי
דני טנגליה לא מנגן באירועים שמקליטים אותו בגלל שהוא תקליטן שמכבד את הזכויות יוצרים
תבין הוא מקבל איזה 40 וייטים ופרומואים ביום
וזה דברים שמי שיצר לא רוצה שישמיעו אז הוא לא מוכן להקליט בלי רשות.
זה למה הוא רק מוציא דיסקים
זה התקליטן שאני הכי מכבד
הוא לא מקליט לייב אף פעם אחי...

קבל
זה מהפורום באתר שלו


SO.......... Now on to my reasoning for not making top ten or more charts. PS: I ALSO NEVER EVER RECORD MY SETS.


ואללה אם ת'אומר ת'יודע.:]
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by EternalMusic
שמעתי לא לפני זמן בחנות בגדים את
האלבום של יהל
Waves Of Sound


אחלה אלבום :]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אין אחי
דני טנגליה לא מנגן באירועים שמקליטים אותו בגלל שהוא תקליטן שמכבד את הזכויות יוצרים
תבין הוא מקבל איזה 40 וייטים ופרומואים ביום
וזה דברים שמי שיצר לא רוצה שישמיעו אז הוא לא מוכן להקליט בלי רשות.
זה למה הוא רק מוציא דיסקים
זה התקליטן שאני הכי מכבד
הוא לא מקליט לייב אף פעם אחי...

קבל
זה מהפורום באתר שלו


SO.......... Now on to my reasoning for not making top ten or more charts. PS: I ALSO NEVER EVER RECORD MY SETS.


פששששש תאמין לי כל הכבוד לו אז
אני מעריך אותו מאוד בגלל זה
לא אוהב את הסטייל שלו...
אבל מגיע לו קרדיט על מה שהוא עושה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פששששש תאמין לי כל הכבוד לו אז
אני מעריך אותו מאוד בגלל זה
לא אוהב את הסטייל שלו...
אבל מגיע לו קרדיט על מה שהוא עושה


מה הסטייל שלו?!?!?

אחי אני באמת מעריך כזה בן-אדם
Segev
בצ'ופה יש כל מיני דברים נחמדים
למי שמכיר..
-CosmicFire-
נכון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
בצ'ופה יש כל מיני דברים נחמדים
למי שמכיר..


בצ'ופה ברעננה שמים בדרך כלל פסיכודאלי
לפעמים אינפקטד גם וכאלה
ולפעמים קלאב בי יו...
וסתם כזה שירים בפנאן לפעמים...


והסטייל של דני טנגילה זה פרוגרסיב ודיפ מה שאני לא אוהב...
-CosmicFire-
גם אני שונא פרוגרסיב ודיפ :{}


ודיברנו על צ'ופה בכפר-סבא שמים שם דברים ממש חמודים

Viber
רק עכשיו ניזכרתי של לי סט פרומו דני טנגליה ל
Beck To Basics
זה סט שהוא שלח לרדיו ירושלים לפני צאת האלבום כי הוא פחד לבוא לארץ
ועשיתי ריפ לסט הזה יצא באיכות של דיסק
וזה מאושר שזה סט שלו

אז אולי יש יוצאים מהכלל


אהה ובקשר לדבר הזה של לכבד די גיי בגלל שהוא לא נותן שיקליטו אותו הרבה כול מה שיש לי להגיד זה שהוא יותר טוב מהטיאסטו הזה שהוא הופיע בטי אל ויי לפני כמה חודשים הוא בא לרדיו ירושלים ורדיו תל אביב ואמר להם לעצור את ההקלטה ושהוא לא מוכן שהם יעבירו את הסט רק בגלל שבישראל בלבד מוכרים דיסקים פיראטים עם הסט שלו והקטע זה שאני הורדתי סט שלו מרדיו אוסלו שבוע לפני ודוגרי אני אומר אל תפלה בין מדינות אם אתה לא רוצה להופיע ברדיו אז אל תופיע בכול רדיו ולא רק בישראל
עיצבן אותי לאללה:whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ודיברנו על צ'ופה בכפר-סבא שמים שם דברים ממש חמודים


מה אכפת לי על מה אתם דיברתם?!
אני דיברתי על הצ'ופה ברעננה!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement