return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
!!!Shadowzone update!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Akira
en waarom staat je MSN niet aan dan ??


best goeie vraag eigenlijk, ik weet het niet, komt omdat ik er eigenlijk niet zo vaak opzit, maar nu staat die wel aan..... :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


best goeie vraag eigenlijk, ik weet het niet, komt omdat ik er eigenlijk niet zo vaak opzit, maar nu staat die wel aan..... :D


Haha ja jij hebt er zeker ook allemaal van die lompe klasgenootjes in staan
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Haha ja jij hebt er zeker ook allemaal van die lompe klasgenootjes in staan


ja, maar de enige mensen waar ik mee praat zijn mijn vrienden eigenlijk, staan ook een boel mensen in die ik vaag ken, staan 50 mensen in ofzo, waarvan 10 geblokkeerd (dat doe ik niet met jullie hoor:p)
moogwai
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.

*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*


LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos :p


Greetz,
Glaniskanis


Ja.. zou wel handig zijn..

Ikzelf luister altijd veel naar Live-sets en probeer zo de toppers te weten te komen.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ja, maar de enige mensen waar ik mee praat zijn mijn vrienden eigenlijk, staan ook een boel mensen in die ik vaag ken, staan 50 mensen in ofzo, waarvan 10 geblokkeerd (dat doe ik niet met jullie hoor:p)


Ja heb ook een paar van die lompe wijven uit me klas geblokt. Eentje niet eens aangenomen
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja heb ook een paar van die lompe wijven uit me klas geblokt. Eentje niet eens aangenomen

lompe wijven???heb je geen leuke meisjes dan ???stuur die es door...hehehe
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira

lompe wijven???heb je geen leuke meisjes dan ???stuur die es door...hehehe


Ja ik heb wel leuke meisjes, maar die krijg jij niet hehe
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja ik heb wel leuke meisjes, maar die krijg jij niet hehe


zullen we het napster-principe hier maar toepassen, eerlijk zullen we alles delen :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


zullen we het napster-principe hier maar toepassen, eerlijk zullen we alles delen :D


Haha wat willen jullie nu met mijn leuke meisjes. Ze zullen jullie toch niet accepteren.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Haha wat willen jullie nu met mijn leuke meisjes. Ze zullen jullie toch niet accepteren.


als je jou kunnen accepteren dan kunnen ze ons zeker acceptere, wat heb je nou aan een vent die geeneens Engels kan :D

Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


als je jou kunnen accepteren dan kunnen ze ons zeker acceptere, wat heb je nou aan een vent die geeneens Engels kan :D


Zozo grote mond he? Dan krijg je ze helmaal niet, misschien me ex hehe
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex


Zozo grote mond he? Dan krijg je ze helmaal niet, misschien me ex hehe

met die grote prammen:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement