return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
ILTA Sensation White Thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Segev
365
גם אני הלכתי לשון באיזה 4 אבל השארתי את זה דולק..
oDrori
כוס אמק, נראה לי אבא שלי נכנס לחדר שלי וכיבה לי את המעורר!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
infected
quote:
Originally posted by KrazyDJs
צריך קצת עזרה...

מישהו יודע מה שם הטראק שהיה בסביבות 11:55 עד ל 00:00 אני חושב
?

אני זוכר שלא היו בו ווקאלים...

וזה היה בדיוק לפני שפרי בא אני חושב..

תודה


Drax - Amphetamine
Scorchio
05. Airwave - When Things Go Wrong [Lolo Remix]
H.A.
שמעתי את זה עד הסוף
היה ממש אחלה, רק שבאיזשהו שלב הכל נשמע אותו הדבר :D
מבחינת טיב הסט, הייתי מדרג את זה ככה:
1. Armin
2. Marco V
3. Gielen
4. Corsten

למישהו יש פתרון לתעלומה למה מרקו הופיע בוויט?


*למישהו יש את הסטים שנתנו בוויט לפני שנה?
sputnik_IL
לי יש את הלבן המלא
משנה שעברה:tongue3
luckystrike
סעמ'ק לא שמעתי אתמול אבל אני עכשיו מוריד ...

הסט של ארמין נראה מטורף ...

נראה איך המיקסוס - גם פרי וג'ילאן נראים לא רע ...
Scorchio
מזה ג'ילאן?!
מה ?!


ח-י-ל-ן!
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
מזה ג'ילאן?!
מה ?!


ח-י-ל-ן!

צודק אחי ...

כוחו של הרגל אתה יודע לראות את כולם כותבים פה ככה ...
חחחחחחח

אני עוד זוכר ב99 ששמעתי סטים שלו שהיו צועקים
יוההההןןןן חייייייילללללן
עם ח' מעפנה כזאת ...
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
כוס אמק, נראה לי אבא שלי נכנס לחדר שלי וכיבה לי את המעורר!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


שתוק שתוק
התקשרתי אליך אתמול פעמיים וגם שלחתי לך שני אס אם אסים
רק כדי שתעורר..
יצאת זיין!

Scorchio
quote:
Originally posted by luckystrike
אני עוד זוכר ב99 ששמעתי סטים שלו שהיו צועקים
יוההההןןןן חייייייילללללן
עם ח' מעפנה כזאת ...


ב
TLV
איך שהוא עלה כולנו צעקנו

יו-האן חי-לן
ככה איזה 10 פעמים
הוא מה זה התלהב!
oDrori
quote:
Originally posted by YuVaL
שתוק שתוק
התקשרתי אליך אתמול פעמיים וגם שלחתי לך שני אס אם אסים
רק כדי שתעורר..
יצאת זיין!


חחחח התעוררתי בערך בשתייםע שרה... אני ככה מסטול ישר ידעתי שישנתי יותר מדי כי המעורר לא העיר אותי... הפלפאפון לידי למרות ששמתי אותו על השידה ליד המחשב
:)

שני אס אמ אסים :
"בוקר טוב"
"Wake The Up"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לפחות לפי הטראקליסט של יוהאן הוא לא היה משהו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement