return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ההבדל בין פסיי-טראהס לגואה-טראנס
View this Thread in Original format
H.A.
Newbie Alert :D
מישהו מוכן להסביר מה ההבדל בין הסגנונות השונים?
יש בכלל הבדל???
-CosmicFire-
לא יודע
אני רק יוודע שאני שונא את שניהם באותה מידה
Narcotic Mind
cosmicfire
די להיות ספאמר אתה מזבל את הפורום בהודעות חסרות ערך בזמן האחרון
אם אין לך מה להגיד אז אל תגיב

בכל מקרה
גואה טראנס מתאפיין יותר בביט חזק וקבוע בבי פי אם גבוה בלי הרבה ברייקים
בפסיי הבי פי אם בדרך כלל יותר נמוך יש יותר דגש על מלודיה מאשר ביט והרבה ברייקים

נראה לי שזהו בערך
סך הכל שני הג'אנרים מאוד קרובים אחד לשני
HyPeRSoNiC
גואה יותר כבד, יותר דיפ, ויותר טריפי מפסיי
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

לפחות זה מה שאני חושב
DjChook
אני אישית לא חושב שיש הבדל

או לפחות לא מבדיל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני אישית לא חושב שיש הבדל

או לפחות לא מבדיל


גם אני לא מבדיל יותר מדי
או שפשוט לא שמעתי ממש גואה טראנס עד עכשיו...
בכל מקרה לפי מה שהבנתי לא מנגנים דברים כמו אינפקטד ואסטרל בגואה (זה בתאילנד ועל שם העיר נקרא הסגנון)1
אלא דברים הרבה יותר כבדים...

אבל אולי מיכאל יכול להסביר את זה יותר לעומק :)
YuVaL
וואלה
אם אנחנו כבר בנושא
מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה ההבדל בין
Hard Trance
ל
Hardstyle
ותגידו

Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance?
DjChook
quote:
Originally posted by YuVaL


Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance?


אני מסכים עם הקביעה הזאתי

בקשר ל
HARDSTYLE

אני חושב שזה יכול להיות גם
HOUSE
ולכן יותר כבד מגושם ואיטי

ולא בהכרח מהיר...

זה פשוט כל דבר שנותן בראש

בום בום בום בום
Sniper
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
cosmicfire
די להיות ספאמר אתה מזבל את הפורום בהודעות חסרות ערך בזמן האחרון
אם אין לך מה להגיד אז אל תגיב



מסכים איתך אחי
באמת קוסמיק לא רציתי לרשום פה כלום
אבל ני חייב
דיי כבר לרשום תגובות ללא הקשר..
Vortex_SA
גואה טראנס מתאפיין בהמון מלודיות וקיק סיכתי (שזה גם לפסיי) הדוג' הכי טובה זה אסטרל פרוג'קשן...

פסיי זה סגנון מאוד דומה לגואה אבל מורכב מהמון אפקטים, סאונדים וכל מיני שיגועים, פחות מלודיות מגואה, יותר דגש על סאונד עצבני...

אגב לא נראה לי שקיים הבדל בביפיאמים, כי יש גואה ב148 ויש ב138 ויש פסיי ב148 וב138... זה תלוי, פסיכודלי זה ז'אנר רחב מאוד...

Gil Shwarts
גואה טראנס מתאפיין בעיקר ממלודיות שמשתלבות אחת על השנייה בהרמוניה כמעט מושלמת, מחוסר אפקטים כמעט בכלל, לרוב במהירות גבוהה, מקצב מהיר.

(ולא מצריך קיק סיכתי)


פסיי טראנס
מתאפיין יותר בשימוש באפקטים, קיק סיכתי, מהירות גבוהה לפעמים אפילו מאוד.
יש קטעי פסיי טראנס שיש בהן מלודיות אבל, רוב המלודיות בקטעים מורכבות מאפקטים...



נ.ב
זה היה תוספת למה שוורטקס כתב.
Rising
גיל ושגיא צודקים...

בקשר ל-
Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance?

לא מדויק...
יש אנשים שבכלל אומרים ש-
Epic = Uplifting Trance / Melodic Trance

אבל גם לא מדויק...
זה תלוי בין טראק לטראק שקיימים בסגנון..
סורי אבל אין לי הגדרה מיוחדת לכל אחד
אבל אם תתן לי שם של טראק אני אדע פחות או יותר להסביר לך באיזה סגנון הוא ולמה...

אבל לפעמים זה מגיע לשלב שאני מסתבך עם עצמי אז עזוב :happy2:

וראסמי קיפר חאלס להגיב לכל דבר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement