| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אין אחי
דני טנגליה לא מנגן באירועים שמקליטים אותו בגלל שהוא תקליטן שמכבד את הזכויות יוצרים
תבין הוא מקבל איזה 40 וייטים ופרומואים ביום
וזה דברים שמי שיצר לא רוצה שישמיעו אז הוא לא מוכן להקליט בלי רשות.
זה למה הוא רק מוציא דיסקים
זה התקליטן שאני הכי מכבד
הוא לא מקליט לייב אף פעם אחי...
קבל
זה מהפורום באתר שלו
SO.......... Now on to my reasoning for not making top ten or more charts. PS: I ALSO NEVER EVER RECORD MY SETS. |
ואללה אם ת'אומר ת'יודע.:] |
|
|