return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ILTA Sensation White Thread
View this Thread in Original format
oDrori
א. כל, מי פה הולך לשמוע? איזה סטרים אתם מציעים?

ב. כל, דייב דרדזן כרגע השאיר הודעה במיוזיק דיסקשן, הוא ממש התלהב מהרמיקס של ארמין למוטורסייקל, וארמין הבטיח שהוא ינגן אותו בסנסיישן!!!!

OMG
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
א. כל, מי פה הולך לשמוע? איזה סטרים אתם מציעים?

ב. כל, דייב דרדזן כרגע השאיר הודעה במיוזיק דיסקשן, הוא ממש התלהב מהרמיקס של ארמין למוטורסייקל, וארמין הבטיח שהוא ינגן אותו בסנסיישן!!!!

OMG


זה היום?!?!
OMFGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NyKoN
וואלה?
זה היום?
אני גם לא בטוח אם אני אשמע- עובד מחר..
אני אוריד את הסטים כבר מחר
:D
Scorchio
כן זה היום
בדוק שמתחברים ל
ID&T
ושומעים את הסטים עד אור הבוקר
:)
arik
זה הולך להיות מעניין
skelz
יווווו
אני מת לשמועעעע תרימיקס הזההההה
אססס דהה ראששששש קאמזזזזז
:>>
TTman
:( :( :( :( :(

הייתי יכול להיות שםםםםםם

אם היה לי עם מי לטוס

כבר בדקתי הכללללל

כניסה לשם עולה 70 יורו וזה מגיל 18
sputnik_IL
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Official Sensation White 2003 Thread!

General Info:
ID&T will broadcast it from 18:00 till 07:00. Sensation Black (next week) will be broadcast as well. Line-Up of
Sensation Black is Benny Rodrigues, Michel de Hey, Takkyu Ishino, Megamix, Luna, Dana & Kai Tracid.

General Times:
18:00 - 22:00 Sensation White Pre-Party (DJ sets, Interviews etc.)
22:00 - 07:00 Sensation White

Line-Up + Timetable
22:00 - 00:00 DJ Marnix (Club Music)
00:00 - 01:40 Ferry Corsten
01:40 - 03:20 Armin van Buuren
03:20 - 03:40 Sensation White Megamix
03:40 - 05:20 Marco V
05:20 - 07:00 Johan Gielen

Times are GMT + 01:00 (Amsterdam)
Click here for the conversion to your local time (take Amsterdam as "Sensation-Time").

Streams (can be updated during the days):
ID&T Radio Win-Amp
Mixes.nl ?
ETS Global 128 kbps
ETS Global 160 kbps
64 kbps



Let's hope the ID$T-reporters shut their holes this time during the sets. Probably they won't cause they up every live broadcast from large events + the quality of the broadcast can be way better. It sucked last year.



אני יקשיב ויקליט:happy2:
Viber
?יענו השידור מתחיל ב11
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Viber
?יענו השידור מתחיל ב11


כן...11 אצלנו מתחיל השידור האמיתי
כאילו הלייב סטס..

ב 7 צלנו מתחיל ה
pre party
לפי מרשום

Hell_Copter
כל שעה שרשום שם תוסיף שעה וזה השעה בישראל...

עכשיו אני לא יודע כמה מזה יצא לי לשמוע... אבל אני מקווה שאני יוכל ב 1 לשמוע את פרי...
ואם לא אז את ארמין ב2:40 :D
מה מרקו וי קשור אבל לסנסיישן וויט אני לא מבין...
Viber
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה מרקו וי קשור אבל לסנסיישן וויט אני לא מבין...


כן הא באמת מה עושה שם?
ולמה אף פעם לא רואים את פול ואן דייק באירועים האלה יותר??
?יש סיבה

שונא את המרקו כול הזמן מוזיקת פטישים מזדיינת כזאת


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement