|
ILTA Sensation White Thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
365
גם אני הלכתי לשון באיזה 4 אבל השארתי את זה דולק.. |
|
|
| oDrori |
כוס אמק, נראה לי אבא שלי נכנס לחדר שלי וכיבה לי את המעורר!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| infected |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
צריך קצת עזרה...
מישהו יודע מה שם הטראק שהיה בסביבות 11:55 עד ל 00:00 אני חושב
?
אני זוכר שלא היו בו ווקאלים...
וזה היה בדיוק לפני שפרי בא אני חושב..
תודה |
Drax - Amphetamine |
|
|
| Scorchio |
| 05. Airwave - When Things Go Wrong [Lolo Remix] |
|
|
| H.A. |
שמעתי את זה עד הסוף
היה ממש אחלה, רק שבאיזשהו שלב הכל נשמע אותו הדבר :D
מבחינת טיב הסט, הייתי מדרג את זה ככה:
1. Armin
2. Marco V
3. Gielen
4. Corsten
למישהו יש פתרון לתעלומה למה מרקו הופיע בוויט?
*למישהו יש את הסטים שנתנו בוויט לפני שנה? |
|
|
| sputnik_IL |
לי יש את הלבן המלא
משנה שעברה:tongue3 |
|
|
| luckystrike |
סעמ'ק לא שמעתי אתמול אבל אני עכשיו מוריד ...
הסט של ארמין נראה מטורף ...
נראה איך המיקסוס - גם פרי וג'ילאן נראים לא רע ... |
|
|
| Scorchio |
מזה ג'ילאן?!
מה ?!
ח-י-ל-ן! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מזה ג'ילאן?!
מה ?!
ח-י-ל-ן! |
צודק אחי ...
כוחו של הרגל אתה יודע לראות את כולם כותבים פה ככה ...
חחחחחחח
אני עוד זוכר ב99 ששמעתי סטים שלו שהיו צועקים
יוההההןןןן חייייייילללללן
עם ח' מעפנה כזאת ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
כוס אמק, נראה לי אבא שלי נכנס לחדר שלי וכיבה לי את המעורר!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
שתוק שתוק
התקשרתי אליך אתמול פעמיים וגם שלחתי לך שני אס אם אסים
רק כדי שתעורר..
יצאת זיין! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני עוד זוכר ב99 ששמעתי סטים שלו שהיו צועקים
יוההההןןןן חייייייילללללן
עם ח' מעפנה כזאת ... |
ב
TLV
איך שהוא עלה כולנו צעקנו
יו-האן חי-לן
ככה איזה 10 פעמים
הוא מה זה התלהב! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YuVaL
שתוק שתוק
התקשרתי אליך אתמול פעמיים וגם שלחתי לך שני אס אם אסים
רק כדי שתעורר..
יצאת זיין! |
חחחח התעוררתי בערך בשתייםע שרה... אני ככה מסטול ישר ידעתי שישנתי יותר מדי כי המעורר לא העיר אותי... הפלפאפון לידי למרות ששמתי אותו על השידה ליד המחשב
:)
שני אס אמ אסים :
"בוקר טוב"
"Wake The Up"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפחות לפי הטראקליסט של יוהאן הוא לא היה משהו... |
|
|
|
|