|
ההבדל בין פסיי-טראהס לגואה-טראנס
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
Newbie Alert :D
מישהו מוכן להסביר מה ההבדל בין הסגנונות השונים?
יש בכלל הבדל??? |
|
|
| -CosmicFire- |
לא יודע
אני רק יוודע שאני שונא את שניהם באותה מידה |
|
|
| Narcotic Mind |
cosmicfire
די להיות ספאמר אתה מזבל את הפורום בהודעות חסרות ערך בזמן האחרון
אם אין לך מה להגיד אז אל תגיב
בכל מקרה
גואה טראנס מתאפיין יותר בביט חזק וקבוע בבי פי אם גבוה בלי הרבה ברייקים
בפסיי הבי פי אם בדרך כלל יותר נמוך יש יותר דגש על מלודיה מאשר ביט והרבה ברייקים
נראה לי שזהו בערך
סך הכל שני הג'אנרים מאוד קרובים אחד לשני |
|
|
| HyPeRSoNiC |
גואה יותר כבד, יותר דיפ, ויותר טריפי מפסיי
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
לפחות זה מה שאני חושב |
|
|
| DjChook |
אני אישית לא חושב שיש הבדל
או לפחות לא מבדיל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אישית לא חושב שיש הבדל
או לפחות לא מבדיל |
גם אני לא מבדיל יותר מדי
או שפשוט לא שמעתי ממש גואה טראנס עד עכשיו...
בכל מקרה לפי מה שהבנתי לא מנגנים דברים כמו אינפקטד ואסטרל בגואה (זה בתאילנד ועל שם העיר נקרא הסגנון)1
אלא דברים הרבה יותר כבדים...
אבל אולי מיכאל יכול להסביר את זה יותר לעומק :) |
|
|
| YuVaL |
וואלה
אם אנחנו כבר בנושא
מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה ההבדל בין
Hard Trance
ל
Hardstyle
ותגידו
Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance? |
אני מסכים עם הקביעה הזאתי
בקשר ל
HARDSTYLE
אני חושב שזה יכול להיות גם
HOUSE
ולכן יותר כבד מגושם ואיטי
ולא בהכרח מהיר...
זה פשוט כל דבר שנותן בראש
בום בום בום בום |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
cosmicfire
די להיות ספאמר אתה מזבל את הפורום בהודעות חסרות ערך בזמן האחרון
אם אין לך מה להגיד אז אל תגיב
|
מסכים איתך אחי
באמת קוסמיק לא רציתי לרשום פה כלום
אבל ני חייב
דיי כבר לרשום תגובות ללא הקשר.. |
|
|
| Vortex_SA |
גואה טראנס מתאפיין בהמון מלודיות וקיק סיכתי (שזה גם לפסיי) הדוג' הכי טובה זה אסטרל פרוג'קשן...
פסיי זה סגנון מאוד דומה לגואה אבל מורכב מהמון אפקטים, סאונדים וכל מיני שיגועים, פחות מלודיות מגואה, יותר דגש על סאונד עצבני...
אגב לא נראה לי שקיים הבדל בביפיאמים, כי יש גואה ב148 ויש ב138 ויש פסיי ב148 וב138... זה תלוי, פסיכודלי זה ז'אנר רחב מאוד... |
|
|
| Gil Shwarts |
גואה טראנס מתאפיין בעיקר ממלודיות שמשתלבות אחת על השנייה בהרמוניה כמעט מושלמת, מחוסר אפקטים כמעט בכלל, לרוב במהירות גבוהה, מקצב מהיר.
(ולא מצריך קיק סיכתי)
פסיי טראנס
מתאפיין יותר בשימוש באפקטים, קיק סיכתי, מהירות גבוהה לפעמים אפילו מאוד.
יש קטעי פסיי טראנס שיש בהן מלודיות אבל, רוב המלודיות בקטעים מורכבות מאפקטים...
נ.ב
זה היה תוספת למה שוורטקס כתב. |
|
|
| Rising |
גיל ושגיא צודקים...
בקשר ל-
Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance?
לא מדויק...
יש אנשים שבכלל אומרים ש-
Epic = Uplifting Trance / Melodic Trance
אבל גם לא מדויק...
זה תלוי בין טראק לטראק שקיימים בסגנון..
סורי אבל אין לי הגדרה מיוחדת לכל אחד
אבל אם תתן לי שם של טראק אני אדע פחות או יותר להסביר לך באיזה סגנון הוא ולמה...
אבל לפעמים זה מגיע לשלב שאני מסתבך עם עצמי אז עזוב :happy2:
וראסמי קיפר חאלס להגיב לכל דבר... |
|
|
|
|