|
ILTA Sensation White Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Viber
כן הא באמת מה עושה שם?
ולמה אף פעם לא רואים את פול ואן דייק באירועים האלה יותר??
?יש סיבה
שונא את המרקו כול הזמן מוזיקת פטישים מזדיינת כזאת


|
פול לא מכיר את עצמו כאמן טראנס ... הוא מכיר את עצמו כאומן
Electronic Dance Music
...
אירועים כמו טראנס אנרג'י וסנסיישן הם לא באופי שלו, כנ"ל מועדונים כגון גייטקראשר וכו' ... הוא מופיע במיסטרילאנד, מצעד האהבה וברוזמונטאג רייב בד"כ... חוצמזה שסנסיישן זה אירוע הולנדי ככה שבבמה המרכזית יש בעיקר הולנדים... פול בחיים לא יבוא בשביל להיות בבמה אחרת.
גם לי לא ברור מה מרקו עושה בליינאפ הזה אבל אם יוהן עולה אחריו, זה אולי אומר סט כבד יחסית מצד יוהן או סט קל יחסית מצד מרקו.
בנוסף, יוהן אחרון, בליינאפ של סופרסטארים... זה אומר הרבה הרבה כבוד... יש מצב שאני אתעלף בזמן האינטרו :) |
|
|
| sputnik_IL |
המערכת שעון ישראל
23:00 - 01:00 DJ Marnix (Club Music)
01:00 - 02:40 Ferry Corsten
02:40 - 04:20 Armin van Buuren
04:20 - 04:40 Sensation White Megamix
04:40 - 06:20 Marco V
06:20 - 08:00 Johan Gielen
בכייף האמיתי מתחיל ב 1 בלילה
כאשר פרי עולה
ואני מת על המגה מיקס!!!:eyespop: |
|
|
| sputnik_IL |
אממממ
יש ערוץ במירק שלנו בנושא הסאנשיין ??
מישהו יכול להביא לי את הכתובת|?
בבקשה:wtf: |
|
|
| MASTERsplinter |
| מה זה בדיוק האירוע הזה? |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
מה זה בדיוק האירוע הזה? |
כמו הטראנס אנרג'י
רק הפעם זה באצטדיון אמסטרדם ארינה (וואחד אצטדיון)
כ30 אלף קלאברים
ואף יותר
נכנסים לאטרף
כאשר הם מקשיב לסטים של
פרי קורסטן
ארמין ואן ביוראן
מרקו ואי(שנה שעברה הוא היה בשחור, עכשיו הוא לבן? מה הוא? מייקל ג'קסון?)
ולקינוח
לפני הזריחה
יוהן חילין
אני תמיד אוהב לראות ב
DVD
איך דיי גיי האחרון מנגן, ונפתח הגג ואז רואים אור שמש:crazy:
אהה
בקיצור שווה להקשיב
:happy2:
אני יקשיב |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
כמו הטראנס אנרג'י
רק הפעם זה באצטדיון אמסטרדם ארינה (וואחד אצטדיון)
כ30 אלף קלאברים
ואף יותר
נכנסים לאטרף
כאשר הם מקשיב לסטים של
פרי קורסטן
ארמין ואן ביוראן
מרקו ואי(שנה שעברה הוא היה בשחור, עכשיו הוא לבן? מה הוא? מייקל ג'קסון?)
ולקינוח
לפני הזריחה
יוהן חילין
אני תמיד אוהב לראות ב
DVD
איך דיי גיי האחרון מנגן, ונפתח הגג ואז רואים אור שמש:crazy:
אהה
בקיצור שווה להקשיב
:happy2:
אני יקשיב |
אאאההההה...
נשמע מעניין
ומתי זה? |
|
|
| sputnik_IL |
מתחיל עוד
20 דקות
ב11 בלילה
אבל הכי טוב
1 בלילה
פרי נותן בראש ביער בן שמן
:tongue2 |
|
|
| sputnik_IL |
התחיל
:wtf:
עדכונים של הטראק ליסט בהמשך |
|
|
| oDrori |
אני גם מאזין. טוב חבר'ה מי שמעוניין בחברותא :
mIRC
/server irc.israel.net
/join #ILTA |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
התחיל
:wtf:
עדכונים של הטראק ליסט בהמשך |
יאללה..טראקליסט ?
ונשמע פצצה בינתיים...רק חבל שהם הרסו, אחרי 20 דקות בערך הם עוד פעם התחילו ללחפור... |
|
|
| sputnik_IL |
ליגה!!!
תמונה ראשונה מהמקום |
|
|
| nimrod levi |
| זה משנה שעברה |
|
|
|
|