return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Trance of Techno (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Trance; Achter me pc luister ik liever naar trance en met uitgaan luister ik het liefst naar trance. Af en toe een beetje techno er doorheen vind ik niet erg, deze stromingen vloeien naar mijn mening toch al wat inelkaar over.

1 goed trance nummer?
Justin K & Dj Mixx - Northern lights

popt me gewoon eve in me hoofd.. ik weet voor de rest ook amper titels :)
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
.

1 goed trance nummer?
Justin K & Dj Mixx - Northern lights

popt me gewoon eve in me hoofd.. ik weet voor de rest ook amper titels :)


ik herinner me een weekje geleden een thread in de unknown tracks.........:D LOL

northern lights is echt supervet nummer, ik vind massive van Ralphie B ook een supernummer!!!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik


ik herinner me een weekje geleden een thread in de unknown tracks.........:D LOL

northern lights is echt supervet nummer, ik vind massive van Ralphie B ook een supernummer!!!!!


jaaa die was HEEEEL slecht he LOL!

Ik had em al 4 keer gehoord met uitgaan ofzow.. en toen sugarbean weet ik veel hoe lang gelede naar gatecrasher was geweest had ik em al.. maarja.. ik d8 fatboyslim.. wtf.. gaf t geen kans.. maar t klinkt toch wel cool..:D
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk


1 goed trance nummer?
Justin K & Dj Mixx - Northern lights



en dat is nou precies wat ik bedoel eigenlijk...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx


en dat is nou precies wat ik bedoel eigenlijk...


wat lul jij nou weer?
Blik
volgens mij is dat nummer toch echt niet commercieel hoor, maar wel vet
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk


wat lul jij nou weer?


dit lul ik:

quote:

Nah!! Wat is dat nou!? Ik ben gewoon de eerste die voor TECHNO kiest!!
Ja ik was vroeger ook helemaal weg van trance.. begrijp me niet verkeerd!

Maar imponeer me nou is een keer met 1 goed trance-nummer?!?!?!?

Het is allemaal zo ontzettend afgezaagd en cheezy tegenwoordig met trance!! Ja kom op!! dat is toch zo!! of je moet richting progressive gaan, dat vind ik dan wel weer gaaf, maar 90% van de trance tegenwoordig is zo ontzettend plat en gaaaaaaaaar gewoon!!
Ook vind ik dat de instelling, houding en kijk tegenover het hele gebeuren van veel trance-djs zo ontzettend FOUT gewoon!! (voorbeeld: Johan Gielen)
Je merkt gewoon dat bij techno-djs "de spirit" gewoon nog veel meer leeft... en dat vind ik eigenlijk best wel belangrijk!!
Je ziet toch ook aan veel djs dat ze richting de progressive gaan.. (Armin van Buuren bijvoorbeeld) Nee, trance is echt een beetje een gesloten boek voor mij.
Trance is inderdaad veel toegankelijker dan techno en dat is juist een ding waar ik het niet zo op heb... heel veel mensen lopen bijvoorbeeld te zeiken dat Sensation te "commercieel" zou zijn... dat vind ik een beetje scheef eigenlijk, want als er 1 feest is waar ze DE trance zullen draaien die veel mensen op deze site adoreren dan is het wel op Sensation!!
Nog zoiets: veel mensen zeiken dat er zoveel "tmf-kinderen" op Sensation af zullen komen... maar waar denk je nou dat dat doorkomt???
Ja inderdaad ja!!! Door die ontzettende toegankelijke sound van trance tegenwoordig!! (en dat is dan nog netjes uitgedrukt!)

En ja natuurlijk (om Miss P voor te zijn) op zo'n feest als Shockers komen ook veel kleine kinderen en boeren af.. maar dat komt eerder door de commercieele opzet van het feest dan door de muziek zelf!!

Maaaaaaarja, vat dit niet persoonlijk op... dit is gewoon mijn MENING!!
Henkie_henk
Kijk nu is het wel weer duidelijk :)

ten eerste noem ik gewoon een nummertje.. dat jij t nou onder commerciel of whatever vindt vallen mag best.. ookal vind ik dat niet.. maar t was ook gewoon maar een leuk nummertje..die me te binnen schoot.

Dat trance steeds commercieler wordt en dat dat komt door de toegankelijke muziek dat kan best zo wezen. MAAR ik zei ook dat ik van trance hield door de verscheidene stromingen. Zo is hardtrance helemaal mijn ding en dat is nou niet echt toegankelijk lijkt mij. Dit betekent niet dat ik niet naar "toegankelijke" trance zou luisteren of niet naar techno zou luisteren.

Over de trance djs en techno djs hun verschillen kijk en visie kan ik niet oordelen ik heb niet meer dan 20 goeie djs gezien. Van techno maar een stuk of 5. ALs jij wel de meeste hebt gezien mag je uiteraard een goed objectief oordeel vormen.

Dat je de techno ingaat omdat trance zo toegankelijk is en lichtelijk wegvlucht.. kan ik begrijpen. Eerst was het bij de eerste TE voor mij normale trance voor en normale trance na maar ik denk dat het deels met de verandering van smaak en deels met het vermijde van het door jou beschreven publiek komt dat mijn smaak/stijl is verandert...


"vrienden?" hehe :P
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Kijk nu is het wel weer duidelijk :)

ten eerste noem ik gewoon een nummertje.. dat jij t nou onder commerciel of whatever vindt vallen mag best.. ookal vind ik dat niet.. maar t was ook gewoon maar een leuk nummertje..die me te binnen schoot.

Dat trance steeds commercieler wordt en dat dat komt door de toegankelijke muziek dat kan best zo wezen. MAAR ik zei ook dat ik van trance hield door de verscheidene stromingen. Zo is hardtrance helemaal mijn ding en dat is nou niet echt toegankelijk lijkt mij. Dit betekent niet dat ik niet naar "toegankelijke" trance zou luisteren of niet naar techno zou luisteren.

Over de trance djs en techno djs hun verschillen kijk en visie kan ik niet oordelen ik heb niet meer dan 20 goeie djs gezien. Van techno maar een stuk of 5. ALs jij wel de meeste hebt gezien mag je uiteraard een goed objectief oordeel vormen.

Dat je de techno ingaat omdat trance zo toegankelijk is en lichtelijk wegvlucht.. kan ik begrijpen. Eerst was het bij de eerste TE voor mij normale trance voor en normale trance na maar ik denk dat het deels met de verandering van smaak en deels met het vermijde van het door jou beschreven publiek komt dat mijn smaak/stijl is verandert...


"vrienden?" hehe :P


ik val je ook niet aan op je smaak ofzo hoor... ik vind alleen dat nummertje een slecht voorbeeld voor "goeie trance". dat neemt niet weg dat die lekker kan klinken, ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van G-spott ("N.R.G." ofzo heet het??) vind ik bijvoorbeeld best wel geinig...

maaaarja, ik vind dat we over zulk soort onderwerpen gewoon moeten kunnen discussieren zonder dat iedereen zich gelijk beledigd ofzo voelt... (en nee, mijn naam is niet paus Johannes Paulus II) ;)

vriendjes dus!
:p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx
[B]
maaaarja, ik vind dat we over zulk soort onderwerpen gewoon moeten kunnen discussieren zonder dat iedereen zich gelijk beledigd ofzo voelt... (en nee, mijn naam is niet paus Johannes Paulus II) ;)



Ben ik met je eens.. moet je over kunnen discussieren :)

Ik voelde me niet aangevallen op me smaak.. boeit me zowiezo bar weinig wat iemand over mij of mijn smaak denkt..alhoewel ik ook wel vaak mensen terugflame (ook in real-life).. maar zo bedoelde ik het dit keer niet ;)


En ja ook ik vind dat nrg nummertje wel geinig.. :)

GreetZzz

torontotrance
Trance without question but I don't mind the once in a while techno mix by jeff mills or something.
Dj Lex
trance is my style. ik hou helemaal niet van techno. veel te monotoon voor mij
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement