return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
!!!Shadowzone update!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.

*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*


LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos :p


Greetz,
Glaniskanis


hey je ken de beste ook gewoon in de locker gooien he
hehe dat bespaart helemaal veel moeite
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Dj Lex


hey je ken de beste ook gewoon in de locker gooien he
hehe dat bespaart helemaal veel moeite


Nou hmzz....
Dat denk ik niet, aangezien die dikke vet veel tijd kost om te uppen (bij mij dan)
Het duurt echt tyfus lang, en om nou eerst alles te gaan downen en checken en daarna nog eens alles (met veeeeeeel slomere snelheid) te uppen wanneer je weet dat zo'n locker toch gedelete wordt (zie andere thread) dat is me toch iets teveel van het goede :)

We kunnen het werk ook gewoon verdelen
De 1: 10 nummers
weer een ander ook 10 nummers
enz. enz. totdat de lijst is afgewerkt


Greetz,
Glaniskanis
Ding Chavez
Glanis, d/l jij altijd die hele lijst???? Tering, daar heb ik echt geen tijd voor om die allemaal te gaan zitten luisteren :) Meestal d/l ik de nummers van "bekende" mensen en af en toe een random nummer... De "best of 2000" mix van Piet Blank in de mixes section is zeker de moeite waard btw!
Ow, en me tomb raider duurt nog maar 25 min :) gaat ineens met 50k :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Glanis, d/l jij altijd die hele lijst???? Tering, daar heb ik echt geen tijd voor om die allemaal te gaan zitten luisteren :) Meestal d/l ik de nummers van "bekende" mensen en af en toe een random nummer... De "best of 2000" mix van Piet Blank in de mixes section is zeker de moeite waard btw!
Ow, en me tomb raider duurt nog maar 25 min :) gaat ineens met 50k :)


Heej man
wat kan ik zeggen :D
Ik ben een echte Die-Hard :p
En over die bekende nummers:
Soms zitten er ook gewoon hele goede onbekende nummers tussen (vind ik). Ik noem bijv. Infernal - Sunrise wat een klapper was (en Infernal had ik nog nooit van gehoord daarvoor)

Ik zal die mix van Piet Blank ook eens ff checken


Greetz,
Glaniskanis
Dj Lex
haha die hard Glanis hehe. Maar ja je hebt wel gelijk alleen ik weet niet eens waar te d/l. Er stond geen download ofzo en alles wat ik probeerde lukte nie
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Soms zitten er ook gewoon hele goede onbekende nummers tussen (vind ik). Ik noem bijv. Infernal - Sunrise wat een klapper was (en Infernal had ik nog nooit van gehoord daarvoor)


Heb je helemaal gelijk in, maar om nou gelijk die hele lijst te downen :D
Ow ja, en natuurlijk die Alpha Twins set op ID&T radio is ook lekkur!

GreetZ, DC
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Dj Lex
Maar ja je hebt wel gelijk alleen ik weet niet eens waar te d/l. Er stond geen download ofzo en alles wat ik probeerde lukte nie

Huh? Er staan van die gele rondjes (1,2,3 of 4) achter de titel, daar klik je rechts op -> "snelkoppeling kopieren" en die snelkoppeling kopieer je dan in je download manager (getright, gozilla, dap whatever). zo doe ik het altijd :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Huh? Er staan van die gele rondjes (1,2,3 of 4) achter de titel, daar klik je rechts op -> "snelkoppeling kopieren" en die snelkoppeling kopieer je dan in je download manager (getright, gozilla, dap whatever). zo doe ik het altijd :)


wow zo heb ik dus nog nooit wat gedownload he, maar doet er niet toe
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


wow zo heb ik dus nog nooit wat gedownload he, maar doet er niet toe


je zult toch wat vaker dingen moeten uitproberen Lexie
Akira
hoeveel onzin kunnen we vertellen in een thread...hehe geweldig zeg..

Maar ik ga ook maar es downen

Blik
krijg je als je zaterdagavond niks te doen hebt
Akira
en waarom staat je MSN niet aan dan ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement