return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Trance of Techno (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Akira


Ik ga die discussie niet uit de weg maar aangezien deze discussie al meerdere keren is gevoerd en doordat er tot heden weing concrete bevestigingen zijn uit voortgekomen, heeft het in mijn ogen weinig zin.Maar natuurlijk is het je grootste recht om het te discussieren alleen ergde ik me op dat moment er aan.



NOu ik gaf alleen een aansturing op het feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten had kunnen verwachten...en ik had het gevoel dat jij het heel raar vond dat er zulke resultaten uit de poll kwamen


Inderdaad dit was een oerkreet..:) maar ja het is ook mijn mening:D:D:D:D hehe

Okay laten we het er maar over ophouden mischien was het inderdaad van mijn kant erg bot overgekomen...het was echter niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen :)


jezus, wij moeten echt in de politiek gaan!! ;) :D
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


jezus, wij moeten echt in de politiek gaan!! ;) :D

Ja is goed :D:D:D jij vertegenwoordigd techno en ik de trance van onze dancepartij ROFL :rolleyes:
Miss Proximus
en dan doe ik extreem hard haha....sieg hak whatever :p
M5
quote:
Originally posted by Akira


nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks
]

twee keer luisteren!! ..dat vindt ik veel !! ....dimitri @ mysteryland lag er bij mij naar 1 minuutje globaal luisteren al af!! ...wat een TROEP is dat zeg ...
Dj Lex
hehe dan ga ik die dus niet d/l he. Ik zag hem staan ergens. hehe
Robvef
Ik heb sowieso niets op met Dimitri.
Dus ik ga hem ook niet d/l
moogwai
quote:
Originally posted by Akira


nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks


Ja. van Digweed en Sasha en co moet ik ook niks hebben... veel te saai vind ik... maar wat Tiesto, Armin Of Marco V aan progressive draaien vind ik wel weer ok, als het maar niet te veel wordt.
Dj Lex
Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord
rellivisit
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord


Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen.
Robvef
quote:
Originally posted by rellivisit


Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen.


Had ie dat al niet gemoeten ;)

Nee geintje, ik denk dat er best wel mensen te vinden zijn die zijn draaistijl goed vinden. Maar iig niets voor mij.

Akira
ja ik vind dimitri dus ook echt PURE poep...maar ja die is toch geen progressive dj??

Ik ken inderaad ook mensne die hem goed vinden
Dj Lex
quote:
Originally posted by rellivisit


Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen.


Hoe oud is die gast dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement