return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Trance of Techno (pg. 5)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


ok dat inhoud-gedoe is wel erg voorbarig natuurlijk... sorry! maar ik blijf erbij dat ik die post van je nou niet echt intelligent vond overkomen eigenlijk.

uhm...en wat vond je dan dom aan die post ?onderbouw dat is...het is gewoon een feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten van de poll kon verwachten...
M5
laat ik me ook maares uitspreken in deze thread :) .....ja ik mis eigenlijk een optie Hardtrance of hardhouse ofzo ....maare ik ga dan toch voor techno ...omdat dit toch veel harder/extremer is dan trance ..:)

Trance is leuk voor thuis , maar meer niet ...op de zaterdagavond heb ik toch liever BRUUT geweld!! gewoon rammen!!
raoel
quote:
Originally posted by Miss Proximus
LoL raoel...b=n bedoel je? hallo...wat denk je wel niet van me haha :p


ja dat bedoelde ik :D
Heel goed voor een (dom) blondje.
Nee hoor ik denk dat je hardstikke slim bent.
Want je bent blond he. Jij was dat toch op die foto op qlimax tijdens picotto samen met "bellie" en "M5" geloof ik???
M5
quote:
Originally posted by raoel


ja dat bedoelde ik :D
Heel goed voor een (dom) blondje.
Nee hoor ik denk dat je hardstikke slim bent.
Want je bent blond he. Jij was dat toch op die foto op qlimax tijdens picotto samen met "bellie" en "M5" geloof ik???


yep, dat is Miss P !!
Jukx
quote:
Originally posted by Akira

uhm...en wat vond je dan dom aan die post ?onderbouw dat is...het is gewoon een feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten van de poll kon verwachten...


quote:
wat een hoop gelul weer zeg dat trance te commercieel en te cheesy is zeg...dit was een pol niet weer zo'n eindeloze discussie die weer tot nergens leid.

beetje bot.. ik vind weglopen voor dit soort discussies gewoon weglopen voor de problemen... dit onderwerp is namelijk best wel "hot".

quote:

EN jukx dat kan je verwachten he dat iedereen op trance stemt dit heet niks voor niks TRANCEaddict forum , niet technoforum of weet ik veel wat...dus dat je daar verontwaardigd over bent dat je de eerste was die op techno stemde vind ik dus maar dom gelul.

ik vind dit een beetje kortzichtig... net alsof het allemaal trance is waar we het over hebben op dit forum.... zelfs de live-sets/nummers die Swamper post zijn nieteens allemaal trance!! daar komt ook nog eens bij dat dit punt zo ontzettend onbelangrijk (en niet geheel serieus) was in mijn post dat je daar niet zo over hoeft op te winden.

quote:
HOu maar op over die progressive troep dat vind ik pas eentonige saaie zooi

Tja, wat dit nou voor een oerkreet is... ;)
zoiets zegt mn opa ook altijd als ik elektronsiche muziek opzet!!

maarja...
Dj Lex
Ja je kan het beter gaan waarderen dat progressive want het wordt steeds populairder
Miss Proximus
zo? moet je per sé alles waarderen wat populair is dan? :confused:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
zo? moet je per sé alles waarderen wat populair is dan? :confused:


Oh Proximus wat zijn we weer fel. Ik bedoelde dat je het nog veel zal moeten aanhoren, maar ja ik geef je maar gelijk, want dat willen alle vrouwen altijd
Miss Proximus
haha....en ik maar denken dat ik ànders ben dan andere vrouwen (ze zijn over het algemeen maar dom en oninteressant rofl) nou..ik zet m'n typmachine nu uit hoor...even de stekker uit de oven halen en m'n pen opbergen in de toiletpot..laterz
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha....en ik maar denken dat ik ànders ben dan andere vrouwen (ze zijn over het algemeen maar dom en oninteressant rofl) nou..ik zet m'n typmachine nu uit hoor...even de stekker uit de oven halen en m'n pen opbergen in de toiletpot..laterz


ja laterz. Dat je trouwens zomaar toegeeft dat je gelijk wil hebben. dat geven ze haast nooit toe. Zeer irri

Akira
quote:
Originally posted by Jukx



beetje bot.. ik vind weglopen voor dit soort discussies gewoon weglopen voor de problemen... dit onderwerp is namelijk best wel "hot".



Ik ga die discussie niet uit de weg maar aangezien deze discussie al meerdere keren is gevoerd en doordat er tot heden weing concrete bevestigingen zijn uit voortgekomen, heeft het in mijn ogen weinig zin.Maar natuurlijk is het je grootste recht om het te discussieren alleen ergde ik me op dat moment er aan.

quote:
Originally posted by Jukx


ik vind dit een beetje kortzichtig... net alsof het allemaal trance is waar we het over hebben op dit forum.... zelfs de live-sets/nummers die Swamper post zijn nieteens allemaal trance!! daar komt ook nog eens bij dat dit punt zo ontzettend onbelangrijk (en niet geheel serieus) was in mijn post dat je daar niet zo over hoeft op te winden.


NOu ik gaf alleen een aansturing op het feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten had kunnen verwachten...en ik had het gevoel dat jij het heel raar vond dat er zulke resultaten uit de poll kwamen

quote:
Originally posted by Jukx


Tja, wat dit nou voor een oerkreet is... ;)
zoiets zegt mn opa ook altijd als ik elektronsiche muziek opzet!!

maarja...

Inderdaad dit was een oerkreet..:) maar ja het is ook mijn mening:D:D:D:D hehe

Okay laten we het er maar over ophouden mischien was het inderdaad van mijn kant erg bot overgekomen...het was echter niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen :)
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja je kan het beter gaan waarderen dat progressive want het wordt steeds populairder


nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement