return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
!!!Shadowzone update!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
ik ook niet:D (nog niet dan)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
ik ook niet:D (nog niet dan)


Boeit me nie zoveel, dit is trouwens me pa zijn pc en die checkt me bestandjes af en toe enzo
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Boeit me nie zoveel, dit is trouwens me pa zijn pc en die checkt me bestandjes af en toe enzo


echt? ik dacht dat mijn pa de enige was die dat deed
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


echt? ik dacht dat mijn pa de enige was die dat deed


haha nou denk he, maar zoasal zt boeit me niet zoveel de realiteit is altijd beter toch
Ding Chavez
ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello.

En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by Ding Chavez
ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello.

En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :(


waarom neem je niet gelijk de hele versie dan?
Blik
quote:
Originally posted by Ding Chavez

En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr :(


geen dank hoor, maar 4 uur duurt wel lang, ik heb een keer een hele film in een half uur gedownload, ging over de 200KB/SEC, naja, ik denk dat je geluk moet hebben

en bedankt voor de tip van s-zone
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


geen dank hoor, maar 4 uur duurt wel lang, ik heb een keer een hele film in een half uur gedownload, ging over de 200KB/SEC, naja, ik denk dat je geluk moet hebben

en bedankt voor de tip van s-zone


Hey Blik ik ga ervandoor ik zeg het ff omdat we zowat gechat hebben vanavond. hehe
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Hey Blik ik ga ervandoor ik zeg het ff omdat we zowat gechat hebben vanavond. hehe


ja, is goed jongen het was gezellig, voeg me maar ff toe op MSN, dan hoeven we niet te chatten op het forum zelf:D

mazzel
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ja, is goed jongen het was gezellig, voeg me maar ff toe op MSN, dan hoeven we niet te chatten op het forum zelf:D

mazzel


ja is goed pm je email maar

Glaniskanis
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.

*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*


LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos :p


Greetz,
Glaniskanis
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.

*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*




dit vind ik wel een goed ideetje om eerlijk te zijn, ik download ze nooit allemaal omdat ik op de één of andere maniner maar maximaal 2 dingen tegelijk kan downloadem en dan kan ik niks anders meer doen op internet:(, moet je nagaan hoelang dat duurt met 50 liedjes

goed ideetje
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement