|
!!!Shadowzone update!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| ik ook niet:D (nog niet dan) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ik ook niet:D (nog niet dan) |
Boeit me nie zoveel, dit is trouwens me pa zijn pc en die checkt me bestandjes af en toe enzo |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Boeit me nie zoveel, dit is trouwens me pa zijn pc en die checkt me bestandjes af en toe enzo |
echt? ik dacht dat mijn pa de enige was die dat deed |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
echt? ik dacht dat mijn pa de enige was die dat deed |
haha nou denk he, maar zoasal zt boeit me niet zoveel de realiteit is altijd beter toch |
|
|
| Ding Chavez |
ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello.
En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :( |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello.
En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :( |
waarom neem je niet gelijk de hele versie dan? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :( |
geen dank hoor, maar 4 uur duurt wel lang, ik heb een keer een hele film in een half uur gedownload, ging over de 200KB/SEC, naja, ik denk dat je geluk moet hebben
en bedankt voor de tip van s-zone |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
geen dank hoor, maar 4 uur duurt wel lang, ik heb een keer een hele film in een half uur gedownload, ging over de 200KB/SEC, naja, ik denk dat je geluk moet hebben
en bedankt voor de tip van s-zone |
Hey Blik ik ga ervandoor ik zeg het ff omdat we zowat gechat hebben vanavond. hehe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey Blik ik ga ervandoor ik zeg het ff omdat we zowat gechat hebben vanavond. hehe |
ja, is goed jongen het was gezellig, voeg me maar ff toe op MSN, dan hoeven we niet te chatten op het forum zelf:D
mazzel |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ja, is goed jongen het was gezellig, voeg me maar ff toe op MSN, dan hoeven we niet te chatten op het forum zelf:D
mazzel |
ja is goed pm je email maar |
|
|
| Glaniskanis |
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.
*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*
LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.
*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*
|
dit vind ik wel een goed ideetje om eerlijk te zijn, ik download ze nooit allemaal omdat ik op de één of andere maniner maar maximaal 2 dingen tegelijk kan downloadem en dan kan ik niks anders meer doen op internet:(, moet je nagaan hoelang dat duurt met 50 liedjes
goed ideetje |
|
|
|
|