|
Trance of Techno (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
Ik ga die discussie niet uit de weg maar aangezien deze discussie al meerdere keren is gevoerd en doordat er tot heden weing concrete bevestigingen zijn uit voortgekomen, heeft het in mijn ogen weinig zin.Maar natuurlijk is het je grootste recht om het te discussieren alleen ergde ik me op dat moment er aan.
NOu ik gaf alleen een aansturing op het feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten had kunnen verwachten...en ik had het gevoel dat jij het heel raar vond dat er zulke resultaten uit de poll kwamen
Inderdaad dit was een oerkreet..:) maar ja het is ook mijn mening:D:D:D:D hehe
Okay laten we het er maar over ophouden mischien was het inderdaad van mijn kant erg bot overgekomen...het was echter niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen :) |
jezus, wij moeten echt in de politiek gaan!! ;) :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
jezus, wij moeten echt in de politiek gaan!! ;) :D |
Ja is goed :D:D:D jij vertegenwoordigd techno en ik de trance van onze dancepartij ROFL :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| en dan doe ik extreem hard haha....sieg hak whatever :p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks | ]
twee keer luisteren!! ..dat vindt ik veel !! ....dimitri @ mysteryland lag er bij mij naar 1 minuutje globaal luisteren al af!! ...wat een TROEP is dat zeg ... |
|
|
| Dj Lex |
| hehe dan ga ik die dus niet d/l he. Ik zag hem staan ergens. hehe |
|
|
| Robvef |
Ik heb sowieso niets op met Dimitri.
Dus ik ga hem ook niet d/l |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks |
Ja. van Digweed en Sasha en co moet ik ook niks hebben... veel te saai vind ik... maar wat Tiesto, Armin Of Marco V aan progressive draaien vind ik wel weer ok, als het maar niet te veel wordt. |
|
|
| Dj Lex |
| Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord |
Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen. |
Had ie dat al niet gemoeten ;)
Nee geintje, ik denk dat er best wel mensen te vinden zijn die zijn draaistijl goed vinden. Maar iig niets voor mij. |
|
|
| Akira |
ja ik vind dimitri dus ook echt PURE poep...maar ja die is toch geen progressive dj??
Ik ken inderaad ook mensne die hem goed vinden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen. |
Hoe oud is die gast dan? |
|
|
|
|