|
מ-ז-ל ט-ו-ב ח-ן - סוףסוף בן 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מזל טוב !
נראה לי גם זה המקום לציין שאתה אחד האנשים שהכי חרשו פה..... ;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזל טוב !
נראה לי גם זה המקום לציין שאתה אחד האנשים שהכי חרשו פה..... ;) |
מזל טוב חן!!!!!!
אפשר לשאול על מה? |
|
|
| ADiSH |
מזל טוב (יום הולדת..)
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב גבר
(בטח כמו פעם שעברה שטעו בתאריך) |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב אח שלו
אוהבים אותך
:P |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממ מזל טוב אח שלי...
משום מה הייתי בטוח שיש לך יום הולדת בתחילת יולי... :rolleyes:
אבל בקטנות... :D |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אח שלו !
אני עוד 4 יום :)
... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
משום מה הייתי בטוח שיש לך יום הולדת בתחילת יולי... :rolleyes:
אבל בקטנות... :D |
יש לי עוד חמש ימים :}
אבל בקטנות... :D |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב אחי:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני עוד 4 יום :) |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יש לי עוד חמש ימים :} |
תעשו פוסט משותף!
יווו אני זוכר את חן בן 12 חמוד כזה....והיום הוא כבר בן 18!! תראה מזה חן......
אין אין אני גידלתי אותו תאמינו לי.... |
|
|
|
|